Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
9761/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian läski sulle 😔 siks et tykkää. No enpä mä paljoa varmaa edes menettänyt.

Ihmisestä joko tykkää tai ei. Kilot on mitä on.

Ja ihmisillä on erilaisia makuja. Jos joku tykkää selkeästi erilaisista, niin en tiiä onko siinä oikein mieltä vaikka tykkäisikin ihmisenä jos ei kuitenkaan silleen viehäty.

Ei noille oikein mitään voi, surullista tietty kun osuu omalle kohdalle.

Eri

Vierailija
9762/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin, että oletko tullut lomalla järkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9763/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin tullu jo viime vuonna juttelemaan, mut aina vaikutit jotenkin siltä, että et halunnut. Mikä varmaan piti paikkansakin. En tiedä. Se sun käytös on ollut niin sanotaanko outoa. Oonko jollain varalla vai mitä ihmettä? Katselet ja moikkaat kuitenkin, välillä jopa näen sen komean hymynkin. Ehkä oon vaan seonnut lopullisesti. Tuskin nyt niin rumakaan oon, että siitä olisi kiinni. Komealle J-miehelle.

Oletat moikkailuista, että on kiinnostunut... Mutta vetelet johtopäätöksiä, että toinen "ei halua" (vaikka siis sinun sanoin katselee ja moikkailee). Vähän ristiriitaista. Mistä oletat, että olet "varalla" tai jotain? 

Vierailija
9764/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muru, mitähän puuhaat? En tarkoita keksimurua.

Vierailija
9765/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitäs täällä on ikävöity? Mieleen on jäänyt Heli, Petra, Pirjo, Ansku, Sanna, Johanna, Kirsi, Minna, Maria, Tiina. Miehistä enemmän jäänyt mieleen kirjaimet, J on vahvasti esillä 🧐. Mikko ainakin on ikävöitynä ollut, Petri vai oliko Perttu. Timo.

Pitää ehkä keksiä parempaa tekemistä kun miettiä näitä.🤣

Meen laittamaan pyykit koneeseen🤣🤣🤣

Vierailija
9766/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin tullu jo viime vuonna juttelemaan, mut aina vaikutit jotenkin siltä, että et halunnut. Mikä varmaan piti paikkansakin. En tiedä. Se sun käytös on ollut niin sanotaanko outoa. Oonko jollain varalla vai mitä ihmettä? Katselet ja moikkaat kuitenkin, välillä jopa näen sen komean hymynkin. Ehkä oon vaan seonnut lopullisesti. Tuskin nyt niin rumakaan oon, että siitä olisi kiinni. Komealle J-miehelle.

Oletat moikkailuista, että on kiinnostunut... Mutta vetelet johtopäätöksiä, että toinen "ei halua" (vaikka siis sinun sanoin katselee ja moikkailee). Vähän ristiriitaista. Mistä oletat, että olet "varalla" tai jotain? 

Mulla on vaan jatkuvasti sellainen olo, että hän käyttäytyy oudosti, koska odottaa jotain muuta naista ja satun olemaan aina väärään aikaan paikalla. Joo kuulostaa kieltämättä hassulta, mut en pääse tästä tunteesta ja epävarmuudesta yli.

Vierailija
9767/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖💖

Vierailija
9768/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan jatkuvasti sellainen olo, että hän käyttäytyy oudosti, koska odottaa jotain muuta naista ja satun olemaan aina väärään aikaan paikalla. Joo kuulostaa kieltämättä hassulta, mut en pääse tästä tunteesta ja epävarmuudesta yli.

Koitapa ny vaan päästä.

No pakko kai se on yrittää. Eilen vaikutti kyllä extra tympääntyneeltä, vaikka koitin iloisesti moikata. Taidan olla todella epävarma, harvoin näin.

Vierailija
9769/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt minusta romantikon.

Vierailija
9770/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitäs täällä on ikävöity? Mieleen on jäänyt Heli, Petra, Pirjo, Ansku, Sanna, Johanna, Kirsi, Minna, Maria, Tiina. Miehistä enemmän jäänyt mieleen kirjaimet, J on vahvasti esillä 🧐. Mikko ainakin on ikävöitynä ollut, Petri vai oliko Perttu. Timo.

Tomi ja Janne

Vierailija
9771/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on runo

Ristipistoin se

Paperille puno

-Haiku, maybe.

Kiva, että jatkoit. Jos olet sama.

Erihän se on, Maybe Haiku. Varmaan samaa sukua

-sivusta

Vierailija
9772/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän terveiset kaipaamalleni mielikuvitushenkilölle <3

Vierailija
9773/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa olisinkin

Vierailija
9774/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi

Vierailija
9775/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa olisinkin

tähän , sivusta

Vierailija
9776/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian läski sulle 😔 siks et tykkää. No enpä mä paljoa varmaa edes menettänyt.

Ja ihmisillä on erilaisia makuja. Jos joku tykkää selkeästi erilaisista, niin en tiiä onko siinä oikein mieltä vaikka tykkäisikin ihmisenä jos ei kuitenkaan silleen viehäty.

Eri

Eikös sellaiset ihmiset sovi kavereiksi ja ystäviksi joista pitää? Sitten ne joista viehättyy ja joita kohtaan tuntee romanttista tai seksuaalista vetoa sopivat kumppaniehdokkaiksi?

Vierailija
9777/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin vasta paljon myöhemmin, että mun ihastukset nuorena oli pitkälti eri maailmoista. Turhaa energian tuhlaa ja niin turhaan hankkinut itselleen jonkun vääränlaisen ihmisen identiteetin.

Toisaalta sopii kyllä kuvioon, että vasta aikuisempana tajuaa ajatella ikään kuin ulkopuolelta ja näkee sen naurettavuuden oman pään seinään hakkaamisessa. En tajua miten sitä voikin olla sellainen vaihe elämässä, että on niin syvälle pään omaan anaaliiin työntänyt ja velloo vaan emootioissa menemään? Ja toisilla -monillakaan- ei ole, ne on kai jotain syntymäviisaita.

Vierailija
9778/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymysi eilen moikatessa oli täysin sydämen sulattava hurmaushymy.

Vierailija
9779/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Eikös sellaiset ihmiset sovi kavereiksi ja ystäviksi joista pitää? Sitten ne joista viehättyy ja joita kohtaan tuntee romanttista tai seksuaalista vetoa sopivat kumppaniehdokkaiksi?

Sopii joo, tai sopisi. Harmittaa kun on ollut elämän aikana pari minuun ihastunutta kaveria jonka kanssa on synkannut niin täydellisesti - siis kaikilla muilla tavoilla, paitsi seksuaalisesti. En vaan ole tuntenut fyysistä vetovoimaa.

Olisi ollut upeaa harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
9780/25856 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän terveiset kaipaamalleni mielikuvitushenkilölle <3

Sellaiset sopivatkin unelmien luomiseen, joskus havaitsin että päätön on parempi vaihtoehto! 😹

Ketju on lukittu.