Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Miten sut motivoisi haluamaan parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ootko kertonut meidän välisiä juttuja jollekin muulle?
Huuleni on sinetöidyt.
Vierailija kirjoitti:
Kenet?
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, miten jotkut miehet vetää niin monia eri naisia puoleensa vuodesta toiseen. Siis vuosikymmenestä toiseen joku mamma läähättämässä hikisenä ukon läheisyydessä.
Mikä siinä on kummaa?
Tässä kappaleessa on mammoille miettimistä..
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kalle tiedä, että omalla nimellä kaipaaminen on aika riskialtista....
Ei siinä mitään riskejä ole jos etunimeäni täällä käytän. Muuta tietoa täällä en todellakaan ole antamassa.
Ihmettelen vaan että mikä ajaa nuo trollit tällaisille palstoille? Ei tämä käsittääkseni ole mikään kiusaamispalsta.
Perustaisivat oman ketjun. Lähetä tositarkoituksella trolli kiusaamaan kiusaajaasi. Tulisi varmaan enemmän viestejä kuin tänne kun trollit trollaavat toisiaan.
Itse jatkan kaipausta täällä omalla etunimelläni.
Kalle
Sulle rakas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kertonut meidän välisiä juttuja jollekin muulle?
Huuleni on sinetöidyt.
Tiedän. Siksi paljastinkin tunteeni sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, miten jotkut miehet vetää niin monia eri naisia puoleensa vuodesta toiseen. Siis vuosikymmenestä toiseen joku mamma läähättämässä hikisenä ukon läheisyydessä.
Miehet nyt vaan on semmosia lihaksikkaita joka taas vetoaa mammoihin.
G: Katson biisilinkit
Nuoli ylös = joo
Nuoli alas = ei
Iloista nimipäivää rakas. 💐💐
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Olen riskialtis! Ihanalle
Kalle
Lopeta nyt jo. Sut on huomattu. Jos kaipaat äitis huomiota, niin soita sille että käy lukemassa täällä mitä poikansa saanut aikaiseksi ihan itse. Laita viestit omalla nimelläs.
Joo-o. Aika taitaa taas olla nostaa kytkintä. Sillä aika ja se hemmetin eskalaatioikkuna on rajallinen. Tunteet on sellasia. Aina ihmettelen, että vieläkö jaksaa innostua tapaamisajatuksista. Huomenna alkaa uusi elämä vol 5. onnea sille.
Ihanaa! Olen itsepäinen, ja jatkan nimellä kirjoittamista! ihanalle kaipaan
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Aika taitaa taas olla nostaa kytkintä. Sillä aika ja se hemmetin eskalaatioikkuna on rajallinen. Tunteet on sellasia. Aina ihmettelen, että vieläkö jaksaa innostua tapaamisajatuksista. Huomenna alkaa uusi elämä vol 5. onnea sille.
Huomiseen. Me ootetaan sua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan kuvitellut kaiken🤔?
Minulle taisi käydä näin tuossa talven lopulla🤔Valitettavasti. Tai sitten ihastuin palavasti, kerrankin 🔥
Kuulostaa tutulle. Talven lopulla sama juttu ja en tiedä oliko ilmassa ihastusta vai ei. Jos oli niin peitettiin molemmat se hyvin, koska tilanne ei ollut sopiva. Mutta en tiedä jäikö sulle sama olo jälkeenpäin.
Ensimmäinen ihastus todella pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sappa muuta.
En tiedä, miksi sitä mielessään antaa jollekin miehille mahdollisuuden toisensa jälkeen. Jos ei tule, niin ei tule.
Viimeksi kun nukuimme, nostin peittoasi yöllä ja katselin pikkuhousujasi ihana....
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus. Rakkaudella. Hassu kyssäri.
No anna palaa sitten. Elämässä pitää ottaa riskejä.