Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi on epassi ja varaa käydä kulttuuritapahtumissa!

Vierailija
25.01.2025 |

Lippujen hinnat teattereissa ovat jo poskettomat täyden hinnan maksaville. Onneksi on epassi ja voi käydä edes muutaman kerran vuodessa sillä rahalla. Pidän kulttuurista. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan kiva, me saadaan 800 vuodessa eli vastaa 100€ kuukausipalkkalisää

Vierailija
2/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen havaintoni teattereista ja konserteista on, että hyvin moni katsoja on jo eläkeiässä. Hyvä, että on hyvillä eläkkeillä olevia asiakkaita meidän nuorempien lisäksi. 

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me? Siis 400 e/henkilö on maksimi. Läheskään kaikissa paikoissa ei ole noin paljon. Mulla on 100 e/vuosi. 

Vierailija
4/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me? Siis 400 e/henkilö on maksimi. Läheskään kaikissa paikoissa ei ole noin paljon. Mulla on 100 e/vuosi. 

Nii se on jaettu virkistykseen 400 ja hierontaan 400

Vierailija
5/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen havaintoni teattereista ja konserteista on, että hyvin moni katsoja on jo eläkeiässä. Hyvä, että on hyvillä eläkkeillä olevia asiakkaita meidän nuorempien lisäksi. 

T. Ap

No tämä! Olen käynyt lasten kanssa monta vuotta Musta Laatikko-esityksissä, koska itse koen niiden olevan hyviä juuri lapsille ja nuorille. Tulee perusasiaa maailmalta tavalla, jota ei pääse karkuun. Lapset nyt jo täysikäisiä, mutta ollaan menossa vielä tänäkin keväänä teatteriin katsomaan kyseinen esitys. Mutta siis se pointti: viimeksi omat lapseni olivat kutakuinkin ainoat nuoret koko salissa! En käsitä, miten voikin olla niin, että näköjään koko teatteritoiminta pyörii eläkeläisten varassa. Teatteri on aivan ihana taiteenlaji, kun ei niitä huonoimpia Suomenhevos-, rillumareisekoiluja katso.

Vierailija
6/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työnantaja ei tarjoa e-passia tms. vastaavaa etua. Olen käynyt teattereissa yms. viimeksi opiskeluaikoina 35 vuotta sitten, kun koulu tarjosi edullisia tai jopa ilmaisia lippuja. En raaski laittaa n. 80-100 euroa yhteen teatterilippuun, joten en käy niissä. Harmittaa, kun olisihan niissä kiva käydä. 

Lapseni on käynyt teatterinäytöksissä päiväkodin, koulun ja mummin kanssa. 

Vierailija
7/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuritapahtumat ovat eliittiporukalle suunnattu turhake. Purra sen sanoi ja oli oikeassa. Mitä tavallinen duunari tarvitsee viikonloppuna. No saunan lämmetä ja pari saunaolutta. Siinä se kulttuuri. 

Vierailija
8/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseen 6 lisäys. Museokortin olen hankkinut, joten käyn katsomassa kulttuuria tällä tavoin. 

Vierailija
9/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuritapahtumat ovat eliittiporukalle suunnattu turhake. Purra sen sanoi ja oli oikeassa. Mitä tavallinen duunari tarvitsee viikonloppuna. No saunan lämmetä ja pari saunaolutta. Siinä se kulttuuri. 

Se että itse olet juntti ei tarkoita että kaikki ovat.

Vierailija
10/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla työnantaja ei tarjoa e-passia tms. vastaavaa etua. Olen käynyt teattereissa yms. viimeksi opiskeluaikoina 35 vuotta sitten, kun koulu tarjosi edullisia tai jopa ilmaisia lippuja. En raaski laittaa n. 80-100 euroa yhteen teatterilippuun, joten en käy niissä. Harmittaa, kun olisihan niissä kiva käydä. 

Teatterriinhan pääsee alle kolmella kympillä

Vierailija
11/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuolla keskiluokan saamalla 200 eurolla saa edes festarilippua nykyhinnoilla

Vierailija
12/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin se mitä olisin halunnut viimeksi mennä katsomaan, niin liput oli 85€/ kpl.

Vierailija
13/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo. täälläkin pääsi 10 vuotta sitten. nyt ne on 40-90e. ei noissa enää kukaan tavallinen työssäkäyvä käy.

Vierailija
14/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo. täälläkin pääsi 10 vuotta sitten. nyt ne on 40-90e. ei noissa enää kukaan tavallinen työssäkäyvä käy.

Kyllä käy, mutta monesti esitykset on tehty näille 80+ horiskoille, niin eihän ne kovin korkealaatuisia ole.

Vierailija
15/15 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään maximia, työantaja voi ladata sinne vaikka 10000 euroa, mutta pitää maksaa verot ja maksut sitten.