Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
7121/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa huomionosoituksia iloisesti vastaan sellaiselta, josta ei ole oikeasti kiinnostunut, menettää helposti huomionosoitukset sellaiselta, josta olisi kiinnostunut.

Mä olen kiinnostunut useammastakin ihmisestä. Sydäntäni en kuitankaan anna kuin sille, joka kerää rohkeutensa ja lähestyy.

Monta sulla kiikarissa? Mulla 7-8. Sivusta

Vierailija
7122/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kaipaa J:a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän yritän tukahduttaa, sitä enemmän rakkaus kasvaa.

Silti tai juuri siksi tunnen kuinka jokin kasvaa...

Vierailija
7124/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa huomionosoituksia iloisesti vastaan sellaiselta, josta ei ole oikeasti kiinnostunut, menettää helposti huomionosoitukset sellaiselta, josta olisi kiinnostunut.

Tämä oli illan hauskin kommentti.

Niin minä mieleni pahoitin, kun ihastuksen seurassa viihtyy joku muu myös 😅

Vierailija
7125/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten haluat rakkaudentunnustukseni? Viestillä, päin naamaa kasvotusten vai vanhanaikaisesti kirjeellä?

Mun mielestäni tyyli on vapaa.

-sivusta

Vierailija
7126/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minja

Minka

Mirva

Mirka

Mirja

Milja

Minna

Miina

Milka

Muutama Mi-alkuinen

Mimosa

Milla

Miira

Mikaela

Minni

Miranda

Mirella

Mila

5kirjaiminen Mi-alkuinen. 

4 kirjaimella jo haastavampi

Vierailija
7127/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka kiinnostaisi niin olen nähnyt sut toisen naisen kanssa ja se riitti mulle.

Ajattelit, että säästän itseäni sinulle...?

Joo aattelin. Sivusta

Vierailija
7128/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka kiinnostaisi niin olen nähnyt sut toisen naisen kanssa ja se riitti mulle.

Ajattelit, että säästän itseäni sinulle...?

Ajattelen, että jos meillä on joku juttu, joka tähtää johonkin yhteiseen, ei ole sivupolkuja. Jos on, valitse joku niistä. Sivusta

Vierailija
7129/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa mulle, jooko. Olen sen tarpeessa.

Vierailija
7130/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. No minä nautin iloisesti huomionosoituksista, vaikka rukkaset antaisinkin. Tuskin satunnaiset huomionosoitukset loppuisivat vaikka olisin suhteessa, jolloin ottaisin ne myös iloisesti vastaan.

Vierailija
7131/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisko teille, että jaatte? Muuten en tee mitään.

Vierailija
7132/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mainetta pohdiskellessa tuli mieleen, että kuinkahan pahalta vaikuttaa sekin, että vaikuttaa kuin me ois sovittu irl viestittelevämme tässä ketjussa toisille. Kukaan ei varmaan ikinä usko, että ei me oikeasti mitään olla irl sovittu, että täysin sattumalta ollaan eksytty molemmat tänne. Mutta eihän sellainen oo varmaan kenenkään mielestä mahdollista. Joku tätä lukeva ulkopuolinen ketjulainenkin parhaillaan miettii, että ihan harhainen tuo, kun luulee että se jolle se kirjoittaa käy täällä. Mutta jos joku meidän yhteinen tuttu käy, niin se kyllä on kyllä varmaan havainnut ettei olla harhaisia. Mutta ei kyllä ikinä usko että sattumalta ollaan molemmat tänne ketjuun eksytty ja toisemme tunnistettu ja tavallaan irl:kin se todistettu, mutta mitään ei olla viestitelty eikä puhuttu. Toisaalta jos tosiaan joku yhteinen tuttukin käy täällä, niin kuinka moni muu oikeasti käy. Ehkä tämä ketju kuuluukin joka toisen satunnaiseen lukemistoon. Harva vain kommentoi mitään.

Sattumaa... jea, right. Jep jep. En usko hetkeäkään.

Vierailija
7133/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste: kolmas kupillinen kahvia silmät kiinni kerien. Onnistuuko?

Vierailija
7134/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko paljon? Annoitko paljon vähemmän? Vaaka ei ole tasapainossa. On aika tasata tiluksia. Kiitos.

Vierailija
7135/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minja

Minka

Mirva

Mirka

Mirja

Milja

Minna

Miina

Milka

Muutama Mi-alkuinen

Mimosa

Milla

Miira

Mikaela

Minni

Miranda

Mirella

Mila

5kirjaiminen Mi-alkuinen. 

4 kirjaimella jo haastavampi

Minä

Vierailija
7136/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione 🤓

Vierailija
7137/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mainetta pohdiskellessa tuli mieleen, että kuinkahan pahalta vaikuttaa sekin, että vaikuttaa kuin me ois sovittu irl viestittelevämme tässä ketjussa toisille. Kukaan ei varmaan ikinä usko, että ei me oikeasti mitään olla irl sovittu, että täysin sattumalta ollaan eksytty molemmat tänne. Mutta eihän sellainen oo varmaan kenenkään mielestä mahdollista. Joku tätä lukeva ulkopuolinen ketjulainenkin parhaillaan miettii, että ihan harhainen tuo, kun luulee että se jolle se kirjoittaa käy täällä. Mutta jos joku meidän yhteinen tuttu käy, niin se kyllä on kyllä varmaan havainnut ettei olla harhaisia. Mutta ei kyllä ikinä usko että sattumalta ollaan molemmat tänne ketjuun eksytty ja toisemme tunnistettu ja tavallaan irl:kin se todistettu, mutta mitään ei olla viestitelty eikä puhuttu. Toisaalta jos tosiaan joku yhteinen tuttukin käy täällä, niin kuinka moni muu oikeasti käy. Ehkä tämä ketju kuuluukin joka toisen satunnaiseen lukemistoon. Harva vain kommentoi mitään.

Sattumaa... jea, right. Jep jep. En usko hetkeäkään.

Mutta se on silti totta. Uskoit tai et. En edes tiedä kuinka kauan käytiin molemmat tässä ketjussa ennen kuin tajuttiin. Sen verran ihmeelliseltä se itsestäkin tuntuu, että olen usein miettinyt onko sillä joku tarkoitus. Paitsi jos oikeasti joka toinen käy täällä. Onhan vauvapalsta aika suosittu.

Vierailija
7138/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten ketjun välityksellä voi kiintyä toiseen näin paljon. Lujasti ja aidosti.

Vierailija
7139/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yritän päästä tästä. Jos se vaatii päälläseisontaa piikkimatolla täysikuun aikaan kymmenisen kertaa niin sitä sitten. Koska luulen että sinäkin sellaista toivot.

Vierailija
7140/25856 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kiinnostunut useammastakin ihmisestä. Sydäntäni en kuitankaan anna kuin sille, joka kerää rohkeutensa ja lähestyy.

Monta sulla kiikarissa? Mulla 7-8. Sivusta

Nooh, olen aika sosiaalinen ihminen. Yleensä kaikissa paikoissa, joissa pyörin, on enemmän tai vähemmän kiinnostavia tapauksia. Ja aina kehoni laittaa ihmiset kiinnostavuusjärjestykseen eli huomioni menee luonnollisesti enemmän yhdelle kuin toiselle.

Ketju on lukittu.