Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ei kai me asuta nykyään samassa talossa? Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pelle sit taas vauhdissa...
Miehelle näytin viestejä niin sai hyvät naurut. Vähän niinku iltasatu meillä ollut tämä.
Ja siellä toinen pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja, ei haluajaa.
Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.
Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?
Mulle kelpais, sytyn just tuollaisesta. Olen tosin nainen.
Kelpaako?
SivustaJos oot jäätävän hyvännäköinen nainen, niin voin harkita.
Kiinnostaisi tietää millainen sinun mielestäsi sellainen nainen? Mielenkiinnosta vain. Kerro mahdollisimman rehellisesti.
Georgina Mazzeo, Viivi Pumpanen, Janina Frostell, Helena Ahti-Hallberg, Lynda Carter, muutamia mainitakseni.
Ok. Sun täytyy katsella itseäsi miellyttäviä naisia ja lähestyä heitä vain rohkeasti.
No sh*t, Sherlock. Just noin olen aina tehnytkin.
Metsästetäänkö molemmat IG:ssä kauniita naisia? Käykö koukkuun?
Seuraan kyllä instassa useaakin beibeä. Ihan vaan sen takia, että elämästäni puuttuu naiskauneutta. Kun ei ole omaa beibeä keikistelemässä kämpillä, niin pitää ihastella naiskauneutta instassa. Se on korviketta silmille siinä missä palstailu on korviketta sydämelle. Mutta en runkkaa instakuvia katsoen tai sen kummemmin pyri mihinkään vuorovaikutukseen niiden kanssa. Niillähän voi olla miljoonia seuraajia. Jos oma mielikuvitus ei tunnu riittävän, katson retroporkkelia netistä. Pieni koominen elementti saa mieluiten olla mukana.
Tämäkö on nyt sitä älykästä juttua, jolla puhut toisen pökkeryksiin? Itsellä ainakin mielenkiinto lopahti jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai me asuta nykyään samassa talossa? Eihän?
Ei onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sit oon vaan parantunut. Saan nykyään niin usein kehuja luonteenpiirteistäni ja tavasta olla, että olen vissiin muuttunut jotenkin paremmaksi versioksi itsestäni.
Jotkut saavat kehuja ammattinsa tai asemansa perusteella. Entinen puolustuvoimain komentaja Hägglund sanoo yhdessä kirjassaan, että ollessaan korkeissa asemissa hän ajatteli olevansa tavattoman mukava mies, kun kutsuja sateli kaikkiin tilaisuuksiin ja ihmisten juhliin ja kesämökeille yms. Sitten kun ei enää ollut korkeaa asemaa, niin kutsut loppuivat kuin seinään. Hän totesi, ettei tainnutkaan olla niin pidetty seuramies kuin oli luullut.
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkät hellät halaukset ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Haluan sut 💘
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se mukavaa jos olisi joku kenen kanssa voisimme yhdessä kohdata maailman.
Seisoen rinta rinnnan vierekkäin, järkähtämättä, pelkäämättä, toinen toistamme vahvistaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D
Älkää olko naurettavia.No mä kaipaan ja todennäköisesti tietää sen.
Ai kuka ja miksi tietää?
J, koska tunnisteet. Tosin joskus on sellaisia mitkä voisi luulla mun kirjoittamiksi, mut ei ole.
Meinaat, että hän on käynyt täällä?
Oon aika varma.
Okei. Kannattais varmaan siellä oikean elämän puolella tehdä asialle jotain.
Ei. Kaikki on jo ohi. Kaipaan niin kauan, ku jaksaa tunnetta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Yritin liian pitkään. Luovutin liian aikaisin? Edelleen tunnen paljon. En enää pelkkää hyvää.
Kenelle tämä?
Luonnonmaalle hyvää yötä ja kauniita unia.
😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.
Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?
Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.
Miksi kukaan haluaisi ihmisen, joka palkkaa kumppania ikään kuin työsuhteeseen vaatimuslistan kanssa? Ei ihme, jos suhdekin sitten kariutuu nopeasti...
Miksi kukaan alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei kiihota seksuaalisesti? Omaan silmään miellyttävä ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, joka tarvitaan, jotta viitsisi edes tutustua tai mennä juttelemaan. Jos viisari ei värähdä, se ei värähdä. Piste. Viestisi oli tyypillistä miehen seksuaalisuuden demonisointia.
Suhteelta odotetaan erilaisia asioita. Toiset etsivät tosirakkautta, missä ei ole kyse vaatimuslistoista ja toiselle riittää, että kumppani on sopiva paritteluun ja täyttää vaatimuslistan ehdot. Joku etsii paksua lompakkoa, toinen panopuuta, kolmas hoivaajaa. Onhan näitä. On myös naisia, joille miehen ulkonäkö on tärkeämpi kriteeri kuin aivot, en demonisoi ketään.
Ihan sivusta huutelen, mutta joillekin ihmisille seksillä on isompikin merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais, sytyn just tuollaisesta. Olen tosin nainen.
Kelpaako?
SivustaJos oot jäätävän hyvännäköinen nainen, niin voin harkita.
Kiinnostaisi tietää millainen sinun mielestäsi sellainen nainen? Mielenkiinnosta vain. Kerro mahdollisimman rehellisesti.
Georgina Mazzeo, Viivi Pumpanen, Janina Frostell, Helena Ahti-Hallberg, Lynda Carter, muutamia mainitakseni.
Ok. Sun täytyy katsella itseäsi miellyttäviä naisia ja lähestyä heitä vain rohkeasti.
No sh*t, Sherlock. Just noin olen aina tehnytkin.
Metsästetäänkö molemmat IG:ssä kauniita naisia? Käykö koukkuun?
Seuraan kyllä instassa useaakin beibeä. Ihan vaan sen takia, että elämästäni puuttuu naiskauneutta. Kun ei ole omaa beibeä keikistelemässä kämpillä, niin pitää ihastella naiskauneutta instassa. Se on korviketta silmille siinä missä palstailu on korviketta sydämelle. Mutta en runkkaa instakuvia katsoen tai sen kummemmin pyri mihinkään vuorovaikutukseen niiden kanssa. Niillähän voi olla miljoonia seuraajia. Jos oma mielikuvitus ei tunnu riittävän, katson retroporkkelia netistä. Pieni koominen elementti saa mieluiten olla mukana.
Tämäkö on nyt sitä älykästä juttua, jolla puhut toisen pökkeryksiin? Itsellä ainakin mielenkiinto lopahti jo.
En mä ole väittänyt missään puhuneeni ketään pökerryksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.
Mulla on jäätävä kroppa, nätti nassu, erityisosaamista usealta eri alalta (valehtelematta kaksi dosentuuria). Mutta miksi ihmeessä haluaisin sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pelle sit taas vauhdissa...
Miehelle näytin viestejä niin sai hyvät naurut. Vähän niinku iltasatu meillä ollut tämä.
Ja siellä toinen pelle.
Kaksi korjaan🥰
Tiedät, että olen olemassa sulle, jos sulla on hätä tai tarvitset kuuntelijaa.
Jos mun puoliso kaipauspalstaa mulle näyttäisi niin kyllä olis eron paikka.
Voi kuinka voikaan rakastua mieheen niin joutavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D
Älkää olko naurettavia.No mä kaipaan ja todennäköisesti tietää sen.
Ai kuka ja miksi tietää?
J, koska tunnisteet. Tosin joskus on sellaisia mitkä voisi luulla mun kirjoittamiksi, mut ei ole.
Meinaat, että hän on käynyt täällä?
Oon aika varma.
Okei. Kannattais varmaan siellä oikean elämän puolella tehdä asialle jotain.
Ei. Kaikki on jo ohi. Kaipaan niin kauan, ku jaksaa tunnetta riittää.
Päätyikö teistä toinen naimisiin vai kenties molemmat?
No ei kyllä ihan joka jätkä uskalla missin näköisiä lähestyä, joten hatunnosto siitä.