Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Olet haluttava.
Niin sinäkin. Mutta nyt mä meen nukkumaan. Sinua ajatellen. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää juttu on syönyt mun itsetunnon nollaan. On vaikea enää tuntea itseään millään tavalla viehättäväksi. T
Olisi vaikea kuvitella oman ihastukseni ajattelevan noin. Kyllähän hänen täytyy tietää olevansa viehättävä, kun kiinnostuneita miehiä tulvii ovista ja ikkunoista; nuoria ja vanhoja, vapaita ja varattuja, soveliaita ja ei-soveliaita. Jokaisella voi olla huonot hetkensä, jolloin itseluottamus on pohjamudissa, mutta jos kuitenkin koko ajan vetää miehiä puoleensa, niin voiko se itsetunto nollaan pudota? En oikein usko. Kyllä sitä täytyy siitä huolimatta tuntea itsensä melko viehättäväksi, vaikka ei juuri sitä omaa kaivattuansa saisikaan.
No sepä kiva sun kaivatulle.
En ole hänen kaivattu. Kuvaus sopii minuun.
Minun elämää ei keikauta se, että en ihastustani voi saada.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet haluttava.
Niin sinäkin. Mutta nyt mä meen nukkumaan. Sinua ajatellen. Öitä!
Hyvää yötä! Ajatellaan sitten toisiamme. 💗
Tahdon olla syypää sun hymyyn. 🤍
Kiitos, olet ystävällinen ja hyvä ihminen. Toivottavasti myös pohjimmiltasi onnellinen. Hyvää uutta viikkoa ja kunnollisia unia.
Hän oli pitkään syy mun hymyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää juttu on syönyt mun itsetunnon nollaan. On vaikea enää tuntea itseään millään tavalla viehättäväksi. T
Olisi vaikea kuvitella oman ihastukseni ajattelevan noin. Kyllähän hänen täytyy tietää olevansa viehättävä, kun kiinnostuneita miehiä tulvii ovista ja ikkunoista; nuoria ja vanhoja, vapaita ja varattuja, soveliaita ja ei-soveliaita. Jokaisella voi olla huonot hetkensä, jolloin itseluottamus on pohjamudissa, mutta jos kuitenkin koko ajan vetää miehiä puoleensa, niin voiko se itsetunto nollaan pudota? En oikein usko. Kyllä sitä täytyy siitä huolimatta tuntea itsensä melko viehättäväksi, vaikka ei juuri sitä omaa kaivattuansa saisikaan.
En ole hänen kaivattu. Kuvaus sopii minuun.
Minun elämää ei keikauta se, että en ihastustani voi saada.
Eri
Näit sen nyt tarpeelliseksi tähän jakaa? Minun heiluttaa. En usko, että sen paremmin maskottikeisarilla kuin sinullakaan on oikeutta sitä mun henkilökohtaista kokemusta väheksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mun lempi papparainen.
Kukaan mies missään ikinä ei halua saada tuollaista viestiä.
Sivusta.
Ei voi tietää niistä, jotka kutsuvat itseään papparaisiksi
Luultavasti on kutsunut itseään papparaiseksi joko testatakseen, onko ikäero naiselle ongelma, tai sanonut sen itseironisesti saadakseen naisen kehumaan itseään, viriiliyttään, ulkonäköään ymv. Kolmas vaihtoehto on, että on sanonut itseään papparaiseksi sen vuoksi, että on varattu ja itsetunto on pohjalukemissa, kun vahva vaimo on henkisesti kuohinnut miehen ja saanut hänet tuntemaan itsensä vanhaksi papparaiseksi, jonka elämä on ohi ja josta kukaan ei voi enää kiinnostua jne.
She calls me daddy (king mala) 🌹
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja monen monta suukkoa 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää yötä ja kauniit unet myös sulle. 💕
Lukuisia lämpöisiä halauksia ja ainakin yhtä monta hellää suukkosta.🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on sitoumuksensa, mutta kaipaukseni on rajaton. Etkö ottaisi siitä murusen vastaan ja pitäisi voimanasi?
Ei kelpaa muruset silloin kun tahtoisi itsekin päästä rakastamaan ja elämään rakkautta auki ihan tosielämässä. Ei kelpaa muruset edes siltä, jota rakastaa, koska tietynlainen rakkaus vain on mahdotonta ja liian kivuliasta elää läpi pelkkinä kavereina jatkuvan kaipuun alla. Minullakin on oikeus kokonaiseen onneen sekä rakkauteen ja henkiseen intohimoon perustuvaan kumppanuuteen eikä tyytyä vain vähän johonkin niin niin paljon kuin se vähä siltä kaikista merkityksellisimmältä merkitsisikin. En ole tästä back burnerissa pitämisestä saanut yhtään voimaa, päin vastoin. Joko rakastaa tai ei rakasta. Joko antaa sillä kaikkensa tai ei mitään. En harrasta välimalleja. Olin jo kärsivällisempi kuin mun olisi koskaan pitänyt olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kai juuri tällainen kuvailemasi nainen. Tai ainakin olin.. nykyään kukaan lähestyy harvemmin suoraan onneksi, mutta huomaan kyllä. Ei kai sillä ole kovinkaan paljon merkitystä vaikka moni lähestyisi jos se ei ole se kenestä itse on kiinnostunut. Harvemmin tunnen oloani viehättäväksi, useimmiten piiloutujaksi enemmänkin. En uskalla käyttää korkokenkiä tai vähänkään paljastavia vaatteita sen pelossa etten tule ahdistelluksi tai vaikuta sellaiselta ketä ahdistella. On vaikea pitää kaverisuhteita yllä kun kaverit pelkäävät oman kumppanin ihastumista.. (vaikken ole heistä tietenkään yhtään kiinnostunut). Tervetuloa tällaisen ihmisen maailmaan. Se maailma on äkkiä täynnä ahdistusta ja joskus yksinäisyyttä. Ei paras lähtökohta hyvälle itsetunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kai juuri tällainen kuvailemasi nainen. Tai ainakin olin.. nykyään kukaan lähestyy harvemmin suoraan onneksi, mutta huomaan kyllä. Ei kai sillä ole kovinkaan paljon merkitystä vaikka moni lähestyisi jos se ei ole se kenestä itse on kiinnostunut. Harvemmin tunnen oloani viehättäväksi, useimmiten piiloutujaksi enemmänkin. En uskalla käyttää korkokenkiä tai vähänkään paljastavia vaatteita sen pelossa etten tule ahdistelluksi tai vaikuta sellaiselta ketä ahdistella. On vaikea pitää kaverisuhteita yllä kun kaverit pelkäävät oman kumppanin ihastumista.. (vaikken ole heistä tietenkään yhtään kiinnostunut). Tervetuloa tällaisen ihmisen maailmaan. Se maailma on äkkiä täynnä ahdistusta ja joskus yksinäisyyttä. Ei paras lähtökohta hyvälle itsetunnolle.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Henkiset jäähyväiset... se auttaa hieman.
Vierailija kirjoitti:
Viimehetkenviestejä?
Oon vuodattanut tänää enemmän kuin yleensä. En tiedä mitä pitäisi enää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää, vaigia nukahtaa
Niimpal vaigia.
Olet ehkäpä maukas pala, vaan en ole ihan parhaassa jamassa nyt.