Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Olen katsellut yhtä romanttista K-draamaa ja tuntuu vaikealta kuvitella, että kukaan koskaan rakastuisi minuun samalla tavalla kuin päähenkilöt toisiinsa ja kävisin pariskuntalomilla ihastelemassa nähtävyyksiä. On vaikea enää kuvitella sellaista hullaantumista, kun on jo oppinut, ettei niistä pilvilinnoista kuin putoa alas ja putoa kovaa ja minä olen aina se, johon ei rakastuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt kaivattua tänään, olen pettynyt ja vihainen itselleni että olen niin hyvä uskoinen hölmö
Hän sanoi moi ja minä ihastuin tulisesti. Siitä tulikin vuosituhannen kaipaustarina.
Kiitos S, hoksasin katsoa lokitiedot. Tee kuten parhaaksi näet. Tiedät kuka olen ja millainen ihminen minä olen. Sinä näit - sinä tiedät. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut yhtä romanttista K-draamaa ja tuntuu vaikealta kuvitella, että kukaan koskaan rakastuisi minuun samalla tavalla kuin päähenkilöt toisiinsa ja kävisin pariskuntalomilla ihastelemassa nähtävyyksiä. On vaikea enää kuvitella sellaista hullaantumista, kun on jo oppinut, ettei niistä pilvilinnoista kuin putoa alas ja putoa kovaa ja minä olen aina se, johon ei rakastuta.
Kauan kestää että venetsialaiset lyö suomen läpi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikävä ketään. En tunne enää mitään. Vapauttavaa toisaalta, vaikkakin surullista.
Elämä on tyhjää ja yksinäistä jälleen, tässä parisuhteessa. En odota enkä toivo enää yhtään mitään. En keltään koskaan ikinä. En ikinä
Itse ihminen suhteensa valitsee.
Tulkaa vaaleanpunaisen pilven päälle.
Ehkä jollekin tulee mieleen muistoja mieleen kommentistani "en ikinä". Jotenkin voisin kuvitella, että pyörit jossain vielä. Ehkä täälläkin. B:lle.
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa vaaleanpunaisen pilven päälle.
Sinne ei valitettavasti pääse enää tietyn vaiheen jälkeen :/
Miltä se tuntuu painaa alanuolta?
Intohimoa ja tulisia tunteita, niitä minulta saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikävä ketään. En tunne enää mitään. Vapauttavaa toisaalta, vaikkakin surullista.
Elämä on tyhjää ja yksinäistä jälleen, tässä parisuhteessa. En odota enkä toivo enää yhtään mitään. En keltään koskaan ikinä. En ikinä
Itse ihminen suhteensa valitsee.
Niin tekee ja valintojensa seuraukset on nyt vaan kestettävä
Vierailija kirjoitti:
Iida. Hyi sinua. 👎
Iida tekee kyllä vähän höpsöjä juttuja, mutta on se ihana. T. Iidasta tykkäävä sivukommentaattori
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu painaa alanuolta?
Olen painanut kaikenlaista, mutta alanuoliin en jaksa sekaantua.
Toivottavasti jo ens viikolla vihdoin juteltais.
Mul ei oo snäppiä, muuten oisin tarttunu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ensimmäinen vuodenaika?
Joulu.
Talvi vai. Ok.
Nyt on kyllä ristiriitaiset fiilikset. Ei sinusta, se ei järky, mutta kaipauksesta ylipäänsä.
Niin paljon turhia tunteita, niin paljon hukkaan mennyttä halua