Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Tämä selvä. Vaikene seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saako sinusta haaveilla?
Mielihyvin ja varsinkin, jos kerrot sen mahdollisimman usein. 😇
Vierailija kirjoitti:
Kun ottaa huomionosoituksia iloisesti vastaan sellaiselta, josta ei ole oikeasti kiinnostunut, menettää helposti huomionosoitukset sellaiselta, josta olisi kiinnostunut.
Ei niitä kaikille olla tuolla tavalla tarjolla oikealta ja vasemmalta. Esim. minä en ole saanut vuosikausiin mitään huomionosoituksia ihastukseltani. Olen iloinen kaikesta, mitä saan.
Jos olet jostakin kiinnostunut, tee se hänelle selväksi. Turha itkeä, jos se kohde sitten ilahtuukin joltain muulta saamastaan huomiosta, kun sinä et sitä hänelle anna.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Saako sinusta haaveilla?
Jos mä saan haaveilla sinusta tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän yritän tukahduttaa, sitä enemmän rakkaus kasvaa.
Ketä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Sudämeni jäi vangiksesi.
Sydämeni osuman sai, nuoli oli Amorin viinistä kai...
Vaikka kuinka kiinnostaisi niin olen nähnyt sut toisen naisen kanssa ja se riitti mulle.
Kaipaamme komeaa pitkää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka kiinnostaisi niin olen nähnyt sut toisen naisen kanssa ja se riitti mulle.
Ajattelit, että säästän itseäni sinulle...?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kerta kuvittelenkin jotain, niin seuraavala kerralla käytöksesi paljastaa, että älä kuvittele mitään. Olen mies aika tarkkasilmäinen ja hyvä tulkitsemaan sanatontakin viestintää. Vaikka tunnuit taas katselevan paljon, niin kaikki muu kertoi sitä, ertä siihen se saa jäädäkin. Varsinkin se loppujutu. Olin kuin ilmaa. Hyvät yöt kuitenkin. Yritän pysyä täältä pois avautumasta ja ehkä muualtakin.
Olisin voinut kirjoittaa tämän sanasta sanaan mutta toisaalta en koskaan kirjoittaisi mitään tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit, että säästän itseäni sinulle...?
Mitä ajattelinkin niin en ajattele enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia monilla suukoilla 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Ajattelen sua koko ajan 💕Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Annan sulle pitkiä halauksia ja suukkosia, lämpöisten ajatusten kera tähänkin yöhön. 💕🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos 💕
Pari lisä halausta ja suukkoa 🤗🤗😘😘 On ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Sisko oli
Hyvää yötä miehelle tähän lähelle 😘. Olet ajatuksissani ja vaikka tänään ei juuri juteltukaan, niin toivottavasti vaikka huomenna onnistuu. Jos siis haluat, mutta ei paineita 😊. Älä omi näitä typeriä viestejä täältä. Mä en kirjoittelis noin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ottaa huomionosoituksia iloisesti vastaan sellaiselta, josta ei ole oikeasti kiinnostunut, menettää helposti huomionosoitukset sellaiselta, josta olisi kiinnostunut.
Mä olen kiinnostunut useammastakin ihmisestä. Sydäntäni en kuitankaan anna kuin sille, joka kerää rohkeutensa ja lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan siinä niinkin käydä. Toisaalta peruskohteliaisuuden ja huomioimisen vastaanottaminen on kohteliaisuutta eikä välttämättä tarkoita sen enempää. Olen luonteeltani puhelias ja periaatteessa juttelen kenen kanssa tahansa ilolla ja nauravaisesti iloisellamielellä olessani. Kiinnostuneena en välttämättä ole läheskään niin välitön ja nauravainen. Silloin, kun vastapuolen mielipiteellä on merkitystä, käytöstään suodattaa tarkemmin. Lähes siinä määrin, että sabotoi mahdollisuuksiaan. Toisaalta en ole vastaanottanut erityisiä huomionosoituksia vuosiin (ellei oven avaamista lasketa). sivusta
Katsoisin kuvaasi ikävissäni jos semmoisen omistaisin. Mutta ei ole🤧
Mitä enemmän yritän tukahduttaa, sitä enemmän rakkaus kasvaa.