Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida. Hyi sinua. 👎
Iida tekee kyllä vähän höpsöjä juttuja, mutta on se ihana. T. Iidasta tykkäävä sivukommentaattori
Rikos on höpsöä? Oot vissiin samanlainen sekopää sinäkin. Ei mitään häpyä! XD
Ok, no sitten varmaankin eri Iida. Ei tietääkseni rikoksiin ole syyllistynyt.
Kannattaisi kysyä sitten ensin eikä alkaa leuhkimaan. Tämä Iida teki ison rikoksen ja se on todella paha ja aiheuttanut aika paljon pahaa jo hyvin viattomille ihmisille.
Minkä ison rikoksen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä ristiriitaiset fiilikset. Ei sinusta, se ei järky, mutta kaipauksesta ylipäänsä.
Kerro lisää.
Ethän sä täällä ole, hyvä niin, mutta kaikkea kaunista sulle toivon, ihana Ju**. Kiusaus lähettää jokin hölmö viesti on edelleen olemassa, mutta ehkä hillitsen itseni ja pysyn asialinjalla. Tekemisissä kun kummiskin tullaan vielä olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon turhia tunteita, niin paljon hukkaan mennyttä halua
Sanos muuta. Mikä määrä energiaa menee hukkaan. Ja se lämpö ja kosketukset. Luonnonvarojen haaskausta
Hienosti ilmaistu!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa kun en oo nähny sua..
Tulisit kattomaan.
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Confession: oon salassa tuijottanut melonitissejäsi. Sori ja kiitos sain niistä iloa. :) (ja nainen oon, en mikää pervo-pena)
Saa niitä katella, kun ei ne piilossakaan pysy.
Näin vielä jotakin, se oli hehkuva kipinä
Vierailija kirjoitti:
Confession: oon salassa tuijottanut melonitissejäsi. Sori ja kiitos sain niistä iloa. :) (ja nainen oon, en mikää pervo-pena)
Pervo-Leena siis.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä sunshine💖
Hyvää yötä. 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä ristiriitaiset fiilikset. Ei sinusta, se ei järky, mutta kaipauksesta ylipäänsä.
Kerro lisää.
Otaksuisin, että hän tajuaa ajankohdasta.
Tuntuu taas vahvasti, että jahtaan virvatulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salikaveri sano että oot saatanan riski noin vanhaksi😡
Niin oonkin, penkistä nousee vieläkin ja paljon.
Sen 150kg mitä painat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa niitä katella, kun ei ne piilossakaan pysy.
Ei me taideta enää nähdä, harmi. Mutta jos joskus törmätään, yritän pitää silmäni silmissäsi enkä tisseissä.
En tiedä, missä vaiheessa kuljin harhaan, mutta joskus rakastin hiljaisia kiireettömiä hetkiä, jolloin sormet piirsivät lämpimälle iholle pieniä kuvia eilisestä, tästä päivästä ja tulevaisuudesta. Rauhassa, hiljaa ja ilman kiireettä. Luottaen, että elämä ja ihminen lähellä on.
Sydämen ledit kaikki vihreänä
Ei vikavaloja palamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa kun en oo nähny sua..
Tulisit kattomaan.
Minne?
Näille nurkille missä hengailen.
Kuulkaahan nyt, olen ollut aina täysin terve ihminen. Nyt ei vaivaa enää päästä varpaisiin nämä fyysiset kivut ja kolotukset. Sekopäillä meni vähän tunnetasolle ihanuuteni. Siinä totuus. Ja tervetuloa katsomaan! Vaikka silmästä silmään, ei haittaa. Pullaa saa rahalla lähikaupasta, ei tarvita maksusitoomuksia sossusta. 🖕 <3
Siis mitä haluaa vähiten?