Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Power of love.
Hyvä biisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Kiva kuulla, että joillain on superhyvä olo. Olispa vielä joskus. Tai ees näkymiä siihen. Tosi paha mieli on ollut. En saa oikein nukuttua ja kun saan, uni on ahdistavaa. Vähän koko elämä tahii. Häntä ei nähtävästi mulle oo, eikä tuu. Jos ei oo kiinnostusta edes aidosti kohdata, on vähän huonot eväät eea ystävyydelle.
Millanen tyyppi sun kaivattu on?
Kälättäjä
🙋
Mä olin niin ihastunut sinuun. Se taisi olla paha virhe, mutta minkäs sitä tunteilleen voi
Vierailija kirjoitti:
Vai semmoista sitten
Semmoista semmoista. Mitä mietteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vai semmoista sitten
Kyllä. Täti hiukset tällä erää, mutta värjäys ja särmikkäämmin stailaaminen ratkaissevat tämän ongelman. Onneksi hiukset kasvavat, kun kuivat latvat on leikattu, eivätkä katkeile.
Aion alkaa puhua lisää kaksimielisyyksiä kaivattuni kanssa. Voi olla, että hän etääntyy. Toisaalta voi käydä niinkin, että joulu tulee etuajassa...
Joulu vois tulla jo syyskuussa.
Kaipaan tuoksuasi,ikävöin sylisi lämpöön.Kauniita unia, tulen muiskauttamaan pusut unilandiaan😊😊
P miehelle tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan edelleen jutella ja selvittää asiat. Onnistuisko mitenkään? En kestä että asiat jää tälleen.
Joo, siltähän se todella vaikuttaa kun laitat ajatuksesi anonyymisti tänne.
Olen kyllä lähestynyt myös irl
Vierailija kirjoitti:
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan edelleen jutella ja selvittää asiat. Onnistuisko mitenkään? En kestä että asiat jää tälleen.
Mitä sä haluat vielä selvittää?
eri
Vierailija kirjoitti:
Älä mee...
En oo menossa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Sun ja kaivattusi etunimen ekat ja vikat kirjaimet satunnaisessa järjestyksessä.Lati
Laura ja Tomi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä haluat vielä selvittää?
eri
En mitään. Sivusta
Hei älä mee tai viet multa kaiken. Ja mä meen etkä jää roikkumaan nyt kun mä meen! 🤧
Vierailija kirjoitti:
Hankin tänään ainoat joululahjat , jotka luultavimmin tulen ostamaan. En siksi, että erityisemmin odottaisin joulua, vaan siksi, että onpahan hankittu, kun tuli mieleen.
Näkyisikö sua Ykan kauppojen yössä?
Vierailija kirjoitti:
Aion alkaa puhua lisää kaksimielisyyksiä kaivattuni kanssa. Voi olla, että hän etääntyy. Toisaalta voi käydä niinkin, että joulu tulee etuajassa...
Alkoi tehdä mieli kovaa pakettia...
Kälättäjä