Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on järkyttynyt, kiihkeä ja sekaisin. On tapahtunut yllättäviä asioita. Tämä päivä on käännekohta elämässäni, kiitollinen siitä.
No kerro ihmeessä lisää?! Ei saa pitää jännityksessä
Hän kertoi, että rakastaa, vaikka olenkin hänen mielestään outo ja kavala mies ja pukeudun omituisesti.
Ja sain myös seksiä
Millä tavalla kavala?
En tiedä. Ehkä tajuaa, että rakastan toista
Vierailija kirjoitti:
Mietin, tykkäätköhän. Mietin, mitä tapahtuu, kun taas nähdään. Mietin, nähdäänköhän...
Mitä jos lopettaisit miettimisen? Mulle on ehdotettu tätä. Ei toimi.
-sivusta eri kaipuu
Nainen on historian suurin mysteeri (miehille)
Aristoteles vertasi naista eläimeen, Martti Luther epäili, että anatomiansa vuoksi nainen soveltuu parhaiten istumaan, ja psykoanalyysin isä Sigmund Freud oli vakuuttunut, että naisten tulisi pidättäytyä ajattelua vaativista toimista. Monille kuuluisille miehille nainen on ollut arvoitus, josta he eivät ole millään päässeet selville.
ARISTOTELES JA PLATON, 350 EAA.: Mies hallitkoon
Filosofi Aristoteles selitti vuonna 350 eaa., miksi miehen pitää hallita naista: ”Kaikille kesytetyille eläimille on parasta, että ihminen hallitsee niitä.
Samoin nainen on luonnostaan miestä alempi, ikään kuin viallinen mies”, hän pohdiskeli.
Myös filosofi Platon piti naista alempiarvoisena kuin miestä. Hän päätteli vuonna 360 eaa., että naiset olivat pelkurimaisia miehiä, jotka olivat syntyneet uudelleen naisiksi.
Platon toki arveli, että naisia oli oltava, jotta yhteiskunta toimisi kitkattomasti.
Ihan vaan semmoset terkut, kun somessa aina joutuu epäilee kunkin todenperäisyyttä niin kaksi on jo osoittanut olevansa ne joita olen mm. epäillyt. Tän toisen tietänetkin kun kerroin, että kaappasit tilini ja jostakin syystä tapanani oli mennä aina hänen tilin kautta omalleni. Alkoi seuraamaan ja lähetti viestin, jololin tapani mukaan kerroin epäilykseni. Osasi kysyä, miksi vierailen usein hänen virallisella tilillään. Vai olitko sittenkin sinä, koska tiesit tästä asiasta?? 🤔
No toinen oli, jota myös epäilin todellisuudestaan ja sanoin uskovani vasta kun lähettää kutsun liveensä. Kutsu tuli tänään ja näin ollen todisti itsensä. Yks on vielä, jonka odotan todistavan itsensä. Koskaan ei voi olla enempää varma.
Hyvää yötä ja kauniita unia suloiselle unelmieni naiselle 💕
Ajattelen sua koko ajan 💕
Pitkiä helliä halauksia ja monta suukkoa 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on järkyttynyt, kiihkeä ja sekaisin. On tapahtunut yllättäviä asioita. Tämä päivä on käännekohta elämässäni, kiitollinen siitä.
Hän kertoi, että rakastaa, vaikka olenkin hänen mielestään outo ja kavala mies ja pukeudun omituisesti.
Ja sain myös seksiä
Millä tavalla kavala?
Hä? Nyt tarvitaan selvennystä. (...vai oliko tämä sitä blondin pitämistä jännityksessä?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, J-miehet varsinkin, kertokaa nyt mulle, että jos joku työkaveri teille laittais viestiä liittyen ihastumiseen, niin miten reagoisitte? Kun ei oo ollut muuta kontaktia kuin töissä työjuttuja ja ehkä jotain silmäpeliä? Ja vaikka teitä ei kiinnostaiskaan, niin oisko se kauheeta? Olen jo niin siinä pisteessä, että painan 'lähetä', mutta en tiedä kuinka kiusallista olisi sitten maanantaina.
Ei ois yhtään kiusallista, olisin imarreltu. Jos kyseessä olisi kaivattu niin oisin todella ilonen.
<3
En kuitenkaan laittanut sitä viestiä. Ei vaan pysty.
Laita neutraalimpaa viestiä alkuun ja katso miten lähtee sujumaan. J
Millä kirjaimella alkavan naisen toivoisit laittavan viestiä?
-sivusta eri
U.
Paljonpa sinusta kuvittelin.
Vierailija kirjoitti:
Varattua kun "rakastaa" rikkoontuu sielu.
Kun kaksi varattua ihastuu..
Mahdoton tie molemmille ja se harmittaa.
Ajan kanssa ehkä unohtaa ja siihen asti toivoo että ei tavata.
Ja silti toivoo, että tavattaisiinpa sittenkin. Vaikka luulen meistä molempien olevan niin suoraselkäisiä, että mitenkään asia ei onneksi etenisi. Olet silti valloittava ja hän on todella onnekas sinut saatuaan. Toivottavasti hän myös sen ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sain myös seksiä
Millä tavalla kavala?
Hä? Nyt tarvitaan selvennystä. (...vai oliko tämä sitä blondin pitämistä jännityksessä?)
Niin.
Pusuja ja haleja lähetän sinulle ihana mister J-man.
🤗😚
-M.K.K
Tänä iltana menen unille surullisena, koska sinua ei minulle ole.
Tiedän, että olet rakastunut minuun. Ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin että..
Hyvää yötä ja kauniita unia suloiselle unelmieni kesäheilalle 💕 Pusipusipusi!
Ajattelen sua koko ajan, ja kaipaan enemmän kuin K-kaupan lihatiskiä!
Kun näemme taas, pesen sinut kuin jauhelihan 💧
Pitkiä helliä halauksia ja monta suukkoa, itkuntuhruisin silmin kaipaamme savukalaa tyhjän jääkaapin edessä, Munsalan kansallispuvut päällämme.🤗🤗🤗😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin että..
...sinä välittäisit ja olisit kirjoitellut minulle.
Sä itse et ainakaan lähetä. Mutta sen tietysti tiesitkin jo.