Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tilaisuutemme tänä viikonloppuna.
Minäkin tilasin jo pizzaa ja laatikkoviinin. Voltti tuo. Pitää häntälahjoa vähän enemmän tästä. Tiputan tippejä
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla ei ole wa:ssa profiilikuva?
Rehellisesti siksi, että ladatessani wa:n painoin 40 kiloa enemmän kuin nyt ja tunnen myötähäpeää lihavien naisten profiilikuvista, joissa nämä näyttävät hoikemmilta kuin tosielämässä. Söpö pullukka piirroshahmo tuntui paremmalta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtäkään naista, joka viehättyisi lihavasta miehestä enemmän kuin lihaksikkaasta.
Mulle miehen pituus ja paino ovat se ja sama. Ihan muut asiat ratkaisee. Toki jos ylipainoa on niin mieluummin sellaista tiivistä tavaraa kuin hyllyvää laardia, koska se kertoo terveysongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Minussa on vain hyönteisten puremat. Ei kaivatun hampaanjälkiä missään.
Tuus tänne niin haukkasen. Saat valita minne 😆
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan ajellu keski-Suomeen yhteen tapahtumaan
Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
+ mulla on miespuolisia tuttavia, joiden tiedän vetävän hanskaan tuttavanaisten kuvia katsellen.
Mä tuurailin aikoinaan erästä miestä hänen työpisteellään. Oli mennyt just naimisiinkin. Piti sitten katsoa sivuhistoriasta omiin asioihin liittyvää niin huomasin tuon googlanneen erästä työkaverinaista ihan hirmuisesti. Kivat vaan vaimolleen. Musta ei ainakaan olisi kiva jos mies haaveksisi jostain työkaveristaan ja googlailisi sitä kaiket päivät. Silloin ei tunteet ole tarpeeksi suuret suhteeseen saatikka naimisiin. Kai sekin oli ottanut kenet kiinni sai. Vaimonsa oli hieman yksinkertainen kun hänet useamman kerran tavasin.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä kaikkea sisältävä jaxuhali extrabuustilla
Lähetän sinulle kaikkea sisältävän jaxuhalin extrabuustilla 😘
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun leijonat osoittautuvat loppupeleissä sioiksi.
Miksi kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, jellonia uskollisempia kumppaneita saa hakemalla hakea. Mutta ivallista, vähättelevää kohtelua he eivät partneriltaan siedä.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, misandrian viikonloppupurkaus käynnissä.
Jos faktat tekee kipeää niin vika ei välttämättä ole faktoissa.
Googlailu on tosi tavallista, voi googlailla, kun joku on vaan jotenkin mielenkiintoinen ihminen. Ei tarvita mitään ihastumista siihen. Mutta liikkuminen jonkun puolitutun kotikadulla stalkkaamassa on vähän eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Googlailu on tosi tavallista, voi googlailla, kun joku on vaan jotenkin mielenkiintoinen ihminen. Ei tarvita mitään ihastumista siihen. Mutta liikkuminen jonkun puolitutun kotikadulla stalkkaamassa on vähän eri asia.
Mielenkiintoinen = pantavannäköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat?
Selvä yliajattelija. Lue iltistä vaihteeksi.
Saavutin eilen yhden taloudellisen välitavoitteeni. En uskalla kertoa kellekään edes perhepiirissä, mutta halusin kertoa jollekin. Silti pohdin, onko minulla varaa enää perheenlisäyksen kustannuksiin. Olen väliinputoaja.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, misandrian viikonloppupurkaus käynnissä.
Raskaita ihmisiä ihan riippumatta siitä onko se misandriaa/misogyniaa/mitäikinä
Raskaita ja jotenkin typeriä, epävarmoja ja huonolla tavalla heikkoja (juututaan johonkin mitä joku duunin Pasi teki joskus yms)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan esittäneet vammautunutta, että saisitte kaivatulta huomiota?
Jos olisi pokkaa ja tietäisin missä hän asui esim. viime talvena, niin olisin mennyt johonkin siihen holleille vetämään autolla penkkaan tietty
Eikö kaikki tee jotain tällaista?
Päivän naurut nro: 45.
Saara (nauraa)