Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vissiin sitten kaksi jääräpäätä.
Ääripäitä, vaikkakin jääräpäitä! Se on yhdistävä tekijä.
😊
Vierailija kirjoitti:
Jackie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisikö pahemmaksi, jos puhuttaisiin jossain välit selviksi? Minä en halunnut jättää sinua friendzonelle.
Niin kuitenkin teit😅 Tai siis hän teki. Jätti kaikesta vaiheilustaan huolimatta kaveri- taikka hauskanpitozonelle eikä siten oikein jättänyt mulle muuta vaihtoehtoa kuin sanoa adios. Näin kun tunteiden kanssa on aika vaikea olla kaveri.
Sä sanoit samaa mulle.
Oon kai työpäivästä sateessa niin väskä etten tajuaxD Siis mihin viittaat. Mutta joo mä kyllä oon sanonut hänelle etten pysty kaveruuteen. No kun ei se tuosta edennyt toivottuun suuntaan vaan nimenomaan päinvastaiseen niin mitäs tässä sitten. Vongutaan täällä ykspuolisten tunteiden kuorossa sit ja yritetään pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen käytöksestä toisen tunteet. Silti uskon sanaa enemmän kuin käytöstä. Jos toinen sanoo ettei tunteita ole uskon häntä, enkä tulkitse käytöstä. Ajatus sivusta
Teot puhuu yleisesti ottaen kovempaa kuin sanat. Jos taas teot ja sanat eivät ole ristiriidassa keskenään, voi lopputulemakin olla yhtäpitävän totuudenmukainen.
- toinen ajatus sivusta
Öitä! Meen nukkumaan. Olen ihan poikki.
Minulla on kohta synttärit. Tuon sinulle myös kakkua.
Sinullakin riitti tänään naisia ja iloja😉
Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world
Money, money, money
Always sunny
In the rich man's world
Aha
Kolmas viikko ilman sinua? Ehkä löysit toisen. Ehkä olet kipeänä. Ehkä kyllästyit. Ehkä olet matkoilla. Ehkä olet satuttanut itsesi pahasti. Epätietoisuus raastaa. Ei pitäisi jäädä odottamaan ketään tai mitään, mutta...
Viidestoista miljoonas vuosi ilman sinua
Voisin olla vain kaveri sulle, en koskaan enempää.
Paratiisitiellä kaivataan Kaino-Vienon apuria.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla vain kaveri sulle, en koskaan enempää.
Ai miks?
Tuntemattomat taas tappelee keskenään.
Mä en voinu enää olla kaveri. Mitä luulet minkä takia tein mitä tein? Silti kaipasin sua. Halusin korjata välit edes jotenkin. Sä et.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Aku Ankkaa.
Näin sen aika vasta
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis oli se hetki, kun painauduimme toisiamme vasten. Paljon tunnetta ja kesäyö.
Niin oli, kesäyön taikaa. Muistelen vieläkin, miten hyvältä tunnuit siinä. En varmaan ikinä unohda sitä.
Mutta olen kaverina lojaali ja välittävä.
En halua olla kaveri.
Haluan olla vaimo/avovaimo,..tyttöystävä edes..
Loppuelämäksi, kiitos.
Olen kaivannut sinua 1300 päivää.
Kaveruuskin on kielletty. Siinä on kaksi kaveria liikaa.
Minä näen käytöksestä toisen tunteet. Silti uskon sanaa enemmän kuin käytöstä. Jos toinen sanoo ettei tunteita ole uskon häntä, enkä tulkitse käytöstä. Ajatus sivusta