Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
10901/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit. Kaisalla on iltasenpala. Palaan lukemaan lisää hieman myöhemmin. 😻

Kaisa Kuje 🖋

Vierailija
10902/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen liima: vahva rakkauden tunne, vetovoima, hellyys, tunne yhteisyydestä ja siitä, ettei kumpikaan jää yksin suhteessa, empatia, hyvät jutut, yhteiset liikuntaharrastukset (sis. makuuhuoneessa tapahtuvan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10903/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen liima: vahva rakkauden tunne, vetovoima, hellyys, tunne yhteisyydestä ja siitä, ettei kumpikaan jää yksin suhteessa, empatia, hyvät jutut, yhteiset liikuntaharrastukset (sis. makuuhuoneessa tapahtuvan)

Höpö höpö. Talolaina ja lapset.

Vierailija
10904/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Talolaina ja lapset.

Ei ois kaivatun kanssa kumpaakaan.

Vierailija
10905/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisoletetuille:

Jos miehellä ja naisella on ollut jonkin asteista flirttiä (tai ainakin sellaiseksi tulkittavaa), nainen on suhtautunut myönteisesti miehen ehdotukseen (vaikka yhteinen lounas tai vaikka kahvit), niin miksi nainen kuitenkin kieltäytyy kutsusta? Ja lisäksi keksii jonkin järjettömältä kuulostavan tekosyyn (tyyliin "ei voi nyt, koska pitää myöhemmin jotain"). Eli ei edes varsinaista estettä ole.

Ja keljuilijat voi haistaa p.......

Kieltäytyisin siitä syystä, että käytät sanaa naisoletettu. Tosissani olen.

Vierailija
10906/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen auton kuskille:

Olet ihana. Öitä!

Vierailija
10907/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mikä olisi meidän parisuhteen liima? Miten suhde kestäisi ja pysyisimme yhdessä loppuelämän?

Se vetovoima ja kemia. Katseltaisiin toisiamme loppuelämän. Tai mä katselisin ja ihailisin, sehän tässä olikin liian pelottavaa, ettei toinen tunne samoin.

Ihania vastauksia. Alkuperäinen kyselijä pitää teikelöisiä pilkkanaan. Huomaatko joka söpöön kommenttiin tulee yksi alanuoli.

Voihan se olla vaikka coersive control?

Ei, kyllä se on toi meidän oma pikku alapeukku. Hänelle on kunnia-asia negapeukuttaa.

Te olette kyllä toivottomia.

Mitkä on kaipaus palstan persoonallisuus tyypit?

Vierailija
10908/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki nuo ovat yhtä tärkeitä.

Vierailija
10909/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin kommunikaatio, emotionaalinen turva ja tunnetaidot on tärkeitä.

Tämä palsta on täynnä näin älykkäitä ihmisiä eikä tässäkään ketjussa ymmärretä mitä tämä tarkoittaa!

Löytyisikö miestä joka ymmärtää tämän? Tämä on kaipausviesti. Kaipaan miestä joka ymmärtää tämän.

SOS!!!

Mä ymmärsin. Voisin suostua, koska ymmärrän, että monissa tapauksissa on kyse väliaikaisista järjestelyistä. Ehkä niin olisi omallakin kohdallani. Elämäntilannehan voi muuttua, silloin muuttuu tavallaan myös se oman elämän kokoonpano. Voi olla sitten taas hetken joku jollekin. Älä huoli, löydät kyllä omiin kriteereihisi sopivan ihmisen, jolla on avara sydän ja tilannetajua.

Vierailija
10910/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisoletetuille:

Jos miehellä ja naisella on ollut jonkin asteista flirttiä (tai ainakin sellaiseksi tulkittavaa), nainen on suhtautunut myönteisesti miehen ehdotukseen (vaikka yhteinen lounas tai vaikka kahvit), niin miksi nainen kuitenkin kieltäytyy kutsusta? Ja lisäksi keksii jonkin järjettömältä kuulostavan tekosyyn (tyyliin "ei voi nyt, koska pitää myöhemmin jotain"). Eli ei edes varsinaista estettä ole.

Varmaan varattu

Ei ole. Fakta.

-Sama

Vierailija
10911/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mikä olisi meidän parisuhteen liima? Miten suhde kestäisi ja pysyisimme yhdessä loppuelämän?

Yhteiset kävelyretket

Ja sänkyhetket.

Eri

Vierailija
10912/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatko siihen, että minäkin tykkään ihan aidosti enkä leiki? Minä olen alkanut luottamaan. 

Vierailija
10913/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisoletetuille:

Varmaan varattu

Ei ole. Fakta.

-Sama

ehkä on epävarma kummankin todellisista tunteista,,se pistää miettimään,jos muuttuu keveästä vakavaksi tunteet siis

sivu

Vierailija
10914/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin taas viereesi, painautuisin lähelle ja suukottaisin - hyvää yötä kaivatulle.

Vierailija
10915/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotatko siihen, että minäkin tykkään ihan aidosti enkä leiki? Minä olen alkanut luottamaan. 

2 kuukauden hiljaisuuden jälkeen, juu en 😅 sivusta varmaan

Vierailija
10916/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on pitkä matka siihen, onnistuuko suhde sitten hänen kanssaan. Kannattaako perheitä hajottaa ym.

Vierailija
10917/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoisen auton kuskille:

Olet ihana. Öitä!

Kiitos samoin!

Vierailija
10918/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaupan kassat onkin nättejä. Onkohan niillä joku ulkonäkövaatmus?

Esittelyvideon perusteellahan ne palkataan.

Ilmankos.

Onhan ne nättejä, mut järjestäen hiton tylsiä. Kaikki samanlaisia pienillä vivahteilla. Jaksaa katsella maksimissaan kolme kuukautta sellasta.

Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä kauppojen kassoilla kyllä pääosin näkyy, eli vaikka on videoesittelykierrokset niin ei ulkonäkö paina.

Noin muutoin myyntityössä kyllä on etua ulkonäöstä, mutta kassahan vain veloittaa eikä myy.

Minua on joskus ulkonäön ja sosiaalisuuden vuoksi yritetty maanitella johonkin myyntityöhön, siis ihan sanottiin suoraan se ulkonäkötekijä.

Hyvä tietää, et kassaneidit on vielä maanisia 👍

Sinulle suosittelen huppua ja itsepalvelukassaa. Kassamyyjän työssä vaaditaan tarkkuutta sekä laskelmointikykyä. Saattaisit kerrankin saada jopa huomiota. Jos häpeät itseäsi, ei ole syy alentaa kassamyyjiä. Iloisemmat ja spontaanimmat menevät kassalle. Nirppanokat eivät siellä pitkään homehdu.

Hah nyt haukut väärää ihmistä 🤣 eikä siihen mitään tarkkuutta ja laskelmointikykyä tarvita, älä viitsi.

Hyvänen aika mikä rakko sinulla. Osta laastari.

Mitäköhän mahdat selittää? Yrität ylentää koko ajan itseäs, mut tosia-asia on, että oot tylsä, mielenkiinnoton ja ylimielinen, jonka kaikki jutut on kuin suoraan harjoiteltu missikisoja varten. Ei ihmekään, et kukaan ei jaksa sua.

Mitä täällä tänään puhuttiin siitä rumien puhumisesta?

Tämä sinun pahantahtoinen yksinpuhelusi alkaa muistuttaan pahasti sen naisen juttuja joka riivasi pakkomielteisesti vuosien ajan, mutta vaikka jotkut sanavalinnat onkin tismalleen samoja, niin tyylin perusteella arvioisin sinut silti vuosia vanhemmaksi kuin hän. Jos olisit hän, niin teksti olisi muuten samaa, mutta välissä jotain tumbrl-slangia :D

Ota iltalääkkeet ja mee pötkölleen 👍

Vierailija
10919/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantuisiko sänkyelämä, jos oltaisiin me?

Vierailija
10920/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiseman muutokset, luonto uudistaa . . .

Ketju on lukittu.