Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja, ei haluajaa.
Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.
Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?
Mulle kelpais, sytyn just tuollaisesta. Olen tosin nainen.
Kelpaako?
SivustaJos oot jäätävän hyvännäköinen nainen, niin voin harkita.
Kiinnostaisi tietää millainen sinun mielestäsi sellainen nainen? Mielenkiinnosta vain. Kerro mahdollisimman rehellisesti.
Georgina Mazzeo, Viivi Pumpanen, Janina Frostell, Helena Ahti-Hallberg, Lynda Carter, muutamia mainitakseni.
Ok. Sun täytyy katsella itseäsi miellyttäviä naisia ja lähestyä heitä vain rohkeasti.
No sh*t, Sherlock. Just noin olen aina tehnytkin.
Sä olet siis saanut pakit joltain Pumpasen näköiseltä, ja joutunut tänne länkyttämään meidän tavisten kans? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pelle sit taas vauhdissa...
Miehelle näytin viestejä niin sai hyvät naurut. Vähän niinku iltasatu meillä ollut tämä.
Halvat huvit teillä. Varmasti tiedät miksi.
-sivusta
Kyllä, ihan ilmaiset 😂
Vierailija kirjoitti:
Napi napi tykkäät kummiski 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.
Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?
Kelpaako?
Kiinnostaisi tietää millainen sinun mielestäsi sellainen nainen? Mielenkiinnosta vain. Kerro mahdollisimman rehellisesti.
Georgina Mazzeo, Viivi Pumpanen, Janina Frostell, Helena Ahti-Hallberg, Lynda Carter, muutamia mainitakseni.
Ok. Sun täytyy katsella itseäsi miellyttäviä naisia ja lähestyä heitä vain rohkeasti.
Sä olet siis saanut pakit joltain Pumpasen näköiseltä, ja joutunut tänne länkyttämään meidän tavisten kans? Sivusta
Tavallaan, joo. Ihastuksellani on kyllä yhtä hyvä kroppa. Nuorena on varmaan ollut paljon paremmankin näköinen kuin joku Pumpanen. Mutta aivan samalla tavalla niille misseille voi puhua kuin kenelle tahansa muullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?
Olen unohtumaton.
Jos on jotenkin yksinäinen olo tms., niin tuollaisella ajatuksella hellittely voi varmaan helpottaa.
Aika häijyä luulla mua noin itserakkaaksi! Vaikka siis olenhan mä toisaalta. Ehkä huonolla tavalla enemmän. Sivusta
Ei näistä rehellisesti sanottuna kovin hyvä kuva ole tullut. Kun on livenä hyvien tyyppien kanssa niin se oikein korostuu ketjua lukiessa.
No ehkä kannattaa olla niiden hyvien tyyppien kanssa vaan?
Hyvät tyypit muuttuvat erinomaisiksi, kun seuraa tätä kaipailua hetken.
Njoo ehkä täällä käy vaan eri tyyppistä porukkaa. Tuntuu, että nykyään 90% tästä ketjusta on samassa hengessä kuin muuallakin netissä/palstalla ja nuo ihmiset on saman tyyppisiä keskenään - heillä on yhteneväinen tapa nähdä maailma ja muut ihmiset, tapa kommunikoida jne.
Jos ei itse eikä omat piirit osu tuohon tyyliin, niin voi tuntua aika luotaantyöntävältä tai vähintäänkin hieman absurdilta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pussailla laiturilla. Esimerkiksi.
n-n
Vinkkiä, että kuka n ketä n!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.
Miksi kukaan haluaisi ihmisen, joka palkkaa kumppania ikään kuin työsuhteeseen vaatimuslistan kanssa? Ei ihme, jos suhdekin sitten kariutuu nopeasti...
Miksi kukaan alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei kiihota seksuaalisesti? Omaan silmään miellyttävä ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, joka tarvitaan, jotta viitsisi edes tutustua tai mennä juttelemaan. Jos viisari ei värähdä, se ei värähdä. Piste. Viestisi oli tyypillistä miehen seksuaalisuuden demonisointia.
Onhan se totta, että sitä ylipäätään kiinnittää huomion niihin, joiden ulkonäkö miellyttää. Makuja sitten taas on monia. Sivusta
Se on sellainen kokonaisuus.
Niin just. Jotkut on niin ns. kokonaisviehättäviä, ettei osaa sanoa, missä ulkonäkö loppuu ja luonne alkaa.
No kato se on se sisäinen rumuus kun tulee esiin ja sädehtii niin että heikompia hirvittää. Ihanasti sanottu, näinhän se juurikin on!
Tai sit oon vaan parantunut. Saan nykyään niin usein kehuja luonteenpiirteistäni ja tavasta olla, että olen vissiin muuttunut jotenkin paremmaksi versioksi itsestäni.
Olen nainen mutta mussa on enemmän kuin tarpeeksi miestä sulle, sen lupaan. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D
Älkää olko naurettavia.No mä kaipaan ja todennäköisesti tietää sen.
Ai kuka ja miksi tietää?
J, koska tunnisteet. Tosin joskus on sellaisia mitkä voisi luulla mun kirjoittamiksi, mut ei ole.
Meinaat, että hän on käynyt täällä?
Oon aika varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?
Olen unohtumaton.
Jos on jotenkin yksinäinen olo tms., niin tuollaisella ajatuksella hellittely voi varmaan helpottaa.
Aika häijyä luulla mua noin itserakkaaksi! Vaikka siis olenhan mä toisaalta. Ehkä huonolla tavalla enemmän. Sivusta
Ei näistä rehellisesti sanottuna kovin hyvä kuva ole tullut. Kun on livenä hyvien tyyppien kanssa niin se oikein korostuu ketjua lukiessa.
Njoo ehkä täällä käy vaan eri tyyppistä porukkaa. Tuntuu, että nykyään 90% tästä ketjusta on samassa hengessä kuin muuallakin netissä/palstalla ja nuo ihmiset on saman tyyppisiä keskenään - heillä on yhteneväinen tapa nähdä maailma ja muut ihmiset, tapa kommunikoida jne.
Jos ei itse eikä omat piirit osu tuohon tyyliin, niin voi tuntua aika luotaantyöntävältä tai vähintäänkin hieman absurdilta.
Ja sä itse tietysti olet joku ylivertainen uniikki lumihiutale?
Vierailija kirjoitti:
Tai sit oon vaan parantunut. Saan nykyään niin usein kehuja luonteenpiirteistäni ja tavasta olla, että olen vissiin muuttunut jotenkin paremmaksi versioksi itsestäni.
Vanhuus ei tuu yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta mussa on enemmän kuin tarpeeksi miestä sulle, sen lupaan. Miehelle.
Mussa on liikaa miestä itsellenikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle näytin viestejä niin sai hyvät naurut. Vähän niinku iltasatu meillä ollut tämä.
Teillä on hieno suhde!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen unohtumaton.
Jos ei itse eikä omat piirit osu tuohon tyyliin, niin voi tuntua aika luotaantyöntävältä tai vähintäänkin hieman absurdilta.Ja sä itse tietysti olet joku ylivertainen uniikki lumihiutale?
Eihän siellä mitään tuollaista lukenut, vaan erilaisista ihmisistä ja piireistä. Juuri tuollaista hyökkäävää, oletuksien kautta käytävää nakkelukeskustelua täällä ja netissä ylipäätään on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D
Älkää olko naurettavia.No mä kaipaan ja todennäköisesti tietää sen.
Ai kuka ja miksi tietää?
J, koska tunnisteet. Tosin joskus on sellaisia mitkä voisi luulla mun kirjoittamiksi, mut ei ole.
Meinaat, että hän on käynyt täällä?
Oon aika varma.
Okei. Kannattais varmaan siellä oikean elämän puolella tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuus ei tuu yksin.
Aikuistunut vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako?
No ei se sitten olekaan noudattanut omaa kultaista sääntöään. Arvasin saatana. XD
Halvat huvit teillä. Varmasti tiedät miksi.
-sivusta