Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
7701/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 vuotta sinkkuna.

Tervetuloa kerhoon 😉

Mä seurustelin viisi viimeisestä 10 vuodesta mutta silti musta tuntuu niinkuin olisin ollut 20 vuotta sinkkuna. Kertonee omiaan suhteen laadusta.

Vierailija
7702/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?

Olen unohtumaton.

Jos on jotenkin yksinäinen olo tms., niin tuollaisella ajatuksella hellittely voi varmaan helpottaa.

Aika häijyä luulla mua noin itserakkaaksi! Vaikka siis olenhan mä toisaalta. Ehkä huonolla tavalla enemmän. Sivusta

Ei näistä rehellisesti sanottuna kovin hyvä kuva ole tullut. Kun on livenä hyvien tyyppien kanssa niin se oikein korostuu ketjua lukiessa.

No ehkä kannattaa olla niiden hyvien tyyppien kanssa vaan?

Hyvät tyypit muuttuvat erinomaisiksi, kun seuraa tätä kaipailua hetken.

Njoo ehkä täällä käy vaan eri tyyppistä porukkaa. Tuntuu, että nykyään 90% tästä ketjusta on samassa hengessä kuin muuallakin netissä/palstalla ja nuo ihmiset on saman tyyppisiä keskenään - heillä on yhteneväinen tapa nähdä maailma ja muut ihmiset, tapa kommunikoida jne.

Jos ei itse eikä omat piirit osu tuohon tyyliin, niin voi tuntua aika luotaantyöntävältä tai vähintäänkin hieman absurdilta.

Ja sä itse tietysti olet joku ylivertainen uniikki lumihiutale?

Eihän siellä mitään tuollaista lukenut, vaan erilaisista ihmisistä ja piireistä. Juuri tuollaista hyökkäävää, oletuksien kautta käytävää nakkelukeskustelua täällä ja netissä ylipäätään on paljon.

Simppaaja saapui kuin ritari valkoisella ratsulla

Hyvin alleviivattu, liekö ihan tietoisesti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7703/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haluja, ei haluajaa.

Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.

Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?

Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.

Mulla on jäätävä kroppa, nätti nassu, erityisosaamista usealta eri alalta (valehtelematta kaksi dosentuuria). Mutta miksi ihmeessä haluaisin sinut?

Mites monta niitä on valehtelemalla? Eri

Vierailija
7704/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun puoliso kaipauspalstaa mulle näyttäisi niin kyllä olis eron paikka.

Mitäs itse olet tekemässä? 🤔

Vierailija
7705/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakaa valitsee vanhan ja turvallisen, jota ei kiinnosta ja joka pysyy riittävän etäällä. Hajutonta, mautonta ja pystyyn kuollutta.

Helppo viehättyy helposta, vaikea vaikeasta.

Vierailija
7706/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boo molempia tarvitsen

Vierailija
7707/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tartte.

Vierailija
7708/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.

Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?

Mulle kelpais, sytyn just tuollaisesta. Olen tosin nainen.

Kelpaako?

Sivusta

Jos oot jäätävän hyvännäköinen nainen, niin voin harkita.

Kiinnostaisi tietää millainen sinun mielestäsi sellainen nainen? Mielenkiinnosta vain. Kerro mahdollisimman rehellisesti.

Georgina Mazzeo, Viivi Pumpanen, Janina Frostell, Helena Ahti-Hallberg, Lynda Carter, muutamia mainitakseni.

Ok. Sun täytyy katsella itseäsi miellyttäviä naisia ja lähestyä heitä vain rohkeasti.

No sh*t, Sherlock. Just noin olen aina tehnytkin.

Metsästetäänkö molemmat IG:ssä kauniita naisia? Käykö koukkuun?

Seuraan kyllä instassa useaakin beibeä. Ihan vaan sen takia, että elämästäni puuttuu naiskauneutta. Kun ei ole omaa beibeä keikistelemässä kämpillä, niin pitää ihastella naiskauneutta instassa. Se on korviketta silmille siinä missä palstailu on korviketta sydämelle. Mutta en runkkaa instakuvia katsoen tai sen kummemmin pyri mihinkään vuorovaikutukseen niiden kanssa. Niillähän voi olla miljoonia seuraajia. Jos oma mielikuvitus ei tunnu riittävän, katson retroporkkelia netistä. Pieni koominen elementti saa mieluiten olla mukana.

Tämäkö on nyt sitä älykästä juttua, jolla puhut toisen pökkeryksiin? Itsellä ainakin mielenkiinto lopahti jo.

En mä ole väittänyt missään puhuneeni ketään pökerryksiin.

Ok, olit siis pelkkä joku erikaappari sivusta. Henkilö, jolle kysymys esitettiin, sanoi osaavansa puhua asioita joista muut ei tiedä mitään. Häntähän tässä haastateltiin.

Vierailija
7709/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät, että olen olemassa sulle, jos sulla on hätä tai tarvitset kuuntelijaa.

Niinku oon sanonut ennenkin, niin et sä kyllä ole. Lukisit ensinnäkin mun viestin vasta aikojen päästä ja aika usein oot vaan poistunut paikalta, joko fyysisesti tai vaihtanu jutut toisiin.

Vierailija
7710/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs itse olet tekemässä? 🤔

En kai mä nyt parisuhteessa tätä enää lukisi!

Vierailija
7711/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.

Mulla on jäätävä kroppa, nätti nassu, erityisosaamista usealta eri alalta (valehtelematta kaksi dosentuuria). Mutta miksi ihmeessä haluaisin sinut?

Varmaan siksi, että nuo dosentuurit eivät ole parisuhdemarkkinoilla naiselle minkäänlainen etu. Pikemminkin päinvastoin. Sulla ei välttämättä ole niin paljon valinnan varaa kuin ehkä luulet. Tai mistä minä tiedän millainen kaunotar siellä on.

Vierailija
7712/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai uskottava, ettet sinä kaipaa. 😢

Vierailija
7713/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava T

Tämän olet tehnyt selväksi jo vuosia sitten.

Saitteko pakit?

Ei mua tarvitse teititellä. Kyllä sain. Enkä vain pakkeja, vaan myös myöhemmin hän teki selväksi, että olen hänen mielestään inhottavin mies jota maa päällään kantaa. Olen silti hänestä haaveillut. Minkä sitä pöhkölle sydämelleen mahtaa. Se jumputtelee kenelle jumputtelee, ja on vain koetettava pysyä mukana ja elossa.

Aloitus oli naiselle.

Vierailija
7714/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D

Älkää olko naurettavia.

No mä kaipaan ja todennäköisesti tietää sen.

Ai kuka ja miksi tietää?

J, koska tunnisteet. Tosin joskus on sellaisia mitkä voisi luulla mun kirjoittamiksi, mut ei ole.

Meinaat, että hän on käynyt täällä?

Oon aika varma.

Okei. Kannattais varmaan siellä oikean elämän puolella tehdä asialle jotain.

Ei. Kaikki on jo ohi. Kaipaan niin kauan, ku jaksaa tunnetta riittää.

Päätyikö teistä toinen naimisiin vai kenties molemmat?

Ei. Ei kumpikaan halua edes naimisiin.

Vierailija
7715/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites monta niitä on valehtelemalla? Eri

kuvittele Jope Ruonansuu sulkujen kohdalle.

"Mulla on jäätävä (lihava) kroppa, nätti (ruma) nassu, erityisosaamista usealta eri (ei miltään) alalta"

Vierailija
7716/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse olet täällä nytkin, reilua. Toisilla onkin luottamusta ja huumorintajua.

Vierailija
7717/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti. Kesti yli kaksi vuotta.

Vierailija
7718/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava T

Tämän olet tehnyt selväksi jo vuosia sitten.

Saitteko pakit?

Ei mua tarvitse teititellä. Kyllä sain. Enkä vain pakkeja, vaan myös myöhemmin hän teki selväksi, että olen hänen mielestään inhottavin mies jota maa päällään kantaa. Olen silti hänestä haaveillut. Minkä sitä pöhkölle sydämelleen mahtaa. Se jumputtelee kenelle jumputtelee, ja on vain koetettava pysyä mukana ja elossa.

Aloitus oli naiselle.

Ok. Ekana vastannut "omija" oli kuitenkin mies.

Vierailija
7719/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse olet täällä nytkin, reilua. Toisilla onkin luottamusta ja huumorintajua.

Jos huumori perustuu muille ihmisille nauramiselle, niin aika elämäm  kallu setit, jos rehellisiä ollaan.

Vierailija
7720/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ei me kaikki eletä säälittävässä suhteessa, haluta jotakuta muuta ja palstailla illat pitkät. Meistä kaikki ei edes halua suhteeseen. Sivusta

Ketju on lukittu.