Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
7561/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on unohtumattomia ja monille. Vaikka kaipuu vuosien kuluessa tietysti lievenee.

Saattaa myös tajuta ettei kaivannut sitä ihmistä vaan omaa fantasiaa. Tai tajuta vaikka, ettei se ihminen ole enää sellainen kuin vuosia sitten.

Tai ettei itse ole enää sellainen kuin vuosia sitten - ettei ole mitään yhteistä eikä mitään kaivattavaa.

Vierailija
7562/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vain halunnut rakastaa ja tulla rakastetuksi. Sinun kanssasi.

Niin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastat häntä. Se on se syy, ettei meistä tule mitään.

Kenestä nyt voisi tulla mitään anonyymillä palstalla? Tosielämän ihmiset ovat niitä, ketkä lasketaan tosielämän todellisuudessa.

Vierailija
7564/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D

Älkää olko naurettavia.

Vierailija
7565/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?

Olen unohtumaton.

Jos on jotenkin yksinäinen olo tms., niin tuollaisella ajatuksella hellittely voi varmaan helpottaa.

Aika häijyä luulla mua noin itserakkaaksi! Vaikka siis olenhan mä toisaalta. Ehkä huonolla tavalla enemmän. Sivusta

Ei näistä rehellisesti sanottuna kovin hyvä kuva ole tullut. Kun on livenä hyvien tyyppien kanssa niin se oikein korostuu ketjua lukiessa.

No ehkä kannattaa olla niiden hyvien tyyppien kanssa vaan?

Vierailija
7566/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas opettajarouva 👩🏻🏫 ihan kaunis😍

Ketäs?

Vierailija
7567/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viittasin karille ajaneeseen veneeseen, tarkoitin lähinnä itseäni. Ehkä en ole vieläkään yli eräästä, joka näytti minulle mitä rakkaus on, hyvässä ja pahassa. Olen alkanut ajatella, että vika on minussa, minun puutteissani, vioissani ja vajavaisuuksissani. Ehkä olen peruuttamattomasti parisuhteeseen kelpaamaton, ja ihastuksenikin sen minusta vaistosi. Muilla on tietysti omat haavansa, himonsa ja keskeneräisyytensä, eikä minun tarvitse niitä hyväksyä, niin kuin ei heidänkään minun.

Vierailija
7568/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kauniiseen iltaan lämpöä ja hymyä. Niitä riittää, kun sinut kohtasin, kova kolahdus.

Salava liittyy sinuun ja minuun. 🧡 Avasit unelmaa matkasta ja minä omasta. Kerroin, että kyllä me vielä päästään. Uskoin tuolloin niin kuin uskon nyt, että me nähdään vielä. 🤗

Haluaisin tutustua lisää ja matkustaa yhdessä.

P.S. Ja näyttää nyt lähelläni olevan Salavan. 😉

Vierailija
7569/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilailet vain kustannuksellani mies, ei tästä mitään tule koskaan.

Vierailija
7570/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?

Olen unohtumaton.

Jos on jotenkin yksinäinen olo tms., niin tuollaisella ajatuksella hellittely voi varmaan helpottaa.

Viitataanko tossa aloittajan viestissä joihinkin ihmisten entisiin ja nykyisiin ketjuharhasekoiluihin? Ei kai? Onko kirjoittaja ihan sekaisin? Sivusta

Vierailija
7571/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt säälittävää kuvitella täältä kaipausviestejä itselleen ja kuvitella, että joku joskus suhun ihastunut edelleen kaipaisi :D

Älkää olko naurettavia.

Kyyhky spotted! Shakkilauta pistetään lukkojen taakse määrittelemättömäksi ajaksi perseilyn vuoksi.

Vierailija
7572/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen unohtumaton.

Aika häijyä luulla mua noin itserakkaaksi! Vaikka siis olenhan mä toisaalta. Ehkä huonolla tavalla enemmän. Sivusta

Ei näistä rehellisesti sanottuna kovin hyvä kuva ole tullut. Kun on livenä hyvien tyyppien kanssa niin se oikein korostuu ketjua lukiessa.

Niin kannattaa, se kontrasti täällä ja IRL on niin iso että sen turvin saa koukun katki. Se pitää vaan muistaa aina kun tulee se hetki kun alkaa ottamaan puhelinta esiin, tosin siinäkin tulee se huono olo heti kun avaa tämän eli kuunnella itseä siinä.

Vierailija
7573/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilailet vain kustannuksellani mies, ei tästä mitään tule koskaan.

Ai mistä tiedät?

Vierailija
7574/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko naurettavia.

Tunnisteita jaettu täällä oikein huolella syntymäpäivistä lähtien🙈

Vierailija
7575/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko naurettavia.

No mä kaipaan ja todennäköisesti tietää sen.

Vierailija
7576/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakaa valitsee vanhan ja turvallisen, jota ei kiinnosta ja joka pysyy riittävän etäällä. Hajutonta, mautonta ja pystyyn kuollutta.

Vakaa on mieluummin yksin, kun ihmisen kanssa, josta ei välitä.

Vierailija
7577/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikkunen.

🧡nuppunen

Vierailija
7578/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen unohtumaton.

👍 Ja unohtaa kaipailut.

Vierailija
7579/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haluja, ei haluajaa.

Haluja on, mutta tervepäiset haluttavat ovat hakusessa. Jäätävä kroppa ei riitä, jos persoona ei sytytä eikä naisella ole mitään taitoja, jotka saavat minut ihailemaan häntä.

Mulla ei ole jäätävää kroppaa, mut osaan puhua sellaisia asioita mistä et tiedä mistään mitään. Kelpaako?

Hommaa ensin se jäätävä kroppa. Sekin näet tarvitaan. Mutta ilman muuta tuo on sulle eduksi, jos sulla on erityisosaamista ja tietoa joltain alalta.

Miksi kukaan haluaisi ihmisen, joka palkkaa kumppania ikään kuin työsuhteeseen vaatimuslistan kanssa? Ei ihme, jos suhdekin sitten kariutuu nopeasti...

Vierailija
7580/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava T

Tämän olet tehnyt selväksi jo vuosia sitten.

Saitteko pakit?

Ketju on lukittu.