Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Niin no harvemmin naurattaa enää.
Livenä nauratti viimeksi 5min sitten, kun taas tätä ketjua lukiessa lähinnä haukotuttaa - niin tylsät jutut näillä ja jaappaavat niitä tylsyyksiään jaappaamasta päästyäänkin
Vierailija kirjoitti:
Koiraneiti
Really? Miten minusta tuntuu, että täällä ihan kaikki on trollausta. Pitäis saada faktat irl. Ei minulle olis tuossa mitään ongelmaa. Hän on kertonut jo vuosia sitten sen toisen osapuolen kiinnostuksesta. Avoimet kortit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraneiti
Really? Miten minusta tuntuu, että täällä ihan kaikki on trollausta. Pitäis saada faktat irl. Ei minulle olis tuossa mitään ongelmaa. Hän on kertonut jo vuosia sitten sen toisen osapuolen kiinnostuksesta. Avoimet kortit.
Aika pitkä aika odottaa.
Lähetän terkkuja miehelle, joka ei omista eläimiä. Korkeintaan villakoiria joskus.
Vierailija kirjoitti:
Rytmiä pitää saada aikaisemmaksi, joten laitan iltaviestin aikaisemmin. En sitten tiedä, oletko koskaan paikalla silloin, kun yleensä käväiset ketjussa juuri ennen yhtätoista.
Olen miettinyt samaa. Viikolla olen aamuvirkku ja tällä menolla jää yöunet vähäisiksi. Jatkossa voisin laittaa viimeisen viestin kymmeneltä. Siitä hyötyisi kaikki ympärillä olevat ja tietty myös minä.
-sivusta tai ei
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä kun tää leidi vihasi naisia?
Ei parisuhteen ole tarkoitus olla kärsimystä, jos se sitä on, on aivan oikein naisen lähteä. En oikein tykkää tuosta narratiivista "nainen on ongelma". Ei ole.
Aika hirveä päivä. En ole kyllä ennättänyt kaipaamaan. Onkohan se hyvä merkki. Kauniita unia nyt kuitenkin kaivatulleni. Jospa nähtäisiin pian.
Lupaathan nukkua hyvin? Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhteen ole tarkoitus olla kärsimystä, jos se sitä on, on aivan oikein naisen lähteä. En oikein tykkää tuosta narratiivista "nainen on ongelma". Ei ole.
Sehän riippuu naisesta. On hyviä naisia ja sitten on pahoja naisia. Ei jaksa katsella ilkeitä naisia. Mitäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä kun tää leidi vihasi naisia?
Miehen aivot. Näin olen käsittänyt.
Menen suihkuun. Ehkä ehdin vielä loppuhetkille takas. Huomenna en ehdi tsekata viestejä juurikaan ennen iltaa. Remonttipäivä edessä, uusin ikkunoihin rimoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kärsimystä mutta useimmat siltikin on. Tämä on fakta.
Häihin korkokengät, niitä kun ei koskaan tule.
Mitä kuuluu? Onko asioita jaettavaksi vielä? Ho-hoi!
Tuutkohan perjantaina sinne vähän myöhemmin? Olis edes pieni mahdollisuus lähteä samaan aikaan.
Kenellä parisuhde olisi aina jotakin auvoa? En tiedä ketään, jolla se ylipäänsä olisi auvoa.
Semmosta ei yleensä kuljeta huutelemassa ympäriinsä.