Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa vähän huolestuttaa
Mikä?
Ystävän asiat
Mikä niissä huolestuttaa?
Epäjohdonmukaisuus
Tarkenna vielä
Näistä puhutaan tosielämässä
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin tajua kun näin mun ensirakkauden ja joku vaan naksahti.
Oon nähnyt hänet useampaan otteeseen nyt kesäkauden aikana, ja nyt sitten kävi näin.
Edellisen kerran ennen tätä kevättä 2023 siis näin hänet vissiin 2017 joko kesällä tai loppuvuodesta en muista, mutta silloin en ollut oikein messissä niinkään koska jumitin kaipauksessa (kunnon dumb asss)
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt hänet useampaan otteeseen nyt kesäkauden aikana, ja nyt sitten kävi näin.
Kävi miten?
Eskalaatio. Roseanne Barrkin ymmärtää, että rakkauteen kuuluu oleellisena osana eskalaatio (niin kuin kaikkiin addiktioihin).
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
Mies jonka kasvot eivät mieleen jää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt hänet useampaan otteeseen nyt kesäkauden aikana, ja nyt sitten kävi näin.Kävi miten?
Siis naksahti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt hänet useampaan otteeseen nyt kesäkauden aikana, ja nyt sitten kävi näin.Kävi miten?
Siis naksahti
Siis olet nähnyt häntä useasti kesän aikana ja nyt yhtäkkiä naksahti? Mitä naksahtaminen edes tarkoittaa? Aivot nyrjähti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa vähän huolestuttaa
Mikä?
Ystävän asiat
Mikä niissä huolestuttaa?
Epäjohdonmukaisuus
Tarkenna vielä
Näistä puhutaan tosielämässä
Toivottavasti vain asianomaisen kanssa. Jos kerran kuitenkin tänne tuollaisia kirjoitellaan niin mahdetaanko..... puhua.
Pelleilyähän täällä kaikki "puheet" ovat.
Äläs nyt
Ehkä tästä vielä jotain tulee, pikkuhiljaa :) mukavaa viikonloppua ihanalle <3 sua on kiva katsella. Maanantaina kai taas!
Vierailija kirjoitti:
Ihana L, oot ajatuksissani 😍
J
Mikä musta niin ihanan tekee?
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JMikä musta niin ihanan tekee?
-L
Olet luotettavampi kuin tuntemasi trollaajat.
Joskus kaipaisit, enää et. Olet mennyt eteenpäin, kuten sanoit ja kuten sanoin, että myös pääset eteenpäin toisin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naksahti
Siis olet nähnyt häntä useasti kesän aikana ja nyt yhtäkkiä naksahti? Mitä naksahtaminen edes tarkoittaa? Aivot nyrjähti?
En tiedä mitä siinä oikein tapahtui, yhtäkkiä kaikki oli vaan elossa kehossa. Katsoin hänen ihoaan ja se näytti niin ihanalta, hiukset niskassa samoin ja kaula ja kaikki, tietyt vanhat maneerit jotka on tietenkin tallessa edelleen ja niin suloisia.
Siis joku miten nytkäyttää niskaa ja työntää päätä eteenpäin, miten laittaa kädet polvien ympärille istuessaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JMikä musta niin ihanan tekee?
-L
Suloinen kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin vaikka ja mitä mutta tilanne on vähän hankala
Mulla sama. Esti whatsapissa, niin tuskin haluaa olla enää tekemisissä vaikka niin joskus sanoikin.
Surullista, ettei koeta juttuja yhdessä. Halusit kuitenkin jakaa muiston kanssani. Olisin halunnut koskea sua. Rakastetaan toisiamme. Ja koska oon nähnyt enneunia, joissa ollaan yhdessä, en pysty luovuttamaan. Mun pitäisi olla se mies, joka tyydyttää sun tarpeesi.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, ettei koeta juttuja yhdessä. Halusit kuitenkin jakaa muiston kanssani. Olisin halunnut koskea sua. Rakastetaan toisiamme. Ja koska oon nähnyt enneunia, joissa ollaan yhdessä, en pysty luovuttamaan. Mun pitäisi olla se mies, joka tyydyttää sun tarpeesi.
Se että näät jotain unta ei tee siitä enneunta
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaipaisit, enää et. Olet mennyt eteenpäin, kuten sanoit ja kuten sanoin, että myös pääset eteenpäin toisin kuin minä.
Miksi jäät jumittamaan, jos sulle sanotaan suoraan ettei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Pekka?
J