Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro yksi asia yhdellä sanalla kaivattusi someprofiilikuvasta!
Ja muista, vain nynnyt vastaa esim. että ihana, suloinen, ikävöimäni tms. liirumlaarumia. Nyt odotetaan faktaa pöytään!Nahkatakki. ;)
Purjevene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimistäni yksikään ei ole raamatullinen.
Saaralta hyvää yötä ( nauraa) 😍😍😍😍
Kiitos ja hyvää iltaa 😍
1.nimeni on suomalainen muunnos "skandinaavisesta"vanhasta nimestä, 2. on kansallisromanttinen "kalevalainen" nimi, sama kuin isällänikin, ja 3., sukunimi on nen-päätteinen nimi, jonka juurena on vanha germaaninen miehen nimi, ilmeisesti suomalaistetussa muodossa. Missään näissä eivät vaikuta testamentit, ei vanha eikä uudempikaan.
Pitäisköhän vaihtaa sukunimi seuraavan kerran kun pitää passi uusia, toisaalta on tässäkin puolensa
Voisitpa mies tulla tänne mun luon vaan sohvalle makoilemaan, musiikkia kuuntelemaan ja rakastelemaan.
Lähetän terveiset kaikille , ettei kukaan jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiset kaikille , ettei kukaan jää ilman.
Mut kaikkia ei sitten saa kutsua sohvalle makoilemaan.
Yhtenä kesänä näihin aikoihin auringonlasku värjäsi järven pinnan oranssiksi, ja sinä kannoit käpyjä paitasi helmassa nuotioon. Riehakkaana ja lumoavana. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ja hyvää iltaa 😍
1.nimeni on suomalainen muunnos "skandinaavisesta"vanhasta nimestä, 2. on kansallisromanttinen "kalevalainen" nimi, sama kuin isällänikin, ja 3., sukunimi on nen-päätteinen nimi, jonka juurena on vanha germaaninen miehen nimi, ilmeisesti suomalaistetussa muodossa. Missään näissä eivät vaikuta testamentit, ei vanha eikä uudempikaan.
Kalervo Tapio V
Onko se ihan normaalia, et vanhetessaan tulee pikkuisen hulluksi?
Musta taas tuntuu et järki on palailemassa nyt vasta sitten syntymän..tai sitten oon tulossa eri tavalla hulluksi kuka tietää
Vierailija kirjoitti:
Onko se ihan normaalia, et vanhetessaan tulee pikkuisen hulluksi?
Riippuu ihmisestä. Toisilla hulluus tasaantuu iän myötä, ja toisilla se vasta alkaa.
Joillakin on tasaisen tavallista läpi elämän.
Vertailin tässä päiviä ja ehdottomasti parhaaksi päiväksi valikoitui päivä jolloin näin sinut.
Kolme kuukautta näkemisestä. Ja enää ei nähdäkään. 🥺
En saa mitään aikaiseksi. Kesäloma valuu hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ja hyvää iltaa 😍
En pysty ratkaisee tätä kryptoa ilman lisävihjeitä.
Ollaanko sukua? Oletko saman sukuniminen?
Saara (nyt tonnin setelinä)
Kaipaan sinua ja meidän yhteistä universumiamme, jossa saadaan olla kahden.
En varmaan tänään enää ehdi tänne missään välissä, niin nopeasti tulin huikkaisemaan nimipäiväonnittelut sulle hyvälle tyypille! 🌹
..ja sitten suoraan illanviettoon. Hauskaa perjantaita muillekin!