Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Etäisyys tuo mukanaan epävarmuutta😞
Jos ei mitään ole, niin turha mistään murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Confession: oon salassa tuijottanut melonitissejäsi. Sori ja kiitos sain niistä iloa. :) (ja nainen oon, en mikää pervo-pena)
Täällä toinen tissien vilkuilija, jos nyt kerran tunnustelemaan aloitellaan. Kaivatulla on tosi hyvät tissit, suorastaan kadehdittavat.
Minä vähän kadehdin sitä miestä, kuka kaivattuni tisseistä pääsee nauttimaan lähempääkin. Eri
Mies se minunkin kaivatullani on. Edellinen.
Noh onneksi mulla on hauskat läheiset, kaikilla ei ole edes sitä.
Taidan ajatella sinua päivieni loppuun saakka. Se on sen verran mukavaa. Öitä.
Hyvää perjantai illan jatkoa H!
Lähetkö metästämmäään ,?
Pasi Kuhmosta
Vierailija kirjoitti:
Näin vielä jotakin, se oli hehkuva kipinä
Sytytä se liekkiin?
En mieti mitään muuta kuin sun huulia, joita voisin suudella.
Ehkei se ikävää ole, jos on vaan kerran nähty, mutta jotain se on. Käyt ajatuksissani, J. Olisi kiva tutustua paremmin.
Unessa käteni vaeltavat paljaalla ihollasi. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Etäisyys tuo mukanaan epävarmuutta😞
Todellakin. Siksi haluaisin ylläpitää yhteyttä. Joskaan ei läheisyyskään aina varmuutta takaa.
T
Hyvää viikonloppua sulle jo toivotinkin, nukuthan myös hyvin[hyvinpunainensydän]
Hyvää yötä rakkaalle ihmenaiselle halein suukoin mieheltä mitättömältä mielettömältä 30km ja pitäjärajain takaa, huomiseen.
Olen kulkenut ympäri Helsinkiä ja kaipaillut sua...Irl. Sinisten silmiesi katse mukanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikävä ketään. En tunne enää mitään. Vapauttavaa toisaalta, vaikkakin surullista.
Elämä on tyhjää ja yksinäistä jälleen, tässä parisuhteessa. En odota enkä toivo enää yhtään mitään. En keltään koskaan ikinä. En ikinä
Itse ihminen suhteensa valitsee.
Niin tekee ja valintojensa seuraukset on nyt vaan kestettävä
Ei sua kukaan pakota niin tekemään. Oma valinta sekin. Olisi sulla erittäin todennäköisesti muitakin vaihtoehtoja. Et vain uskalla tai ole tarpeeksi rohkea yrittääksesi. On helppo ulkoistaa vastuu "pakon" varaan.
Ei minulla ole muita vaihtoehtoja. Lapsi on tärkein, hänen hyvinvointinsa on ykkösprioriteetilla minulle.
On sulla vaihtoehtoja. Ei lapsi ja lapsen hyvä tarkoita pakkoa olla parisuhteessa jossa ei halua olla. Vanhemmuus säilyy.
Myyn housut jalastani, hampaat menny.
Tuli tänään sellainen olo, että oon vihdoin irrottautunut kaipuusta. Saa nähdä miten käy, kun oikeasti häneen törmään. Vieläkö notkahtaa polvet. Hope not. Vaikka olihan senihan mukava pitkästä aikaa olla ihastunutkin, aika harvinaista kohdallani.
Rakastan. Omkoon sitten liikaa jos on, mutta en minä sille.mitään voi. 💛🌞