Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Lapset ovat mielestäni ihania mutta säälin niitä lapsia, joiden vanhemmat eivät keskity lapsiinsa ja kuuntele heitä.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin sinulle mutta en kehtaa.
Siellä on vain aivan tavallinen ihminen toisessa päässä aivan niin kuin siellä päässä on vain aivan tavallinen ihminen.
Olen ihastunut varattuun mieheen, muttaen kehtaisi häntä alkaa liehittelemään. Unohdan asian.
Herään edelleen ajatuksiin susta, pájaro. 😊🌻
Yli puolitoista vuotta päivittäin, ovat aamuni alkaneet näin...Oot ihana ja mulle tärkeä ja haluan sen vielä sulle kertoa, kun nähdään. 🌳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vain aivan tavallinen ihminen toisessa päässä aivan niin kuin siellä päässä on vain aivan tavallinen ihminen.
Se on totta, mutta pelkään että hän ei pitäisi siitä että soitan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle? Mitä häpeät?
En varsinaisesti häpeä, vaan olen epävarma siitä kannattaako soittaa ollenkaan.
Olen pyytänyt pientä mokaani anteeksi useamman kerran mutta siltikin sinä kuittailet minulle. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sen ajan murhe. Ja jos niin on ettei pidä että soitit niin.. no sitten hän ei pidä. Miksi tehdä siitä itselleen iso numero. Sitten vain toteat itsellesi että ok. Se meni nyt näin.
Miehet. Jos selviäisi että kaivattusi lempimusiikkia on Bachin koraalit ja passiot, lopettaisitko kaipaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Entäs tekstiviesti? Toinen saattaisi yllättyä iloisesti ja kuitenkin saisi aikaa sulattaa asiaa😊. Omalla kohdallani asia ei onnistu, salainen numero itselläni. Tuskin kaivatullani sitä on. Olisipa lankapuhelin ja puhelinluettelo 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole ns. huonoissa väleissä, en näe syytä ettei pitäisi. Asia voi olla päinvastoin, hän voisi olla iloinen soitostasi.
Se on vaan totta ettei liian herkät pärjää. Pitää olla vähän paksu nahka, että voi käyttää hyödyksi sitä herkkyyttään.
Norsun nahka ja perhosen sielu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet. Jos selviäisi että kaivattusi lempimusiikkia on Bachin koraalit ja passiot, lopettaisitko kaipaamisen?
Tottakai, siihen paikkaan loppuisi kaipailu! Ihmeellistä että edes mietit tuollaista.
T. Miehet
Vierailija kirjoitti:
Parasta musiikkia!
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö koskaan tehdä kaivattuasi mustasukkaiseksi?
Ei kiinnosta tällaiset pelleilyt. Sitä paitsi tossahan olis taustalla oletus, et sitä kaivattua millään tavalla heilauttaa mun tekemiset.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa, hyvä treffipäivä olisi. Jospa talvella sitten.
Se voi olla hyvinkin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö koskaan tehdä kaivattuasi mustasukkaiseksi?
Ei kiinnosta tällaiset pelleilyt. Sitä paitsi tossahan olis taustalla oletus, et sitä kaivattua millään tavalla heilauttaa mun tekemiset.
Tää, mutta livenähän jotkut saattaa tehdä tuota nimenomaan siksi, että testailevat heilauttaako vai ei :D
Joskus kyse saattaa olla nimenomaan tuosta eikä varsinaisesti mustasukkaiseksi tekemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä 😊
Lämmin halaus ja suukko mun unelmieni naiselle 🤗😘
Matkanvarrelta häiritsen sua 💕
Kivuliasta todellakin, mutta sen kautta voi oppia ettei laita tunteita väärään kohteeseen, jos on ollut alttiutta sellaiseen.
Ainoa minkä kanssa elät on sinä itse, joten ei muiden varaan kannata muutenkaan kauheasti laittaa eikä liiaksi tunteita toiseen ihmiseen sitoa.
Sopiva välinpitämättömyys on hyvästä. Muistan kun nuorempana ajattelin äitini olevan välinpitämätön, kunnes kasvoin ja tajusin sen olevan vain viisautta.
Muistan myös kuinka kamalana pidin sitä kun hän sanoi minulle (lempeästi), että olen jatkuvasti vereslihalla ja minun pitäisi jotenkin kasvattaa paksumpi nahka - ja nyt jälkeenpäin tajuan, että aivan oikeassahan hän oli. :D