Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ai taas tämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kirjottele tänne enää muuta ku humalassa.
Laitappa joku humalaisen sekoilukaipaus. Yritetään tunnistaa kenelle menee.
Enpä lukenut tämän jälkeen, mut eiköhä laittanut. Syviä tuntojaan, tuhannen kännissä igen. So sad. So lame. So anripectfull.
Humalaiset onkin niin tyhmiä ja säälittäviä. Ne kannattaa heti alussa tunnistaa, että et ikinä lähde HUMALAISEN mukaan, vaan siistin, raittiin, sisustavan naisen mukaan, joka häpeilee jos käyttää Alkoa. Voitte sisustaa, jotain ehkä tapahtuu vielä elämässä, tai sitten ei. Sisustus voi mennä pilalle.
Miehillä on niin karheat posketkin. Eikö ne revi pussatessa rikki?
Syytän sinua ihastumisen aikaan saamisesta ja pitkäaikaisen ikävän kaipuun tuottamisesta.
Ehkä sain elinikäiset vammat.
Tähän oireyhtymää voisi auttaa se, jos tulisit joskus syksyllä käymään rikospaikalla.
Kerran kesällä kävitkin.
Hetken lohtu! Odotan ja kaipaan
Hyviä öitä. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa. Tuntuu että menetin sinut jotenkin. Vaikka ei kai mulla sinua ollutkaan. Omaa harhaa oli kaikki vaan. n->m
Muistele paria edelliskertaa tarkemmin.
Joo, muistelen, mut miks mitään ei tapahdu? 🤔 Sivusta
Naiselle kirjoitti:
Yösuukko sinulle, rakkaani. Ja tietysti myös helliä halauksia ja silittelyjä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Hyvää yötä rakas💗 N
Ei revi, partakin tuntuu hyvälle..
Antaisin sulle kaikkeni ja vielä enemmän. Nuku hyvin.
Jotain on tapahtunut. Onhan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän illan miesten viestit sai mut miettimään, että voisin sittenkin kokeilla suhdetta naisen kanssa. En jaksa tuota että miehillä pyörii vain seksi mielessä koko ajan.
Naisillako ei?
Lebsoilla kyl enemmän kuin naisilla keskimäärin.
Tutkimusten mukaan naiset ajattelee päivän aikana enemmän seksiä mitä miehet. Miehet vaan reagoivat siihen nopeammin ja voimakkaammin.
Okei. No sitten etsin jonkun älykön, joka osaa ajatella muutakin kuin seksiä ja on jo luultavasti kyllästynyt koko seksiin. Älykköjä kiehtoo uudet asiat ja kyllästyttää sama vanha.
Vierailija kirjoitti:
Tän illan miesten viestit sai mut miettimään, että voisin sittenkin kokeilla suhdetta naisen kanssa. En jaksa tuota että miehillä pyörii vain seksi mielessä koko ajan.
On niitäkin, joilla se ei koko ajan pyöri...
Sivusta
Aarteeni olet ollut. En enää tiedä, missä olet.
Vierailija kirjoitti:
Ai taas tämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kirjottele tänne enää muuta ku humalassa.
Laitappa joku humalaisen sekoilukaipaus. Yritetään tunnistaa kenelle menee.
Enpä lukenut tämän jälkeen, mut eiköhä laittanut. Syviä tuntojaan, tuhannen kännissä igen. So sad. So lame. So anripectfull.
Niin teennäistä ku porukka käyttää tota englantia.
Jotain videopelejä pelaavia tai tiktokkeja tapittavia ikiteinejä
Naiselle kirjoitti:
Yösuukko sinulle, rakkaani. Ja tietysti myös helliä halauksia ja silittelyjä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Sinulle myös rakas, hyvää yötä. Rakastan sinua.
Tällä palstalla ja ylipäätään netissä on jatkuvasti joku vihaisten ihmisten mantra siitä miten miehet/naiset ei osaa rakastaa jne. Ihan kirjoittajasta kiinni, onko haukun kohteena miehet vai naiset, mutta vihan määrä vakio.
Eri