Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Miksi ihastuit juuri häneen?
Erittäin vahva tunne, että tässä on lempeä ihminen.
Häntä hävettää aivan koko ajan, häpeä on perustunne. Nimim. Tietäjä vauvapalstalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaupan kassat onkin nättejä. Onkohan niillä joku ulkonäkövaatmus?
Esittelyvideon perusteellahan ne palkataan.
Ilmankos.
Onhan ne nättejä, mut järjestäen hiton tylsiä. Kaikki samanlaisia pienillä vivahteilla. Jaksaa katsella maksimissaan kolme kuukautta sellasta.
Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä kauppojen kassoilla kyllä pääosin näkyy, eli vaikka on videoesittelykierrokset niin ei ulkonäkö paina.
Noin muutoin myyntityössä kyllä on etua ulkonäöstä, mutta kassahan vain veloittaa eikä myy.
Minua on joskus ulkonäön ja sosiaalisuuden vuoksi yritetty maanitella johonkin myyntityöhön, siis ihan sanottiin suoraan se ulkonäkötekijä.Myyntityössä pitää olla tietynlainen, ehkä se mielistely auttoi kun ei kukaan sinne halua. Menee pieleen kun alat alentamaan muita jotta pääset korokkeellesi. Älä usko rakas kaikkea, voit pettyä pahasti. Kaverille kävi katsopas sillä tavalla. :)
En alentanut ketään tai pyrkinyt mihinkään korokkeelle :D
Ja varmasti totta, että mielisteli, mutta totta on myös, että siitä on hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Lisää galluppeja, saisko? Kiitos...
Keksi itse, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos.
Onhan ne nättejä, mut järjestäen hiton tylsiä. Kaikki samanlaisia pienillä vivahteilla. Jaksaa katsella maksimissaan kolme kuukautta sellasta.
Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä kauppojen kassoilla kyllä pääosin näkyy, eli vaikka on videoesittelykierrokset niin ei ulkonäkö paina.
Noin muutoin myyntityössä kyllä on etua ulkonäöstä, mutta kassahan vain veloittaa eikä myy.
Minua on joskus ulkonäön ja sosiaalisuuden vuoksi yritetty maanitella johonkin myyntityöhön, siis ihan sanottiin suoraan se ulkonäkötekijä.Myyntityössä pitää olla tietynlainen, ehkä se mielistely auttoi kun ei kukaan sinne halua. Menee pieleen kun alat alentamaan muita jotta pääset korokkeellesi. Älä usko rakas kaikkea, voit pettyä pahasti. Kaverille kävi katsopas sillä tavalla. :)
En alentanut ketään tai pyrkinyt mihinkään korokkeelle :D
Ja varmasti totta, että mielisteli, mutta totta on myös, että siitä on hyötyä.
Varmasti lähinnä sinulle itsellesi .
Hyvänen aika !
Vierailija kirjoitti:
🐄möö
ammuu ! Trööt ! 🥵🥴
Vierailija kirjoitti:
Johanna 💚
meitä on täällä useampi, mutta kiitän kaikkien puolesta
Vierailija kirjoitti:
Häntä hävettää aivan koko ajan, häpeä on perustunne. Nimim. Tietäjä vauvapalstalta
Kaikkihan on poikkeuksellisia.
Koska kaikki on.
Ei ole vaihtoehtoja.
Olenhan itsekin.
En myönnä kuitenkaan.
Tuen sinua.
Haiku
Naiselle kirjoitti:
Mikä olisi meidän parisuhteen liima? Miten suhde kestäisi ja pysyisimme yhdessä loppuelämän?
Luottamus, hellyys, arvostus, turva ja turvansoitto.
Vierailija kirjoitti:
🐄möö
Möö ja Muu vaan sinnekin :)
Kysymys naisoletetuille:
Jos miehellä ja naisella on ollut jonkin asteista flirttiä (tai ainakin sellaiseksi tulkittavaa), nainen on suhtautunut myönteisesti miehen ehdotukseen (vaikka yhteinen lounas tai vaikka kahvit), niin miksi nainen kuitenkin kieltäytyy kutsusta? Ja lisäksi keksii jonkin järjettömältä kuulostavan tekosyyn (tyyliin "ei voi nyt, koska pitää myöhemmin jotain"). Eli ei edes varsinaista estettä ole.
Ja keljuilijat voi haistaa p.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos.
Minua on joskus ulkonäön ja sosiaalisuuden vuoksi yritetty maanitella johonkin myyntityöhön, siis ihan sanottiin suoraan se ulkonäkötekijä.Hyvä tietää, et kassaneidit on vielä maanisia 👍
Sinulle suosittelen huppua ja itsepalvelukassaa. Kassamyyjän työssä vaaditaan tarkkuutta sekä laskelmointikykyä. Saattaisit kerrankin saada jopa huomiota. Jos häpeät itseäsi, ei ole syy alentaa kassamyyjiä. Iloisemmat ja spontaanimmat menevät kassalle. Nirppanokat eivät siellä pitkään homehdu.
Hah nyt haukut väärää ihmistä 🤣 eikä siihen mitään tarkkuutta ja laskelmointikykyä tarvita, älä viitsi.
Hyvänen aika mikä rakko sinulla. Osta laastari.
Mitäköhän mahdat selittää? Yrität ylentää koko ajan itseäs, mut tosia-asia on, että oot tylsä, mielenkiinnoton ja ylimielinen, jonka kaikki jutut on kuin suoraan harjoiteltu missikisoja varten. Ei ihmekään, et kukaan ei jaksa sua.
Miehelle, illanjatkoja.