Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään.
Täällä mä oon. Vieläkin sun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meidän elämät vaan valuu hukkaan
Tuki vuoto. Sivusta
Miten?
Älä valuta, älä anna valua, muuta valureitti jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas tosi haikea ja surullinen mieli siitä, ettei nähdä enää siellä eikä missään.
Miksei nähdä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku muu paikka, missä sinua voisi nähdä mies. Ei siellä voi näyttää kiinnostustaan mitenkään.
Älä ahdistele minua.
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen hiillos on lähes sammunut. Vain pienen pieni kipinä muistuttaa itsestään silloin tällöin. Ja silti olet minussa, kuten minäkin sinussa. Levollisessa rakkaudessa ei ole kaipausta, kaikki on läsnä, nyt ja aina.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mammat. Nainen ilman miestä on ontto...
Tämä jatkuva naisten vähättely ei täytä kaipauksen kriteereitä, sen sikaan se täyttää kiusaamisen kriteerit. Vähättely on henkistä väkivaltaa.
Mulla ei ikinä oikeastaan ollut mitään. Ei pysyvää kotia, reppu vaan. Oli hieno ajatus yrittää murtaa mut viemällä muka kaikki. Mutta tässä välissä mulla oli ihania asioita. Se on paljon enemmän kun mitä monilla ihmisillä on niiden elämässä. Ja mun lapsellakin toivottavasti tulee olemaan kivoja juttuja.
Tähän menee ehkä vielä 5 vuotta, projekti oli pidempi kun mitä aavistelin, mutta, jossain vaiheessa, meillä on kiva koti, matkoja, etkä voi enää sotkea sitä mitwnkään. Edes eläkkeeltä. Ja sitten tuleekin syöpä sun muut.
Ei tapa, miten itse olisin viettänyt elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Näin meidän elämät vaan valuu hukkaan
Mun elämä on valunut jo hukkaan. Ei ole enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas tosi haikea ja surullinen mieli siitä, ettei nähdä enää siellä eikä missään.
Miksei nähdä siellä?
Hän on muuttanut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku muu paikka, missä sinua voisi nähdä mies. Ei siellä voi näyttää kiinnostustaan mitenkään.
Aina voi ehdottaa kahville, pitsalle, oluelle tmv. lähtemistä. Tai pyytää erilleen, koska haluaa kysyä mielipidettä johonkin arkaluonteiseen asiaan tmv. Tai jos joku tulee häiritsemään, voi sanoa: "Anteeksi, meillä on tässä vähän raha-asioita kesken." Niinhän Vesku Loiri teki, kun halusi jutella jonkun kanssa ja sivulliset tunkivat juttusille.
Ihana ajatus! 😸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko puolestasi vapaa vai varattu?
Mitä tässä yritetään kysyä?
Vai olenko löysässä hirressä?
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen hiillos on lähes sammunut. Vain pienen pieni kipinä muistuttaa itsestään silloin tällöin. Ja silti olet minussa, kuten minäkin sinussa. Levollisessa rakkaudessa ei ole kaipausta, kaikki on läsnä, nyt ja aina.
Surullisen kauniisti ilmaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ahdistele minua.
Tuo oli hyvä vastaus👍.
Mies, joka pitää naisesta. Hakeutuu naisen luo oli paikka mikä tahansa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Huokaus
Noh?
Vierailija kirjoitti:
G: kauanko olet kaivannut?
4kk noin.
J mielessä👁👁 eikä lähde pois.
Ä m m ä 👍