Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisina päivinä sitä miettii, että miten onnellisia jotkut ovat, kun saavat elää pitkään yhdessä. Ja miten surullista on, kun toinen jää lopulta yksin.
Sitten on meitä, jotka eletään yhdessä, mutta onnettomina, jopa peläten. Ei parisuhde aina mikään onnela ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytön ketju, mutta muuallakaan en sinua voi kaivata.
Valehtelet. Mielessäsi sinä minua kaipustelet armas kultimurunen. <3
Mielessä kyllä, mutta kukas olet?
Sun vuoro kertoa kuka sä haluat mun tänä iltana olevan?
Vierailija kirjoitti:
Sopisko sulle jos alkaisin bodaamaan?
Älä.
Veikkaan, että näen sinua nyt useammin. Ei paha.
Se lemmikki oli vakava paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle terveiset niin hellästi ja pyyteettömästi kuin voi ne sanoa. Tämä oli kirjoitettu kakkosella ollessa 😳💀
Ketä kyttäs viäressä ? Tunnistikko energiasta ?
Villakoirat. Ketään muuta ei asu täällä itseni lisäksi.
Ei ole totta, mun sängyn alla asuu kanssa muutama sellainen. Minkäs nimisiä sulla ne villakoirat ovat? Käyttetkö koirapuistossa tms?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle. kirjoitti:
Sä oot vielä nuori.
Vaikka tällä hetkellä kipuilet tuntettesi kanssa, löydät vielä sen oikeasti oikean, jonka kanssa voit rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Tulet onnelliseksi ja onnellinen on varmaan hänkin, joka on löytänyt sut. Aikaa se voi viedä, mut kärsivällisyys yleensä palkitaan.
Voihan tietysti käydä niinkin, ettet vaan halua ja haluat elää yksinäsi. Onnellinen voit silti olla, kunhan vain annat siihen itsellesi luvan.
Vastaukset ovat jo sinussa.
Ole rehellinen itsellesi, niin pystyt tekemään oikeita päätöksiä. .
Nauti ja luota. Elämä ja aika kuluu yllättävän nopeasti.
Elämä kyllä kantaa niin pitkään kuin sitä on.Ihme lässytystä. Ketä tällanen muka lohduttaa? Pelkkää valehtelua.
Itse asiassa tuo aihe on tietyllä lailla ajankohtainen minun elämässä, vaikka tiedän ettei teksti minulle ollutkaan.
Ketjuun kirjoittaminen on sen pienen liekin lietsomista, joka ehkä itsekseen nujertuisi kaiken muun alle. Mutta kun ei ole muutakaan, ja näyttää, ettei tulekaan. Onpahan edes hetken pöllönä muiden samanlaisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Mielessäsi sinä minua kaipustelet armas kultimurunen. <3
Mielessä kyllä, mutta kukas olet?
Sun vuoro kertoa kuka sä haluat mun tänä iltana olevan?
Taidat olla mies55, mutta kaipaan toista J:tä.
Merenrannalla katson lempparikivelläni kuuta ja ajattelen sua...Tuntemukset vahvat, syvät ja älyttömän hyvät sua kohtaan. Te amo. 🌳🤗💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ketju on samanaikaisesti sekä eräänlaista vertaistukea että lannistava. Älytön ilman muuta, mutta antaa olla.
niin säkin olet. älytön. <3
Totta kai, en oo kieltämässä. Täällä lienee meistä jokainen.
älä nyt ujostele. kaikki ei ole. onneksi, muuten olisi liikaa valinnanvaraa. älytön rakkaus.
Se sun punastuminen oli aika söpöä. Viime viikolla. Ja maanantaina meinasin kävellä syliin 😊💕
Vierailija kirjoitti:
Tällaisina päivinä sitä miettii, että miten onnellisia jotkut ovat, kun saavat elää pitkään yhdessä. Ja miten surullista on, kun toinen jää lopulta yksin.
Yksin jäänytkin voi joku päivä löytää sen oikean.
Kiva, kun kaappaatte aloituksia. Tehkää omanne!
Vierailija kirjoitti:
Pienen hetken oli elämäs jotain järkeä, mutta sit tajusin, että oonkin varmaan tullut hulluksi.
Sulle iltamusaksi Juju - Hullu. Tai Janna - Sä et ole hullu. En laita musalinkkejä, koska ne niin herkästi poistetaan, vaikka en laita yleensä kuin yhden biisin illassa terveisien kera.
Palelee ja ilmat kylmenee vain ) :
Vierailija kirjoitti:
Äläs sano. Saattaa olla että et pääse eroon ollenkaan. Tulen aina uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs sano. Saattaa olla että et pääse eroon ollenkaan. Tulen aina uudestaan?
En varsinaisesti vastusta. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun kirjoittaminen on sen pienen liekin lietsomista, joka ehkä itsekseen nujertuisi kaiken muun alle. Mutta kun ei ole muutakaan, ja näyttää, ettei tulekaan. Onpahan edes hetken pöllönä muiden samanlaisten joukossa.
kiva kun olet. täällä ollaan. moi.
Totta kai, en oo kieltämässä. Täällä lienee meistä jokainen.