Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kuntosalilla ällöttävää?

Vierailija
11.01.2026 |

Kun ottaa ylätaljasta kiinni ja kahva on ihan likainen/rasvainen/jotain muuta, en halua tietää mitä.

Myös rintsikkatoppiset siirtämässä hikeään laitteisiin ovat ällöttäviä.

Muita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolialasti itseään peilailevat persvakohousubimbot.

Vierailija
2/15 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen haju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta salilla on perseen haju ja vakohiki, hikivako.

Vierailija
4/15 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuiset ihmiset. Muutaman kerran oon joutunut poistumaan paikalta, kun joku kauhean hajuinen tyyppi on tullut jumppailemaan viereen. 

Ps. Ne treenikamat kannattaa todella pestä jokaisen käyttökerran jälkeen

Vierailija
5/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahanhajuiset ihmiset. Muutaman kerran oon joutunut poistumaan paikalta, kun joku kauhean hajuinen tyyppi on tullut jumppailemaan viereen. 

Minä kans kerran haistoin kuntosalilla niin hirveän hajuisen tyypin, että oksennus oli lentää. Mutta mistäs minä tiedän, vaikka hän oli hyvin pessyt vaatteensa, mutta hikoili vaan niin rajusti ja hänen hikensä lemusi hirveälle? Kyllähän kuntosalilla hikoilla saa!

Vierailija
6/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko se touhu on noloa. Kuka siellä kehtaa käydä ???? Kun kilot eivät kumminkaan lähde Minnekään !!!!!! Mitä järkeä siellä on ravata joka sekunti ?????? Jopa yöllä sinne ängetään..................ne pitäisi olla edes öisin kiinni ! Sinne vain päivällä, jos se nyt on niiiiiiiin kirotun tärkeää siellä olla........ite en sinne menis enää ikinä, muutama kerta riitti sitä noloutta !!!!!!! Hävetti niin paljon. Ja jos sinne otetaan pienet lapsetkin mukaan............eihän niitä kukaan vahdi, eikä vanhemmat ehdi vahtimaan heitä, se ei ole mikään lastentarha !!!!!!!!!!!!!!!! Sinne pitäisi olla myös tasan ikärajat, minkä ikäinen henkilö sinne saa tulla. Ainakin minimissään 15 v täyttänyt täytyisi olla. Ja sinnekin kuuluisi varata ajat ensin, ettei siellä ole miljoonaa ihmistä jauhamassa pjaskoooooo.......................................

Vierailija
7/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: sinä olet salilla kännykkä kädessä, huulet tötteröllä ja meikit naamassa?

Vierailija
8/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen treenikamat? Samoilla vaatteilla olen salilla kuin muualla.

Vierailija
9/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin suomalaiset naiset nee kerilemmikkeineen. Esimerkiksi omalla salilla käy suomalainen nainen, jolla on ilmeisesti jonkinlainen 160 cm yönmusta nee keri hoitonaan. Vastenmielinen näky. 

Vierailija
10/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelintaan laitteissa istuen selaavat urpot, jotka pitävät jotain viiden minuutin taukoja yhden lihaksen eristävissä laitteissa aina sarjojen välillä. Hiki saa sen sijaan haista ja näkyä, se kertoo siitä, että ei olla siellä leikkimässä.

Vierailija
11/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kerran kun yksi nainen voihki äänekkäästi joka toiston jälkeen. Ihan kuin olisi saanut orgasmin. Oli pakko kysyä että no mites treeni sujuu? Nainen siihen että tämä oli vasta esileikki ja nosti yli satakiloa penkistä.

Vierailija
12/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun salibimbo odottaa että nuolen hänen hikisen pildensä vastapalveluna suihinoton jälkeen.

Vierailija
13/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kerran kun yksi nainen voihki äänekkäästi joka toiston jälkeen. Ihan kuin olisi saanut orgasmin. Oli pakko kysyä että no mites treeni sujuu? Nainen siihen että tämä oli vasta esileikki ja nosti yli satakiloa penkistä.

Eli sai oman perseensä penkistä ylös

Vierailija
14/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. En ole vuoteen pessyt mun salihousuja. Salipaidan pesen about joka toinen tai kolmas kerta.

Vierailija
15/15 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää sellaiset muutaman (yleensä aika nuoren) naisen porukat, jotka tulee salilla pääasiassa juttelemaan ja ottamaan kuvia itsestään ja toisistaan. Yleensä valtaavat pari-kolme vierekkäistä laitetta tekemättä niissä käytännössä yhtikäs mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi