Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
4141/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lämmittäisi varmasti keski-ikäisen väsyneen tädin sydäntä, jos saisi kuulla olevansa jonkun kunnon miehen silmissä ihastuttava.

Toivotaan että löytyy meille ihanille vielä ihanat miehet eikä mitään ilkeitä typeriä miehiä. Miehet kehuvat aina liikaa pahoja ilkeitä naisia. Sit ne pettyy ja masentuu ja kuolee.

Vierailija
4142/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derfostata? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4143/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin loppu tähän kaipaukseen.

Move on. You can make it. 💪

Vierailija
4144/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, siis. Pidän susta. En mä sille mitään voi. Ja säkin taidat pitää musta. Eikä kummallakaan ole mitään aikeita tehdä asialle mitään. Elämässä nyt vain kävi näin.

Se on muuten just tasan näin.

Oot hyvä tyyppi. Mäkin olen aika hyvä tyyppi. Maailmassa ei ole liikaa hyviä tyyppejä.

Saako kysyä, et miksi ei ole aikeita? Ei kiinnosta riittävästi? Ette halua olla suhteessa ylipäätään? Ootte varattuja? On niin helppo sanoa, et vain kävi näin. Sivusta

Hän on perheenisä.

Vierailija
4145/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viini vanhin voitehista

Vesi :D

Noh, viinihän on vettä 80% ;)

Joo? Vesi on silti vettä?

Vierailija
4146/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tuo sinua lähemmäs.

Vierailija
4147/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus se on musertavaa ja joskus sen kestää hyvin. Minun tarinani. Sivusta

Vierailija
4148/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ylipäätään tässä on ikävä. Luomakunnan kauneinta luomusta. Vaikka en ketään erityisesti kaipaa, niin iho kaipaa ihoa ja suu juttukaveria. Ja rehellisesti sanottuna panettaa niin, ettei öisin unta saa.

Vierailija
4149/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, siis. Pidän susta. En mä sille mitään voi. Ja säkin taidat pitää musta. Eikä kummallakaan ole mitään aikeita tehdä asialle mitään. Elämässä nyt vain kävi näin.

Oot hyvä tyyppi. Mäkin olen aika hyvä tyyppi. Maailmassa ei ole liikaa hyviä tyyppejä.

Saako kysyä, et miksi ei ole aikeita? Ei kiinnosta riittävästi? Ette halua olla suhteessa ylipäätään? Ootte varattuja? On niin helppo sanoa, et vain kävi näin. Sivusta

Haluan ihan erilaisen henkilön parisuhteeseen. Meillä ei natsaa mikään hänen kanssaan, vaikka nyt vetovoimaa onkin.

Edellinen vastaaja

Vierailija
4150/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan ihan erilaisen henkilön parisuhteeseen. Meillä ei natsaa mikään hänen kanssaan, vaikka nyt vetovoimaa onkin.

Edellinen vastaaja

Se on muuten jännä, koska minä olen sekä edellinen vastaaja että ap, enkä ole sinä.

Vierailija
4151/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri kaupassa miesystävänsä kanssa olleen naisen, johon olisi valehtelematta mahtunut kaksi minua. Miksi kaikki muut mutta en minä?

Lue tuo viestisi uudelleen, ajatuksen kanssa. Sitten pohdi, millainen sinä olet ihmisenä. Jätä ulkonäkö pois, mutta ihminen, millainen sinä olet?

Ei ihan suoraan kyllä noinkaan. Kyllä on tullut vastaan melkoisen henkisesti pieniä ihmisiä, joiden kumppanit on olleet ihan hulluina niihin. Miksi hän ei saisi ihmetellä. Eri

Ymmärrän, samaa ihmetellyt, mutta miksi keskittyä toisten suhteisiin. Varmaan löytyy joku joka arvostaa juuri sinua. Sivu

Mä tapaan kymmeniä uusia ihmisiä joka viikko, tunnen tuhansia ihmisiä. Jos tähän ikään mennessä en ole kenellekään kelvannut niin ei ne todennäköisyydet tästä parane.

Oon pahoillani sun puolesta. Ärsyttävintä on, kun ihmiset, jotka pariutuvat roskiksen vientireissun aikana, ihmettelevät, että mikä siinä nyt on niin vaikeeta. t. "Eri"

Vierailija
4152/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

R kaipaa Tiinaa.

Kuka on R?

Rami

Ei!

Onko n>n?

M->N

Onko R etunimen vai sukunimen ensimmäinen kirjain?

Etunimen

En kerro enempää. Saatte arvata.

Entäs Mikko ja Tiina? Entäs Mari ja Tiina? Entäs Riku? Entäs R ja Petra?

Niin, arvauksia.

Ei, vaan terveisten lähettelijöitä ja kaivattuja. Voivat toki olla hahmojakin.

Vierailija
4153/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on perheenisä.

No wau. Kukas hän oikein on nimeltänsä?

Vierailija
4154/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen vastaaja

Se on muuten jännä, koska minä olen sekä edellinen vastaaja että ap, enkä ole sinä.

No sori, en huomannut että siellä oli joku kommentti vielä välissä. Vastasin siis vastaaja-ap:na tälle sivusta kysyneelle.

Vierailija
4155/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on perheenisä.

No wau. Kukas hän oikein on nimeltänsä?

Ootas kun laitan tähän kokonimensä ja osoitteensa.

Vierailija
4156/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista ylipäätään tässä on ikävä. Luomakunnan kauneinta luomusta. Vaikka en ketään erityisesti kaipaa, niin iho kaipaa ihoa ja suu juttukaveria. Ja rehellisesti sanottuna panettaa niin, ettei öisin unta saa.

Ihana rehellistä. Eikö tää oo vähän väärä paikka sit sulle, vaikka ei kai tää oo oikea paikka kenellekään?

Vierailija
4157/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mee sä?

Vierailija
4158/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on perheenisä.

Mites itse?

Sivu

Vierailija
4159/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus se on musertavaa ja joskus sen kestää hyvin. Minun tarinani. Sivusta

Kaiken se kestää kun on tarkoitus. Tavalla tai toisella.

Vierailija
4160/25856 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X?

Ketju on lukittu.