Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
5601/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas kiva nähdä sua ja sun muodot pitkästä aikaa. Kiihotun sun katseesta ja äänestä.

Miehenä huomasin tässä aamulla, että sekasaunassa, jossa ollaan uima-asut päällä, tuntui jälkikäteen ajateltuna kutkuttavalta se, kun eräillä naisilla oli sellaiset muodot, että katse tahtomatta ja ajattelematta hakeutui niihin. Eivätkä ne muodot itsessään niinkään, vaan se seksuaalinen voima ja valta joka liittyy niihin muotoihin ja siihen, että ne vetävät katsetta puoleen.

Nykyään miehet ei sais kirjoitella havainnoistaan ja tunnoistaan. Miksi miehet kuohitaan, kysyn vaan. Jokaiselle keholle on ottajansa. Ymmärtäkää se. Jos minä, nainen, tässä kehollisessa tilanteessani olisin sekasaunassa niin mitä lie mielessäni kävisi.

Kukaan ei ole ketään kuohitsemassa. Itseäni ei vain huvita sitoutua loppuelämäksi ihmiseen, joka ei kykene asettamaan minua etusijalle. Jokainen mies on joko kullinsa vietävissä oleva pukki tai valehtelija.

Vierailija
5602/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaanhan minulla suurempi vastuu. Sinä hoidat kehoja, minä sieluja.

Hän hoitaa molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5603/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata antaa palstatekstien vaikuttaa omiin valintoihin ja ajatteluun. Itse tietää mikä on itselleen hyväksi.

Ai saakeli, palstan jututhan on selkeästi manipuloinut minut uskomaan olevani rakastunut. Jumaviude mikä väläys.

Itse en oikein ymmärrä sun kommentin kaltaista nälvintää. Joskus voi myös valita olla hiljaa, jos ei ole muuta tarkoitusta kuin nälviä muita.

Siis häh. Toi oli ihan selkee vitsi, ihan hauskasti sanottu mun mielestä. Sun kaltaiset on tooosi raskaita ihmisiä, kun käytätte pienimmänkin tilaisuuden hyväksenne survoaksenne sitä herneenpalkoa syvemmälle. Sivusta

Vierailija
5604/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ette tiedä, mitä minä olen julkisessa sekasaunassa ihan ääneen puhunut.

Vierailija
5605/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Televisiosta vain asunto-ohjelmia, kirkkoa, tullia, ja Simpsoneita.

Miten niin, koko ajan tulee fudista. 😃

Vierailija
5606/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata antaa palstatekstien vaikuttaa omiin valintoihin ja ajatteluun. Itse tietää mikä on itselleen hyväksi.

Ai saakeli, palstan jututhan on selkeästi manipuloinut minut uskomaan olevani rakastunut. Jumaviude mikä väläys.

Itse en oikein ymmärrä sun kommentin kaltaista nälvintää. Joskus voi myös valita olla hiljaa, jos ei ole muuta tarkoitusta kuin nälviä muita.

Siis häh. Toi oli ihan selkee vitsi, ihan hauskasti sanottu mun mielestä. Sun kaltaiset on tooosi raskaita ihmisiä, kun käytätte pienimmänkin tilaisuuden hyväksenne survoaksenne sitä herneenpalkoa syvemmälle. Sivusta

Nälvijät ovat todella raskaita ihmisiä. Ovat olevinaan hauskoja vaikka muut tuntevat myötähäpeää nälvimisestä.

Vierailija
5607/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ette tiedä, mitä minä olen julkisessa sekasaunassa ihan ääneen puhunut.

Voin kuvitella, joskus ne jutut karkaavat ihan vahingossa.

Mutta, leikitään, että tässä tapauksessa oli 🎧 korvilla. 😊

Vierailija
5608/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa kutsua Tarantino, ei kiinnostele kyyniset eikä katkerat

Vierailija
5609/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälvijät ovat todella raskaita ihmisiä. Ovat olevinaan hauskoja vaikka muut tuntevat myötähäpeää nälvimisestä.

Mielipide-ero. Mun mielestä joka hevuletun asiasta loukkaantuvat on raskaita, jos ei jo selvinny.

Vierailija
5610/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipide-ero. Mun mielestä joka hevuletun asiasta loukkaantuvat on raskaita, jos ei jo selvinny.

Pidät siis muita vielä nälvimisen lisäksi tyhmänä. Se joka itsensä ylentää tulee usein räminällä alas. Karma.

Vierailija
5611/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olisin niin halunnut sun olevan se. Ei se siltä enää ole vaikuttanut aikoihin. Mutta jotenkin lohduttaa kuitenkin ajatus siitä, että niin kyyninen kuin olenkin, pystyn yhä tarvittaessa valehtelemaan itselleni siitä kuinka ainutkertainen juuri se ja se ihminen on, minulle tarkoitettu.

No no vinttis hyvä. Tämä ketju on selvästi sinulle liian mieltä painava. Ota lomaa ja tee asioita joista nautit. Menee paha mieli pois kun on jotain muuta ajateltavaa kuin sydämen ja ajatusten (mielen) asiat.

Vierailija
5612/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaikesta huolimatta uskon johdatukseen. Uskon, että pitkät taipaleet ja risukkoiset sivupolut kuitenkin jonain päivänä johtavat kotiin. En tiedä missä se koti on mutta toivon tunnistavani sen sitten, kun se eteen tulee. Ja etten ole sinne vain tervetullut vaan mut ilolla haetaan sisään.

Ihanaa positiivisuutta 😊

Vierailija
5613/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa kutsua Tarantino, ei kiinnostele kyyniset eikä katkerat

En tiedä mikä on Tarantino, mutta ei täällä ole hirveästi kyynisiä tai katkeria viestejä nyt näkynyt mielestäni ainakaan. Tällä ja edellisellä sivulla molemmilla yksi?

Vierailija
5614/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, huomasin ja se pyöri tossa taustalla. Ap

Vierailija
5615/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👑👍

Vierailija
5616/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muka ollut lisää kysyttävää, vaikka jotain oleellista jäi kysymättä. 

Viime vuoden puolelle menee. 

Vierailija
5617/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis muita vielä nälvimisen lisäksi tyhmänä. Se joka itsensä ylentää tulee usein räminällä alas. Karma.

Tais lähteä nyt vaunu vähän raiteilta siellä, en pysty auttamaan, sorge. Moikkaa karmaas sit ens elämässäs, sillä on sulle asiaa.

Vierailija
5618/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaanhan minulla suurempi vastuu. Sinä hoidat kehoja, minä sieluja.

Hän hoitaa molempia.

Ei muuten mikään ihme jos häntä kaipailisi useampikin.

Vierailija
5619/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisin niin halunnut sun olevan se. Ei se siltä enää ole vaikuttanut aikoihin. Mutta jotenkin lohduttaa kuitenkin ajatus siitä, että niin kyyninen kuin olenkin, pystyn yhä tarvittaessa valehtelemaan itselleni siitä kuinka ainutkertainen juuri se ja se ihminen on, minulle tarkoitettu.

No no vinttis hyvä. Tämä ketju on selvästi sinulle liian mieltä painava. Ota lomaa ja tee asioita joista nautit. Menee paha mieli pois kun on jotain muuta ajateltavaa kuin sydämen ja ajatusten (mielen) asiat.

Päinvastoin, lomalla ei muuta olekaan kuin aikaa ajatella sitä, kuinka yksin olen. Arjessa kuitenkin näkee jatkuvasti ihmisiä, uusiakin, on katseita ja flirttiä ilmassa. Lomalla on täydellisen yksin ja katselee muiden viettävän laatuaikaa perheidensä kanssa. -ap (ei Vinttis)

Vierailija
5620/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo viesti mun kirjoittama. Tuntuu ikävältä kun muiden sanoja laitetaan mun suuhun. Eikä mun fiiliksissä ole kyse palstasta millään muotoa, miksi niin luulet?

-vinttis sivusta

Ketju on lukittu.