Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin nolottaa katsella n. 60 - 70 vuotiaitten hellyydenosoituksia...

Vierailija
17.12.2023 |

Enkä tiedä edes miksi tämä tunne...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä pää toiseen suuntaan. 

Vierailija
2/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolous on voitettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa tuntea noin. Olet häviäjä 

Vierailija
4/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
5/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa nämä ikärasistiset kirjoitukset. Elää ei saisi eikä seksistä puhua saatika harrastaa jos ikä ei ala kolmosella. Häpeällistä. 

Vierailija
6/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omassa lapsuudessasi ja lähiomaisten kesken osoitettu hellyyttä toisilleen/toisillenne? Meillä ei, niin vaivauduin appivanhempieni toisilleen osoittamasta hellyydestä. Tuntui, että se on vain noloa. En ole tottunut siihen. Eri tavoin suhtautuu nuoriin toisiaan imeviin ja  viihdetarjontakin painottuu nuorten ihmisten seksiin tai hellyyteen. Sitä näkee niin paljon, että siihen on tottunut eri tavoin.

Vierailija
7/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin trauma? Mä olen halaillut ja pussaillut miestäni päivittäin kohta 20 v, enkä todellakaan aio lopettaa vuosien myötä. Maailmassa on pahempiakin asioita kuin hellyydenosoitukset.

Vierailija
8/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän vaivaannuttavaa, kun ryppyiset vanhukset pussaa niin, että tekarit kolisee. Onneksi ei sentään mitään irstailua tarvitse nähdä 🙈

Vierailija
9/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suomalainen aloitus. Vähän kuinKaurismäöen elokuvasta.

Jossain Ranskassa poskisuudelmat on tervehtimistapa.  

Vierailija
10/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän aloituksen. On siinä jotain noloa. Mutta en kiellä kenenkään hellyyttä, tunnehan on mun kun nolostuttaa. Ellei nyt sitten ihan julkisesti aleta vartta hieromaan tms.

Vierailija
11/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän vaivaannuttavaa, kun ryppyiset vanhukset pussaa niin, että tekarit kolisee. Onneksi ei sentään mitään irstailua tarvitse nähdä 🙈

Ei aikaakaan, kun olet itse siinä iässä ja haluat osoittaa rakkautta kumppanille.

Vierailija
12/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni katsoi, kun 30-35v istuivat junassa käsikädessä ja suukottelivat. Aikansa asiaa mietittyään kuiskutti korvaani: täti on jo noin vanha ja vielä sillä pelottaa istua yksin junassa.

Vierailija
13/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni katsoi, kun 30-35v istuivat junassa käsikädessä ja suukottelivat. Aikansa asiaa mietittyään kuiskutti korvaani: täti on jo noin vanha ja vielä sillä pelottaa istua yksin junassa.

I H A N A !

Vierailija
14/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ei olekaan noloutta, vaan tiedostamatonta kateutta, kun toisilla vielä vanhanakin riittää hellyyttä ja rakkautta julkisestikin?

Vierailija
15/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli todella ihanaa sukujuhlissa kun mieheni 75+ tädin mies otti vaimonsa,, 50+ vuotta vihkimisestä, takaa päin halaukseen ja suukotti poskelle ja jatkoi siinä seisten vaimo halauksessa arkista juttua silakan kalastuksesta. 

Vierailija
16/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko omassa lapsuudessasi ja lähiomaisten kesken osoitettu hellyyttä toisilleen/toisillenne? Meillä ei, niin vaivauduin appivanhempieni toisilleen osoittamasta hellyydestä. Tuntui, että se on vain noloa. En ole tottunut siihen. Eri tavoin suhtautuu nuoriin toisiaan imeviin ja  viihdetarjontakin painottuu nuorten ihmisten seksiin tai hellyyteen. Sitä näkee niin paljon, että siihen on tottunut eri tavoin.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä kulttuurin tuputtamaa käsitystä siitä, että romanttinen rakkaus, avoimet hellyydenosoitukset ja seksuaalisuus ovat vain nuoria varten. Vanhana kuuluu kuulema jo rauhoittua ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Pitää osata olla "arvokas", mitä ikinä se sitten tarkoittaakin. Yhtä omituinen on näkemys siitä, että ns. vanhana, esimerkiksi yli 40-vuotiaana, rakastuva ihminen olisi jotenkin holtiton ja nolo. Naimisiin menosta nyt puhumattakaan.

En muista oliko se täällä vai jossain toisaalla, kun joku ilmeisen tosissaan kyseli muilta sitä, onko oikeasti noloa mennä ensimmäistä kertaa naimisiin 42-vuotiaana. Tämän henkilön lähipiirin mukaan oli ja sitäkin oli kovasti kyseenalaistettu, että hän oli aloittanut ensimmäisen vakavan parisuhteensa vasta siinä neljänkympin korvilla. Ei täällä olla asenteilta läheskään niin vapaamielisiä kuin mitä usein väitetään. Rakkaus ja seksi on ok silloin, kun ihminen sopii siihen tarkasti rajattuun ryhmään, jolle nämä asiat ovat "sallittuja".

Vierailija
17/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä ikäinen pariskunta. Ei tarvitse kaupassa kuitenkaan imutella ja kosketella pyllyä. Kaikelle on aikansa ja paikkansa 

Vierailija
18/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli todella ihanaa sukujuhlissa kun mieheni 75+ tädin mies otti vaimonsa,, 50+ vuotta vihkimisestä, takaa päin halaukseen ja suukotti poskelle ja jatkoi siinä seisten vaimo halauksessa arkista juttua silakan kalastuksesta. 

Luin kohtaan "otti vaimonsa takaa päin" ja ehdin jo ajatella että onpas teillä hurjat sukujuhlat

Vierailija
19/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikaakaan, kun olet itse siinä iässä ja haluat osoittaa rakkautta kumppanille.

En kyllä aio mummona enää irstailla 👵🏻

Vierailija
20/40 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki julkisella paikalla toisiaan nuolevat ovat noloja. Sitä ei pidä tehdä missään iässä julkisella paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän