Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Miksei meillä voisi olla yhteinen elämä?
Kun meillä on omat. 😳
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on pitkämielinen.
Kunnes ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa taas naureskeltu näille. T:Vaimo
Ja me sen miehen kans sulle. Jossain kohtaa tajuat. Ehkä.
Kenen sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa taas naureskeltu näille. T:Vaimo
Ja me sen miehen kans sulle. Jossain kohtaa tajuat. Ehkä.
Kenen sen?
Sen sinun miehen. Tai "sinun".
Rakkaus on runo
Ristipistoin se
Paperille puno
-Haiku, maybe.
Tiellä rakkauden kuljen ja sun katsettasi haen, kaikista kasvoista. Sua, pájaro. Ei mee pois...🤗
Keltaisen rapun eteisessä kerran, silmiisi sain katsoa jonkin verran...Terkkuja. Kaipailen sua!
Vierailija kirjoitti:
Mihin hemmettiin mä oon sekaantunu.
Jälkikäteen sitä havahtuu asioihin. Tee voitavasi ja käsittele kaikki, tee myös tarvittavat toimenpiteet kaikkien asioiden korjaamiseksi joiden eteen voit tehdä jotakin. Pyydä apua tarvittaessa. Anteeksipyytäminen on myös kohteliasta. Muista tulevaisuudessa toimia aina niin oikein kuin mahdollista. Omat oppiläksyt elämässä ovat omia. Virheistä kannattaa ottaa opikseen. Kyllä se siitä sitten.
Et sä taidakkaan olla kiinnostunut 🙄 eilisen perusteella. Oli niin laimea vastaanotto. Hyvä, kun edes moikkasit.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.🦩
-väkkyrä
Huomenta väkkyrä. 😇
- enkuli
Murupallero 🥰. Viesteillään tänään lisää.
Paetaan Pariisiin tätä pahaa maailmaa, siellä on kahvila joka odottaa, tule!
Ei kauniit sanat ja ajatukset turhia ole. Ne tekevät pienen pesän vastaan ottajan sydämeen ja tekevät hänet onnelliseksi.
Vietä kiva päivä olet sitten missä oletkin kaivattuni.
Ikävöin. Laitan sulle hyvät yöt tänäänkin, vaikka kuinka nukuttais. Lomailu väsyttää ja tekemättömät työt!
Olet ajatuksissani
kuitenkin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on runo
Ristipistoin se
Paperille puno
-Haiku, maybe.
Kiva, että jatkoit. Jos olet sama.
Mä oon liian läski sulle 😔 siks et tykkää. No enpä mä paljoa varmaa edes menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon liian läski sulle 😔 siks et tykkää. No enpä mä paljoa varmaa edes menettänyt.
Ihmisestä joko tykkää tai ei. Kilot on mitä on.
Odottelen vaan viestiä J:ltä 😔
Mä olisin tullu jo viime vuonna juttelemaan, mut aina vaikutit jotenkin siltä, että et halunnut. Mikä varmaan piti paikkansakin. En tiedä. Se sun käytös on ollut niin sanotaanko outoa. Oonko jollain varalla vai mitä ihmettä? Katselet ja moikkaat kuitenkin, välillä jopa näen sen komean hymynkin. Ehkä oon vaan seonnut lopullisesti. Tuskin nyt niin rumakaan oon, että siitä olisi kiinni. Komealle J-miehelle.
Sama. Tee jotain!
H