Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Sadepäivät ovat täydellisiä pitkiin kävelylenkkeihin. Täydellisempiä olisivat sinun kanssa. Tosin kokopäivän laiskottelu olisi aivan ihanaa kanssasi. Voisin vaan olla aamusta iltaan kiinni sinussa ja siinä sitten halitella sinua. 💕
Sinä tuoksut erittäin hyvältä minun nenuun. 😍
Suurin osa miehistä haisee mun nenään sen verran pahalta että tulee jopa kakomis reflexi.
Eihän siitä pelaamisesta tullut eilen yhtään mitään kun simahdin sohvalle jo puolen tunnin jälkeen. 😆
Mä oon elänyt tän viikon 1 pitsalla limsalla ja kahvilla. Ruokahalu on ollut taas poissa. 😞
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Ymmärräthän että oon viestin päässä 24/7
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä riittää nyt karmasta. Ihastuksen hinta kaikkine ilmiöineen on maksettu.
Juu, niinhän sää oot meille kertonut jo vuosia.
Hyvää yötä.
Alkaa olla taas yksi kuukausi kohtaamatta sinua takana.
Vierailija kirjoitti:
Vääriä tulkintoja luultavasti. Ei mitään väliä. Ei sydän reagoi nyt enää.
Ei ollut väärä tulkinta. Olit ihan oikeassa.
Selvin päin päätökset tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten paljon merkitset.🍯
Voitko kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta voi oppia, mutta mieluummin olisin ollut oppimatta ja pysynyt elämäniloisempana ihmisenä kuin mitä nyt olen.
Tieto lisää tuskaa mutta on myös valtaa. Ja fiksut oppivat toisten virheistä.
Ja Rytkönen on läski bullukka jolla on kimakka ääni, luokan läskein jätkä.Älä hauku Rytköstä. Bimalauta! Kukaan ei vittuile Rytköselle.
kävelevä ja ontuva judoka oksennus rotsilla koko rytkö.
nyt jumalauta! Saat pian esapekkaa jos ei lopu!
Oon onneton ja kärsin näiden tunteiden takia. Ja sen takia ettet tunteideni vuoksi voi olla elämässäni. Ja sen takia mitä tapahtui ja että luottamus meni säpäleiksi. Ja hämmennyksen ja ymmärtämättömyyden takia - mitä helkattia meidän välillä oikein oli ja mikä sinussa minua kohtaan oli totta ja mikä ei? Ehkä vain aina teeskentelit etkä koskaan oikeasti tykännyt, kokenut yhteyttä tai jotain erikoista, aikonutkaan erota tai halunnut niitä asioita, mitään minusta. Kun en minä oikeasti enää tiedä mitä tunsit tai halusit.
Tämä kaikki tekee mut murheelliseksi. Ihan kuin sydän olisi pelkkää melankoliaa ja harmaalla maitolasilla peitettyä tulevaa.
Ainakin tahtoisin lopettaa tänne kirjoittelun. Lukemisenkin mielellään. Jos mitään olet ikinä laittanut, aina silloin tällöinhän täältä voi lukea jotain sopivaa (mutta silti epävarmaa eikä tarpeeksi tunnistettavaa), niin tuskin täällä enää edes pyörisit ainakaan mun takiani. En usko sun kaipaavan kovinkaan paljon.
Koska olen tosi onneton näiden tunteiden takia, tahtoisin ainakin vähentää sen vaikutusta ja olla tuhlaamatta aikaani. Mitä muuta tämä ketju on enää näin pitkän ajan jälkeen kuin ajan ja energian tuhlausta? Eritoten kun vaikuttaa siltä ettet koskaan oikeasti tuntenutkaan mua kohtaan sen syvemmin. Ainakaan en riittänyt etkä halunnut valita minua. Miksi siis olisit täälläkään? Miksi uhraisit minulle enää ajatustakaan muuta kuin syyllisyydestä? Mikään ei elämässäni parannu eikä suru muutu yhtään miksikään sillä, että jumittelen tänne. En oikeastaan haluaisi kirjoitella tai käydä lueskelemassa täällä. En enää. En näin pitkän ajan jälkeen. Tämä kaikki...tämä kaikki aika...on ollut liian pitkä. Liian väsyttävä.
~
Tänään oli kuitenkin ihan kiva päivä ystävien kanssa. Niin ne päivät voivat olla sydän särkyneenäkin. Kyllähän se ontto silti kipeästi kumisee. Ja! Söin luultavasti koko elämäni parhaimmat herneet iltapuhteiksi. Tammilehdon.
Nuku hyvin.
Hei ihana,
ethän omi täältä mitään sellaista, josta tulisi paha mieli? Hyviä unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä naisia, jotka kaipaavat T-naista?
Olisiko S-naista tarjolla? Sellainen mielessä tällä hetkellä.
Löytyy. Olen tottunut mustiin miehiin. Pienet hölskyy tässä revassa.
Hienosti ymmärrät lukemaasi, kun nn-juttuja. Onnittelut. Saat kyllä olla homo ihan vapaasti.
Oon pettynyt, kun en nähnyt ET-naista tänään. Olen elätellyt toivoa, että olisin tavannut hänet tän kesän aikana, ihastunut ja sitä kautta päässyt yli T-naisen haikailusta. Mutta ei hän tullut sinne.
Aarre armahin, kova ikävä sinua.
Taitaa olla vielä monta tunnetta edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle oikeasti voi olla vihainen.
Joo, ei mulle saa suuttua. En kestä sellaista :(
Vierailija kirjoitti:
Tule Kaksplussalle, kun tämä menee kiinni.
Ketä pyydät?
Kyllähän se kivalta tuntuu, kun kerrotaan, et on kyselty/kaipailtu. Tätä enempi työssäni.
Kaipaan täällä miestä, jonka tapasin 2021. Tänä vuonna emme ole nähneet. Joskus täällä tuntuu tutulta, mutta kaipaisiko mua...😊
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmekaunottarelle miulta mieheltä mitättömältä maan äärestä 30km ja pitäjärajain väärältä puolelta, huomiseen.
💖