Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon masentunut ja surullinen tämän välirikon takia ja kun en näe sua enää, enkä kuule 😔💔 sä olit mun päivien piristys...
Miksi teille tuli välirikko?
Oikeastaan mun oma vika 😔 en tiennyt mikä on hyvä ja oikea ratkaisu. Ehkä tämä on loppuen lopuksi parempi, koska olisin halunnu enemmän. Varmaan aina tulen haluamaan.
Jäät elättelemään toivoa?
En. Kai. Voi olla. Jostain kumman syystä ehkä, vaikka tiedän, ettei hän mua kaipaa tai ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon masentunut ja surullinen tämän välirikon takia ja kun en näe sua enää, enkä kuule 😔💔 sä olit mun päivien piristys...
Oikeastaan mun oma vika 😔 en tiennyt mikä on hyvä ja oikea ratkaisu. Ehkä tämä on loppuen lopuksi parempi, koska olisin halunnu enemmän. Varmaan aina tulen haluamaan.
En. Kai. Voi olla. Jostain kumman syystä ehkä, vaikka tiedän, ettei hän mua kaipaa tai ajattele.
Tsemppiä, toivottavasti hän muuttaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä, toivottavasti hän muuttaa mielensä.
Tuskin. Kiitos kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatkohan odottaa minua, mies? Nää kielletyt tunteet ei jätä mua rauhaan...
Tuskin tuut ikinä kertomaan kasvotusten mitä pitäisi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään perään ei kannata haikailla. Ota sellainen joka on innokas olemaan kanssasi.
En. Innokkaita on liikaa ja mä en vaan pääse yli tästä yhdestä. Ehkä joskus jos tulee samanlainen vastaan, mutta tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään perään ei kannata haikailla. Ota sellainen joka on innokas olemaan kanssasi.
Ei ole innokkaita. On vain eräs varattu ajatuksissani.
-m>n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misäs oot?
Himassa palstailemassa paikkakunnalla paikassa jossa joku kiipesi suurjännitepylvään huipulle.
Ketä sinä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Misäs oot?
Kotona. Chattailen Floridaan.
Vierailija kirjoitti:
Misäs oot?
Menossa nukkumaan
Nyt ymmärrän, miksi et ole koskaan oikein jatkanut enempää juttelua jos olen kysynyt jotain. Et halua, että rupean kuvittelemaan yhtään mitään, koska olet varmasti huomannut miten katson sinua. Siksi pidät sen tietyn etäisyyden juuri minuun. Muille osaat kyllä jutella rennommin. En ota enää kontaktia, vaan vetäydyn kokonaan.
Onko oikein taivutettu superlatiiviin?
birma
birmempi
birmin
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Innokkaita on liikaa ja mä en vaan pääse yli tästä yhdestä. Ehkä joskus jos tulee samanlainen vastaan, mutta tuskin.
Mikä hänessä sitten noin pahasti kolahti?
Vierailija kirjoitti:
birma
birmempi
birmin???
birmampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
birma
birmempi
birmin???
birmampi
Kiitti, sen piti olla. Kirjoitusmokani! Onko viimeinen ok?
Mieleni miehen kainaloon haluaisin nukahtaa.
Kuvittelen yhteisen iltapalan ja hampaiden pesun. Ja lusikkaan.