Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma, että ajoin sun ohi tänään. Muut autot on ollu ilmiselvästi harhaa 👍 ja nyt oon varma, että kaikki on ihan täysin yksipuolista ollut alusta lähtien. Koita jaksaa ja muista myös levätä. Mä kaipaan sua sen verran mitä tätä kestää ja toivon sulle vilpittömästi onnea.
Tämän tulkinnan teit pelkästään auton perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma, että ajoin sun ohi tänään. Muut autot on ollu ilmiselvästi harhaa 👍 ja nyt oon varma, että kaikki on ihan täysin yksipuolista ollut alusta lähtien. Koita jaksaa ja muista myös levätä. Mä kaipaan sua sen verran mitä tätä kestää ja toivon sulle vilpittömästi onnea.
Kaivatun auto ei hymyillyt takaisin ja töötännyt, ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja omituisen tunteen takia. Leimaa hulluksi vaan 🤣 ei oikeasti, hän sanoi joskus ettei ole kiinnostunut. Nyt vaan ymmärrän, et oli tosissaan. Kauan siinä meni.
Sanoit että olet jäävi minun suhteen. Jos laittaisin sulle viestin, niin olisitko jäävi myös vastaamaan siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, sillä oli vaan huono päivä. Sateessa koko yö ja bensakin vähissä, ei ihme jos autoa ei hymyilytä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että olet jäävi minun suhteen. Jos laittaisin sulle viestin, niin olisitko jäävi myös vastaamaan siihen?
Varmaan juuri sitä tarkoitti ettei kaipaa viestejäsi.
Ei ole Luoja tarkoittanut ihmistä yksin elämään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota huumoria en voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattua tarvittais..
👄
Mullekin antoi kaivattu kylmät, silti kaipailen. Mielestäni jotain jäi vielä auki!
Tapanani on vastata viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Päivän galluppi:
Päivän asut? Sinä/kaivattu
Molemmilla taisi olla farkut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Luoja tarkoittanut ihmistä yksin elämään..
Onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Onko koronaa?
Kai pitää kohta alkaa testaileen
Vierailija kirjoitti:
Mullekin antoi kaivattu kylmät, silti kaipailen. Mielestäni jotain jäi vielä auki!
Sepalus?
Vierailija kirjoitti:
Tapanani on vastata viestiin.
Eipä ole kuulunut🤨
Räppääjiä onkin paljon joo! Tykkään niistä.