Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Tän illan miesten viestit sai mut miettimään, että voisin sittenkin kokeilla suhdetta naisen kanssa. En jaksa tuota että miehillä pyörii vain seksi mielessä koko ajan.
Huomaa että olet yli 30v.
Vierailija kirjoitti:
Tän illan miesten viestit sai mut miettimään, että voisin sittenkin kokeilla suhdetta naisen kanssa. En jaksa tuota että miehillä pyörii vain seksi mielessä koko ajan.
Kyllä kaksi miestä on taas kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Naisillako ei?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että biseksuaalina naisina jatkuvasti mietityttää. Tekisi mieli kokeilla miestä. Tunnen ihan mukavia tyyppejä. Mutta pelkään, että se on kaikki jotain näytelmää eikä mies osaa oikeasti rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa. Tuntuu että menetin sinut jotenkin. Vaikka ei kai mulla sinua ollutkaan. Omaa harhaa oli kaikki vaan. n->m
Ota sinäkin oikeasti selvää, ettei tarvi omissa kuvitelmissaan elellä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa. Tuntuu että menetin sinut jotenkin. Vaikka ei kai mulla sinua ollutkaan. Omaa harhaa oli kaikki vaan. n->m
Muistele paria edelliskertaa tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin yli 50v.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisillako ei?
Lebsoilla kyl enemmän kuin naisilla keskimäärin.
Ai taas tämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kirjottele tänne enää muuta ku humalassa.
Laitappa joku humalaisen sekoilukaipaus. Yritetään tunnistaa kenelle menee.
Enpä lukenut tämän jälkeen, mut eiköhä laittanut. Syviä tuntojaan, tuhannen kännissä igen. So sad. So lame. So anripectfull.
Niin teennäistä ku porukka käyttää tota englantia.
Vierailija kirjoitti:
Oispa ihanaa nukkua sun kainalossa. Vaihdoin äsken puhtaat lakanat 🥰
Nukkua? Saisit pestä lakanoita päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitkohan pitää mua sylissä? 🤗
Helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisillako ei?
Tutkimusten mukaan naiset ajattelee päivän aikana enemmän seksiä mitä miehet. Miehet vaan reagoivat siihen nopeammin ja voimakkaammin.
Olet lämmin tunne rinnassa kun sinua ajattelen.
Nuku hyvin😚
Tykkään siitä sun pöllähtäneestä ilmeestä. Se on aivan ihanan lutuinen. 😍
Välillä tekisi mieli istua viereesi ja alkaa vaan nojaamaan sinuun.
Mä meen tässä maailmassa työt ensin ja sitten hupi asenteella. Ja sillä että asiat pitää ansaita. Siinä sitten arvostaa asioita enemmän.
Vois tällein ohi mennen mainita että mulla on lapsena, koulu ikäisenä mitattu ÄO 130. 🤫
Hyvän yön haleja ja pusuja ihanalle. 🤗😚
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin yli 50v.
Sivusta
En oo. Yli 30 oon, mutta kaukana viidestäkymmenestä.
Yösuukko sinulle, rakkaani. Ja tietysti myös helliä halauksia ja silittelyjä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisillako ei?
Tutkimusten mukaan naiset ajattelee päivän aikana enemmän seksiä mitä miehet. Miehet vaan reagoivat siihen nopeammin ja voimakkaammin.
Source: trust me, bro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Ei nyt sitten muuta. Täytyy vielä katsoa se persoonallisuushäiriköiden ketju. Tervettä menoa! 🤓🖕 Hyvää (t)yötä rakkaani! <3
Ha*sta pitkä p*ska, selkärangaton nuljaska
Kaikki pitää kääntää päälaelleen. Sait hetkesi rakkaani. Tervettä menoa!
Oon kertonut olevani. Samaa toivon sulta.