Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja, ei haluajaa.
Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.
Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?
Mulle kelpais, sytyn just tuollaisesta. Olen tosin nainen.
Kelpaako?
SivustaJos oot jäätävän hyvännäköinen nainen, niin voin harkita.
Kiinnostaisi tietää millainen sinun mielestäsi sellainen nainen? Mielenkiinnosta vain. Kerro mahdollisimman rehellisesti.
Georgina Mazzeo, Viivi Pumpanen, Janina Frostell, Helena Ahti-Hallberg, Lynda Carter, muutamia mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.
Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?
Mulle kelpais, sytyn just tuollaisesta. Olen tosin nainen.
Kelpaako?
SivustaJos oot jäätävän hyvännäköinen nainen, niin voin harkita.
Kiinnostaisi tietää millainen sinun mielestäsi sellainen nainen? Mielenkiinnosta vain. Kerro mahdollisimman rehellisesti.
Joku siro ja nätti naamasta ainakin. Vaikea kuvailla, kun sen näkee sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.
Miksi kukaan haluaisi ihmisen, joka palkkaa kumppania ikään kuin työsuhteeseen vaatimuslistan kanssa? Ei ihme, jos suhdekin sitten kariutuu nopeasti...
Miksi kukaan alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei kiihota seksuaalisesti? Omaan silmään miellyttävä ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, joka tarvitaan, jotta viitsisi edes tutustua tai mennä juttelemaan. Jos viisari ei värähdä, se ei värähdä. Piste. Viestisi oli tyypillistä miehen seksuaalisuuden demonisointia.
En uskalla enää lähestyä minun kaivattua 🙏💔 miehelle oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas opettajarouva 👩🏻🏫 ihan kaunis😍
Ketäs?
Opettajarouva tietysti🥰
Vierailija kirjoitti:
En uskalla enää lähestyä minun kaivattua 🙏💔 miehelle oli.
Ketä kaipaat? Onko hän koskaan ilmaissut kiinnostusta sinua kohtaan? Jos on, uskallat tietysti.
Joskus pitää laittaa tänne sellasia valkosia valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?
Olen unohtumaton.
Jos on jotenkin yksinäinen olo tms., niin tuollaisella ajatuksella hellittely voi varmaan helpottaa.
Aika häijyä luulla mua noin itserakkaaksi! Vaikka siis olenhan mä toisaalta. Ehkä huonolla tavalla enemmän. Sivusta
Ei näistä rehellisesti sanottuna kovin hyvä kuva ole tullut. Kun on livenä hyvien tyyppien kanssa niin se oikein korostuu ketjua lukiessa.
No ehkä kannattaa olla niiden hyvien tyyppien kanssa vaan?
Hyvät tyypit muuttuvat erinomaisiksi, kun seuraa tätä kaipailua hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava T
Tämän olet tehnyt selväksi jo vuosia sitten.
Saitteko pakit?
Ei mua tarvitse teititellä. Kyllä sain. Enkä vain pakkeja, vaan myös myöhemmin hän teki selväksi, että olen hänen mielestään inhottavin mies jota maa päällään kantaa. Olen silti hänestä haaveillut. Minkä sitä pöhkölle sydämelleen mahtaa. Se jumputtelee kenelle jumputtelee, ja on vain koetettava pysyä mukana ja elossa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D
Älkää olko naurettavia.
Kyllä minuu kaipaa monikin kaikkien näiden vuosienkin jälkeen, mutta osaankin olla vain vitsikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas opettajarouva 👩🏻🏫 ihan kaunis😍
Ketäs?
Opettajarouva tietysti🥰
Ärräkö kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D
Älkää olko naurettavia.No mä kaipaan ja todennäköisesti tietää sen.
Ai kuka ja miksi tietää?
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää valehtelevia, negatiivisia enkä pahansuopaisia ihmisiä.
Sivusta naiselta
Yleensä elokuu piristää minua, mutta nyt on jotenkin surumielinen olo. Trollailija(t) satutti(vat).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.
Miksi kukaan haluaisi ihmisen, joka palkkaa kumppania ikään kuin työsuhteeseen vaatimuslistan kanssa? Ei ihme, jos suhdekin sitten kariutuu nopeasti...
Miksi kukaan alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei kiihota seksuaalisesti? Omaan silmään miellyttävä ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, joka tarvitaan, jotta viitsisi edes tutustua tai mennä juttelemaan. Jos viisari ei värähdä, se ei värähdä. Piste. Viestisi oli tyypillistä miehen seksuaalisuuden demonisointia.
Onhan se totta, että sitä ylipäätään kiinnittää huomion niihin, joiden ulkonäkö miellyttää. Makuja sitten taas on monia. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää valehtelevia, negatiivisia enkä pahansuopaisia ihmisiä.
Sivusta naiselta
Tulipa siinä kunnon syväanalyysi.
Vierailija kirjoitti:
Juup.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juup.
Millaisia? /Eri
Toiset käy täällä tavan vuoksi (ajan myötä muodostunut addiktio), ei varsinaisesti kaipaamassa.