Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole minulle mitään.
Olenpa.
Vierailija kirjoitti:
Jalat tärisi, kun näin sinut eikä ajatus oikein pysynyt kasassa.
Tämä oli niin kaunis.
Molemminpuoliset tunteet sytyttää elämänhalun palon ihmisten silmiin. Tiedäkö miltä nämä yksipuoliset tunteet tuntuu? Puristavilta luisilta sormilta sydämen ympärillä ja joka kerta kun katson sinua, niin se koura upottaa kyntensä kivuliaasti vain syvemmälle, niin että veri vain tirskahtelee. Pääsispä tästä jo yli.
Hyvää yötä pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka
Et varmaan koskaan tule ymmärtämään kuinka paljon tämä loukkasi. Et saa ikinä anteeksi ja et näe minua täällä enää. Turha siis vastatakaan mitään. Samanlainen olet kuin kaikki muut. Olin itse se tarinan lapsellinen. Oikeassa elämässä ei ole onnellisia loppuja.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet pappa. Mun oma papparainen, siis melkein oma. 🥰
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vailea kuvitella, että olisin kaivattuni intohimon kohde ja salaisten haaveiden objekti. En koe itseäni enää lainkaan viehättäväksi, olen sammunut liekki. Joskus sitä toivoo, että joku puhaltaisi roihuun, mutta tuskin. Etenen päivästä toiseen kuin ontto patsas.
En minäkään pysty kuvittelemaan, että olisi nimenomaan kaivattuni intohimon kohde. Sellaista en ole koskaan erehtynyt kuvittelemaan. Sen sijaan olen kyllä toivonut, että saisi olla se, joka pääsisi häntä roihuun puhaltelemaan. Hupsuuttaan sitä kuvittelee, että voisi saada hänen intohimonsa syttymään, jos vain pääsisi sitä puhaltelua tekemään.
Seksuaalisuus ei ole mitään jähmeää ja kiveen hakattua, vaan se on joustavaa ja mukautuvaista. Sitä voi melkeinpä inhota jotakuta, mutta suhtautuminen voi vaihtua tyystin päinvastaiseen, jos pääsee intiimiin kanssakäymiseen ja saa toisen rentoutumaan, heittäytymään, nauttimaan - ja tietysti sitä ajattelee, että itse onnistuisi just siinä, kun taas kaikki muut äijät vaan itsekkäästi omia tarpeitaan hänen avullaan toteuttaisivat. Eräänlainen harha tämäkin, mutta jos se auttaa pitämään itseluottamusta korkealla, niin ehkä se on hyödyllinen harha. ;)
En aio pyytää anteeksi rakkauttani. Vaikka se oli sopimatonta.
Sateista ja harmaata on ollut täälläkin päin järveä. Hyvät yöt toivottelen yli pimeän järven
Valona yön sinut muistan.
Halaus. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Rakas Aarteeni, haluaisin katsoa sinulle syvälle silmiin ja halata aamuun asti.
Kaivatulleni. kirjoitti:
Sateista ja harmaata on ollut täälläkin päin järveä. Hyvät yöt toivottelen yli pimeän järven
Valona yön sinut muistan.
Halaus. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Millä järvellä ollaan?
Kaiken keskellä
Kannan sut sydämellä
Se on niin luja
Vierailija kirjoitti:
Taivaassa tavataan M
En ole vielä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleualle.
Terv. pikkuvaalea. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Taivaassa tavataan M
Miksi tuhlata elämä taivaassa tapaamisen odotteluun? sivusta
Olet niiiin rakas, että hellisin sinut piloille. Hyvää yötä!
Just se. Liian isot erot elämäntyylissä ja arvoissa että olisi tullut mitään ja välit joita ei ihan halunnu tuhota