Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ei toisten elämällä trollata. Elämä on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
En mä edes tiedä mitä tehtäisiin, pelkkä oleminenkin riittäisi.
Sehän se. Joidenkin kanssa on ihanaa vain ihan olla. Ei tarvitse kenenkään viihdyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Et siis kaipaa enää. Enkä löydä sinua enää edes täältä. Toisin sanoen menetän sinut. Olihan tämä arvattavissa.
Toiset meistä lukee enemmän ja kirjoittaa nyt vähemmän. Viime aikoina on tullut vähemmän käytyä. Olen yrittänyt unohtaa. Silti edelleen huomaan kaipaavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen hiillos on lähes sammunut. Vain pienen pieni kipinä muistuttaa itsestään silloin tällöin. Ja silti olet minussa, kuten minäkin sinussa. Levollisessa rakkaudessa ei ole kaipausta, kaikki on läsnä, nyt ja aina.
Kauniisti kirjoitettu, mutta olivatko nämä hyvästit?
Kaipaamisen voi hyvästellä ainakin ajoittain, mutta on ihmisiä, joita ei voi hyvästellä, koska he kulkevat mukana aina jollain tasolla.
Onpas ollut tuhma olo..
m-n
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse sanoa mitään, ois mukava nähdä sua, välillä edes, tietysti usein jos mahdollista.
Niin ois. Haluaisin päästä juttelemaan sun kanssa kahden. Tää palstailu on aika kuluttavaa...
Vierailija kirjoitti:
Et siis kaipaa enää. Enkä löydä sinua enää edes täältä. Toisin sanoen menetän sinut. Olihan tämä arvattavissa.
Ei täällä kukaan oo kellekään mitään, IRL nähdään niitä ihmisiä jotka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mun valopilkku.
Hän oli mun päivien piristys ja valopilkku. Nyt oon vaan pimeässä ilman suuntaa. Hiljaiselle miehelle.
Aloitus oli naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Muista että perusturvattomuutesi ajaa sinut hätiköityihin ja vääriin johtopäätöksiin.
Kiitos merkistä että haluat edelleen nähdä. En vaan silti malta tulla sinne vielä. Se on niin tympeä istua kesällä kaupungissa pienessä yksiössä. Tuntuu että menee kesä ihan hukkaan. Maalla on niin kaunis luonto ympärillä jne. On kuin kesän ytimessä. Mutta haluan kyllä edelleen nähdä. Toivottavasti ensi kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku muu paikka, missä sinua voisi nähdä mies. Ei siellä voi näyttää kiinnostustaan mitenkään.
Ei sun tarvi näyttää sellasta kiinnostusta siellä. Tuut vaikka vaan pyytään apua tai neuvoo.
Apua vaikka kengännauhojen solmimisessa. 😄 Sivusta
Miltä sinusta nyt tuntuu? Kerrohan
Sä olit välinpitämätön ja hylkäsit. Niinkuin kaikki muutkin mulle tärkeät ihmiset.
Ei just nyt. Ei silloin, kun kaikki kaatuu muutenkin. Tätä on jatkunut jo liian kauan ja olen jaksanut kaiken läpi, kun on ollut ajatus sinusta. Kohta ei ole sitäkään ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: kauanko olet kaivannut?
4kk noin.
J mielessä👁👁 eikä lähde pois.Miksi ei lähde pois?
Sitkeä mies. Sekoitti pään.
Voisinpa olla kanssasi. 💕
Hetkenkin kestävä tapitus tuntui kuin aika olisi pysähtynyt.
Olet niin söpö kun olet jännittynyt ja hermoilet. 😍
Näytit ihan siltä kuin että sinulla olisi ollut jotain asiaa.
Hymyilin mun posket kipeiksi tänään.
Voihan nenä unohdin kaapata sinut. Seuraavalla kerralla kun näen sinut niin pitää muistaa. 😄
Pitää myöntää että minua kauhistuttaa ja jopa hieman pelottaa ajatus intiimistä kanssakäymisestä toisen kanssa. 😰
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Samat sanat.
- sivusta.