Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
G:
Sun ja kaivattusi etunimen ekat ja vikat kirjaimet satunnaisessa järjestyksessä.
Hiis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen harrastuksensa: musiikki ja kuvataiteet
Ja kirjallisuus
Tämä! Pääs unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä ihastuksesi näytti tänään?
Yhtä komealta kuin yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
G:
Sun ja kaivattusi etunimen ekat ja vikat kirjaimet satunnaisessa järjestyksessä.
Urpo
Iltasoitto taisi soida viimeisen kerran tälle kesälle.
Vierailija kirjoitti:
G:
Hima
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pyllistyksiäsi.
Ai makuuhuoneessa? Salilla?
Puutarhassa.
-ap
Mangusti kirjoitti:
Kiva kuulla, että joillain on superhyvä olo. Olispa vielä joskus. Tai ees näkymiä siihen. Tosi paha mieli on ollut. En saa oikein nukuttua ja kun saan, uni on ahdistavaa. Vähän koko elämä tahii. Häntä ei nähtävästi mulle oo, eikä tuu. Jos ei oo kiinnostusta edes aidosti kohdata, on vähän huonot eväät eea ystävyydelle.
Tuollaista se miesten kanssa on. Kun pitäisi puhua, vetäydytään kuoreen ja odotellaan ongelman poistumista itsestään.
Vierailija kirjoitti:
G:
Muna
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan edelleen jutella ja selvittää asiat. Onnistuisko mitenkään? En kestä että asiat jää tälleen.
Joo, siltähän se todella vaikuttaa kun laitat ajatuksesi anonyymisti tänne.
Vierailija kirjoitti:
Saisinkohan puhua joskus kanssasi edes pari sanaa, ilman että se yksi ihminen jää siihen kyttäämään.
Semmosta se on välillä siellä iltapäiväkerhossa.
Ymmärrän että oot loukkaantunut. Pyydän anteeksi mun tunteen purkausta. Se että et tullut mua vastaan siinä yhdessä asiassa, loukkasi minua aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
En jaksakaan vastailla. Moro.
No höh. Älä viitti
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan syksy tullee?
Ainakin saadaan viettää jonkinverran aikaa yhdessä monenlaisissa merkeissä. Sitä odotan.
Mangusti kirjoitti:
Kiva kuulla, että joillain on superhyvä olo. Olispa vielä joskus. Tai ees näkymiä siihen. Tosi paha mieli on ollut. En saa oikein nukuttua ja kun saan, uni on ahdistavaa. Vähän koko elämä tahii. Häntä ei nähtävästi mulle oo, eikä tuu. Jos ei oo kiinnostusta edes aidosti kohdata, on vähän huonot eväät eea ystävyydelle.
Millanen tyyppi sun kaivattu on?
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Millanen tyyppi sun kaivattu on?
Etävanhempi.
Aika helvetin raskasta on kyllä ollut tämä. Ei pysty syömään, ei oikein nukkumaan. Ei keskittymään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
G:
Lati
Ja kirjallisuus