Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun puoliso kaipauspalstaa mulle näyttäisi niin kyllä olis eron paikka.
Ja itse olet täällä nytkin, reilua. Toisilla onkin luottamusta ja huumorintajua.
Jos huumori perustuu muille ihmisille nauramiselle, niin aika elämäm kallu setit, jos rehellisiä ollaan.
Lähinnä yhden tunnistettavissa olevan ihmisen palstailulle hihitellään, ei sen vakavampaa.
Ei se haittaa. Nauru pidentää ikää 👍 sivusta, mut voin omia
Olen sullekin näkymätön. Se vähän sattuu.
Ilmoittaudun syksyllä tapettiinsulautumiskurssille . Kokemusasiantuntijaksi
Vierailija kirjoitti:
Meille sopisi varmaan täydellisesti yksi yhteinen ilta ja aamu joka viikko ja toisinaan vähän extraakin. Muuten voitaisiin elellä omia elämiämme.
Mulle sopis nimenomaan tuollainen oikein hyvin. Hänestä en tiedä (haluisiko edes sitä).
Tule mun viereen, jos et saa unta. Pidän sulle seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava T
Tämän olet tehnyt selväksi jo vuosia sitten.
Saitteko pakit?
Ei mua tarvitse teititellä. Kyllä sain. Enkä vain pakkeja, vaan myös myöhemmin hän teki selväksi, että olen hänen mielestään inhottavin mies jota maa päällään kantaa. Olen silti hänestä haaveillut. Minkä sitä pöhkölle sydämelleen mahtaa. Se jumputtelee kenelle jumputtelee, ja on vain koetettava pysyä mukana ja elossa.
Aloitus oli naiselle.
Tarulle??
Ei täällä kukaan tosissaan kellekään kirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Meille sopisi varmaan täydellisesti yksi yhteinen ilta ja aamu joka viikko ja toisinaan vähän extraakin. Muuten voitaisiin elellä omia elämiämme.
Joskus oon miettinyt, että tuollainen annostus yhteiselämää kaivatun kanssa vois tosiaan olla maksimi. Ehkä käytäisiin toistemme kurkkuihin kiinni, jos oltais liian pitkään yhdessä. Jääräpäitä kun ollaan. Ei voi tietää, jollei kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse olet täällä nytkin, reilua. Toisilla onkin luottamusta ja huumorintajua.
Jos huumori perustuu muille ihmisille nauramiselle, niin aika elämäm kallu setit, jos rehellisiä ollaan.
Lähinnä yhden tunnistettavissa olevan ihmisen palstailulle hihitellään, ei sen vakavampaa.
Kiusaajatyyppejä? Yhteinen harrastus? Naureskeletteko ihmisten selän takana heille myös livenä? Mikä oli tarpeesi kertoa tuo tänne? Oletko ilkeyttäsi lukuunottamatta ihan kunnossa? Ihmisiä ne siellä kirjoitusten takana on.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Timolle.
Vierailija kirjoitti:
💗 ketulle
Mulle?
Lähetän lentosuukkoja sinulle ihana mister J-man. 😘
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Yksi hymy ja olisin ollut sinun.
Minäkin hänen, myös ilman hymyä. Olisin hänen ihan vakavalla naamalla.
Viiteen päivään en ole kuullut sinusta. Haluaisin kuulla.
Mitä onnen kysymykseen tulee sinun ja minun kohdalla, niin kyse ei ollut siitä mitä minä halusin vs. mikä on muiden onni. Vaan tietenkin oli kyse siitä mitä sinä JA minä halusimme ja tarvitsimme elämiltämme. Oli minun lisäkseni kyse siitä mitä sinä tavoitit minussa. Oli kyse siitä mitä kaksi kaikkeutta kaipasivat juuri toisiltaan ja jostakin mitä juuri kukaan muu ei voisikaan heille antaa. Minun mielestäni siinä ei olisi ollut mitään järkeä olla kumpikin tahoillaan onneton.
Tietenkin halusin sinua ja aikaa toistemme kanssa, eroamistenkin hinnalla, koska olin siinä uskossa että sinäkin halusit samaa minusta. Olin siinä uskossa, etten suinkaan olisi hamuillut sinua roistona onnellisesta kumppanuudesta, vaan että olit onneton. Ettei kyse ollut yhden ihmisen halusta, vaan kahden ihmisen halusta tahtoa itselleen jotain arvokasta ja samalla antaa toiselle jotain yhtä arvokasta takaisin. Yhtenevästä, vapaasta halusta, toiveesta ja kaipuusta tehdä niin. Olin liikkeellä sillä ymmärryksellä, että yksinkertaisesti: sinä halusit minut ja minä sinut. Sen lisäksi, että kumpikin tunsi joka tapauksessa tahollaan olevansa väärässä ja epäsopivassa suhteessa.
Eihän asiassa olisi ollut mitään ihmettelemistä tai ajattelemista, jos olitkin oikeasti tyytyväinen ja onnellinen. Ei minun haluamiseni silloin omasta mielestänikään olisi painanut asiassa yhtään mitään. Ei silloin olisi ollut mitään ongelmaa tai järjettömyyttä, toisin kuin tapauksessa, jossa kaksi toisensa haluavaa ihmistä tahoillaan kitkuttelee vuosia riutuen suhteissa, joissa eivät haluaisi olla. Olen halunnut meitä, koska luulin myös sinun haluavan sitä. Se olisi ollut myös sinun toiveesi ja onnesi edistämistä. Sinusta huolehtimista ja sinulle hyvän olon, tyytyväisyyden ja ilon tuomista elämään. Ajan oloon rakastamistasi tavalla, jota itsellesi olisit halunnut ja tarvinnut. Nuo ovat asioita, jotka ovat minulle tosi tärkeitä. En pysty näkemään huonolla tavalla vain puhtaan itsekkäänä jotain mikä tähtäisi noihin asioihin. En näe sitä huonolla tavalla itsekkäänä, että korjaa elämänsä suuntaa ja huolehtii itsestään vaikkapa nyt eroamalla (vaikka ideaali olisikin että heti ekalla valitsisi oikein ja tekisi vain lupauksia jotka voi pitää). Tai että näin tekisi kaksi varattua, jotta mahdollistaisivat myös vapauden tutkailla sitä mikä heidän välillään haluaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa aina suuresti nämä tunnistajat. :D
Sama. Porukan säälittävimpiä. Sivusta
Ai sä olit se mustasukkainen nainen, joka kuvittelee, että joku kirjoittaa sun miehelle!