Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Meirän äitee aina hoki tota.
Vierailija kirjoitti:
Wuh wuh, hau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja, ei haluajaa.
Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.
Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?
Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.
Miksi kukaan haluaisi ihmisen, joka palkkaa kumppania ikään kuin työsuhteeseen vaatimuslistan kanssa? Ei ihme, jos suhdekin sitten kariutuu nopeasti...
Miksi kukaan alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei kiihota seksuaalisesti? Omaan silmään miellyttävä ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, joka tarvitaan, jotta viitsisi edes tutustua tai mennä juttelemaan. Jos viisari ei värähdä, se ei värähdä. Piste. Viestisi oli tyypillistä miehen seksuaalisuuden demonisointia.
Miehillä luonne voi taas olla myös hyvin luontaansatyötävä ja aiheuttaa pakoreaktion naisille. Fiksu, luotettava ja herrasmiesmäisen leikkisä luonne saa puolestaan viisarin värähtämään ja halun tutustua paremmin. Toisille toki ulkonäkö on kaikista tärkein, mutta se ei korvaa korvien välin puutteita pitkässä juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja, ei haluajaa.
Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.
Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?
Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.
Miksi kukaan haluaisi ihmisen, joka palkkaa kumppania ikään kuin työsuhteeseen vaatimuslistan kanssa? Ei ihme, jos suhdekin sitten kariutuu nopeasti...
Miksi kukaan alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei kiihota seksuaalisesti? Omaan silmään miellyttävä ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, joka tarvitaan, jotta viitsisi edes tutustua tai mennä juttelemaan. Jos viisari ei värähdä, se ei värähdä. Piste. Viestisi oli tyypillistä miehen seksuaalisuuden demonisointia.
Onhan se totta, että sitä ylipäätään kiinnittää huomion niihin, joiden ulkonäkö miellyttää. Makuja sitten taas on monia. Sivusta
Kyllä. Eikä se omakaan maku ole mitään kiveen hakattua. Minä olen vuosikymmenten varrella ollut ihastunut niin tummatukkaiseen, mustatukkaiseen, punatukkaiseen ja pariin blondiin. Ei se ikinä ole vain kropan mittasuhteista kiinni, vaan kyllä se koko persoona kuitenkin vaikuttaa. Eka tyttöystäväni oli hieman chubby. En yleensä ihastu sen tyyppisiin, mutta hän oli kiva ihminen. Eli vaikka en yleensä chubbyista syty, niin periaatteessa niin voisi käydä uudestaankin - jos pääsisin nykyisestä yksipuolisesta ihastuksesta yli. Se taas on vaikeaa, koska ihastus on kaunis ja lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus pitää laittaa tänne sellasia valkosia valheita.
En voi sietää valehtelevia, negatiivisia enkä pahansuopaisia ihmisiä.
Sivusta naiselta
Kaikki ihmiset valehtelee tavalla tai toisella. Sosiaaliset tilanteet olisi aika hassuja, jos me kaikki oltaisiin äärimmäisyyksiin asti suorapuheisia. Sivusta
Sain tietää ettei nähdäkään syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakaa valitsee vanhan ja turvallisen, jota ei kiinnosta ja joka pysyy riittävän etäällä. Hajutonta, mautonta ja pystyyn kuollutta.
Vakaa on mieluummin yksin, kun ihmisen kanssa, josta ei välitä.
Jep, en minäkään haluaisi, että joku 120 kilonen hyppäisi päälleni joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meirän äitee aina hoki tota.
Kyllä ne äiteet on viisahia.
Olen hyvännäköinen ja korvienkin välistä löytyy liikaa. En halua parisuhteeseen, kun menee hermot helposti yksinkertaisten ihmisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkkiäkään sinusta. Väsyttää. Haluan jonkun, joka välittää. Sinua luulin sellaiseksi.
Minkälaisen merkin haluat?
Millaisia merkkejä täällä nyt voi antaa? Esim.
A) Kaipaan sinua, silkkiuikkuni
B) On ikävä, kissankelloni
C) Missä olet, kultakäköseni?
Aika helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakaa valitsee vanhan ja turvallisen, jota ei kiinnosta ja joka pysyy riittävän etäällä. Hajutonta, mautonta ja pystyyn kuollutta.
Vakaa on mieluummin yksin, kun ihmisen kanssa, josta ei välitä.
Jep, en minäkään haluaisi, että joku 120 kilonen hyppäisi päälleni joka aamu.
Teinit nukkumaan, aikuisten aika alkaa. Myös 120kiloisten.
Kertoisitko mies, miksi et enää oikeastaan katso minua kun nähdään? Olen aika ihmeissäni. Ujosteletko, vai mikä on? Aikaisemmin tulit juttelemaan ja hymyilitkin ja nyt on jäämuuri vastassa.
Kuumottava iltatervehdys kaivatulle ja yön suukot - tulen viereesi ihan lähelle, kunhan käyn pikaisesti suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko mies, miksi et enää oikeastaan katso minua kun nähdään? Olen aika ihmeissäni. Ujosteletko, vai mikä on? Aikaisemmin tulit juttelemaan ja hymyilitkin ja nyt on jäämuuri vastassa.
Joo.
En mä kirjottele tänne enää muuta ku humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia Timolle.
En ole nähnyt unia viikkoihin. Enkä juuri nukkunutkaan Unettomuus on taas vaivannut pahasti. Siitä taas seuraa päänsärkyä, jota matalapaineinen säätila vielä pahentaa. Ja on ollut raskaita hommia nyt ja tulee vielä lähipäivinä lisää. Pitää vaan koittaa kestää. Koko kesänä en ole käynyt kertaakaan baarissa. En ainoatakaan kertaa terassilla tai mitään. Sama kuin vetäytyis johonkin erakoksi. Tai mähän olen käytännössä ollut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvännäköinen ja korvienkin välistä löytyy liikaa. En halua parisuhteeseen, kun menee hermot helposti yksinkertaisten ihmisten seurassa.
Millainen on helposti yksinkertainen ihminen?
- utelias sivusta
Ihan hienoinen ylireagointi. 😆 Sivusta