Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Jalat tärisi, kun näin sinut eikä ajatus oikein pysynyt kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää juttu on syönyt mun itsetunnon nollaan. On vaikea enää tuntea itseään millään tavalla viehättäväksi. T
Olisi vaikea kuvitella oman ihastukseni ajattelevan noin. Kyllähän hänen täytyy tietää olevansa viehättävä, kun kiinnostuneita miehiä tulvii ovista ja ikkunoista; nuoria ja vanhoja, vapaita ja varattuja, soveliaita ja ei-soveliaita. Jokaisella voi olla huonot hetkensä, jolloin itseluottamus on pohjamudissa, mutta jos kuitenkin koko ajan vetää miehiä puoleensa, niin voiko se itsetunto nollaan pudota? En oikein usko. Kyllä sitä täytyy siitä huolimatta tuntea itsensä melko viehättäväksi, vaikka ei juuri sitä omaa kaivattuansa saisikaan.
Olen kai juuri tällainen kuvailemasi nainen. Tai ainakin olin.. nykyään kukaan lähestyy harvemmin suoraan onneksi, mutta huomaan kyllä. Ei kai sillä ole kovinkaan paljon merkitystä vaikka moni lähestyisi jos se ei ole se kenestä itse on kiinnostunut. Harvemmin tunnen oloani viehättäväksi, useimmiten piiloutujaksi enemmänkin. En uskalla käyttää korkokenkiä tai vähänkään paljastavia vaatteita sen pelossa etten tule ahdistelluksi tai vaikuta sellaiselta ketä ahdistella. On vaikea pitää kaverisuhteita yllä kun kaverit pelkäävät oman kumppanin ihastumista.. (vaikken ole heistä tietenkään yhtään kiinnostunut). Tervetuloa tällaisen ihmisen maailmaan. Se maailma on äkkiä täynnä ahdistusta ja joskus yksinäisyyttä. Ei paras lähtökohta hyvälle itsetunnolle.
Ymmärrän. Minulla oli kerran kaunis tyttöystävä. Oli rasittavaa mennä mihinkään yhdessä, esim. baariin tmv., kun kännissä kaikki tutut ja tuntemattomat miehet yrittivät häntä iskeä. Eräskin tuttu mies alkoi ruinata hänen puhelinnumeroaan suoraan silmieni edessä. Luonnollisesti en sen jälkeen ole ikinä ollut sen tyypin kanssa missään tekemisissä. Joten ymmärrän kyllä, että tuollainen voi vaikuttaa kaverisuhteisiin. Se on surullista, eikä millään tavalla sinun vikasi.
Itse asiassa nyt kun tätä muistelen, niin ihastunkohan tietyntyyppisiin naisiin sen takia, että tuollainen asetelma tuntuisi minusta tutulta? Ehkä ajattelen alitajuisesti, että tuollainen asetelma olisi jotain tuttua ja turvallista ja osaisin siihen asettua; olla tukena, rohkaista, kehua, tsempata. Pitää miettiä. En haluaisi myöntää itselleni toistavani jotain kaavaa naisten suhteen.
Viimeisen parin viikon aikana olen ehtinyt käydä vain kääntymässä kotona. Silti olen ehtinyt ajatella sinua kiitettävästi. Öitä.
Sä veit mun hymyn, kun ei enää nähdä. Nyt vasta tajuan kuinka paljon merkitsit. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Hankala kuvitella sellaista päivää että uskoisin siihen, että kyse on ollut aidosta kiinnostuksesta minua kohtaan. Eikä vain huomionkaipuusta vain joltain. Siksi en varmaan koskaan tule laittamaan eforttia sen enempää kuin teen. Ei voi mitään.
Niinpä. Siksi itkin silmät päästäni illat pitkät. Myös sinun nähtesi viime kesänä. Kuten haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, olet ystävällinen ja hyvä ihminen. Toivottavasti myös pohjimmiltasi onnellinen. Hyvää uutta viikkoa ja kunnollisia unia.
Ole hyvä,
T. Milla
Vierailija kirjoitti:
Hän oli pitkään syy mun hymyyn.
Samoin minulla. Nyt on hymy hyytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle Timolle kauniita unia 😘
Hän olisi varmaan kiitollinen, jos vaan tietäisi keneltä toivotukset ovat.
Eri (vaan ei Klas)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli pitkään syy mun hymyyn.
Samoin minulla. Nyt on hymy hyytynyt.
Mikä hyydytti?
Vierailija kirjoitti:
Hankala kuvitella sellaista päivää että uskoisin siihen, että kyse on ollut aidosta kiinnostuksesta minua kohtaan. Eikä vain huomionkaipuusta vain joltain. Siksi en varmaan koskaan tule laittamaan eforttia sen enempää kuin teen. Ei voi mitään.
Pidän hänestä aidosti. Pidän myös tiettyä välimatkaa. Minun arvoihin ei kuulu muiden puolisoiden iskeminen.
Sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Sä veit mun hymyn, kun ei enää nähdä. Nyt vasta tajuan kuinka paljon merkitsit. Oikeasti.
Jos hän sulle oikeasti noin paljon merkitsee, miksi ihmeessä et ota häneen yhteyttä?
Vailea kuvitella, että olisin kaivattuni intohimon kohde ja salaisten haaveiden objekti. En koe itseäni enää lainkaan viehättäväksi, olen sammunut liekki. Joskus sitä toivoo, että joku puhaltaisi roihuun, mutta tuskin. Etenen päivästä toiseen kuin ontto patsas.
Vierailija kirjoitti:
Vasta kun sä tulit minun tarinaan,
on jokaisella sivullani tarkoitus
Sä saat mut luottamaan, että luet mut loppuun
Mun koko sydän sinut tähän haluaa
Olet minun peloilleni karkoitus
Sä saat mut uskomaan onnelliseen loppuun.
💙💙💙
Tule tarinaani
en osaa sinua vielä lukea,
peloista tiedän kaiken
valosta haluan ottaa selvän kanssasi
jos vain huolit
tiiliskiven väliin prässätyn sydämeni.
Hyvää yötä ja kauniita unia ihastukselleni!!!112!!½
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän sulle oikeasti noin paljon merkitsee, miksi ihmeessä et ota häneen yhteyttä?
Oon ottanut. Ei vastaa. En ala anelemaan tämän enempää, vaikka joka päivä käy mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole minun ja puolivirallisissa yhteyksissäkään et siirry yhtään lähemmäksi.
Ehkä tämä on sitten tarkoitettu olevaksi juuri näin. Hämäränä unessa yössä
Siirtyisin, jos tietäisin, että se olisi suotavaa.
On vaikea kuvailla sitä kokonaisvaltaista halua päästä sinun lähettyvillesi. Olet niin järjettömän ihana ja rakas.