Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Häihin korkokengät, niitä kun ei koskaan tule.
Korkkarit kattoon ja hääpuku roikkumaan kauniisti. Mikä pullo korkataan ja nautitaan elämästä!
M-kissamiehelle hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhteen ole tarkoitus olla kärsimystä, jos se sitä on, on aivan oikein naisen lähteä. En oikein tykkää tuosta narratiivista "nainen on ongelma". Ei ole.
Ei kärsimystä mutta useimmat siltikin on. Tämä on fakta.
Tätähän ei voi tietää kuin omasta kokemuksesta, niinkuin yleensä muutoinkaan toisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle myös, rakas. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Myös sinulle M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhteen ole tarkoitus olla kärsimystä, jos se sitä on, on aivan oikein naisen lähteä. En oikein tykkää tuosta narratiivista "nainen on ongelma". Ei ole.
Sehän riippuu naisesta. On hyviä naisia ja sitten on pahoja naisia. Ei jaksa katsella ilkeitä naisia. Mitäs sitten?
Mieskin on oikeutettu lähtemään, sitähän nää nykyjonnet tekee kun huomaa parin muksun jälkeen, ettei se perhe-elämä niin hauskaa ollutkaan. Että on niissä miehissäkin ongelmia. No mutta, siis, miksi nainen lähtisi jos on onnellinen suhde?
Muistakaa nyt ihmiset että ei ole sukupuolikysymys. Lähtöön on aina yksilölliset syyt. Menkää sinne koteihin katselemaan sitä meininkiä niin saattaa selvitä asioita. Erota saa jos siltä tuntuu. Oli sitten Jonne tai Ritva.
Parisuhteessa homman nimi on se, että siinä on tarkoitus elää toinen toistaan tukien, kokonaisvaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa on 365 päivää tavoittaa. Hyvää yötä.
Täällä kyllä, muualla ei. Parempi sekin kuin ei mitään. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Quot homines, tot sententiae
Os eius anus mundi
Suum cuique
Sicut anus.
En ehkä ole löytänyt sitä oikeaa.
Tai kuka sitten on se oikea? Eihän yksi mies voi olla ihan kaikkea tai sitten hän on jonkun muun oma.
Vierailija kirjoitti:
👁
Vain yksi silmä? Tule piilosta, haluan nähdä sut kokonaan..
Olet vain niin kovin tärkeä ja rakas minulle, että tämä ei tahdo riittää, vaikka riitettävä on.
Tietääkö mammat,vettä kohta lämpimät kelit loppuu😖
Sitten itketään koskaan ja räntää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👁
Vain yksi silmä? Tule piilosta, haluan nähdä sut kokonaan..
Ehkä joskus
Voidaan mennä yhdessä piiloon
En. Marjastaminen tai sienestäminen ei kiinnosta tippaakaan. En edes syö kumpiakaan.