Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Niin en kai vaan halunnut olla joku sellainen etäinen unelmien kohde. Ja sitten sorruin siihen itsekin.
Meitä on siis kaksi ketkä ajattelivat juurikin näin. Ehkä siksi keskustelut jäivät etäisiksi ja asiat vaivaamaan.
Hyvää yötä lempeä, ihana muikkunen.
🧡nuppunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laittaisit tekstariin hänelle?
Tykkään susta, vaikka et ole helpoin kohde tykätä.
Miksi hän on vaikea kohde?
asian laita on niin
et tää on uutta
saat mut unohtamaan periaatteet
vaihtamaan uskontoo
tiputtamaan vaatteet
hautaamaan aseet
asettuu viereen
rukoilee ääneen
Hyvää yötä 💗. Mun täytyy mennä kohta nukkumaan, koska aikainen herätys aamulla. Jospa huomenna nähtäis ja jopa juteltais
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin jos vastaisit työnumeroosi, kotinumeroa en edes tiedä.
Huome0nna oon töissä, vastaan kaikkiin numeroihin tiedät sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan sua. Oikeesti 🎶 ei tää tunne lähde, eikä helpotu. Anteeks, että se "ero" oli niin huono. Anteeks niistä sanoista. Mä tein väärin, ku yritin saada susta edes jotain irti. Tein sen ihan täysin väärällä tavalla.
Kauanko aikaa "erosta"?
Kohta 3 kk
Vielä ehdit varmistaa asian, ettei tarvi jäädä vuosi(kymmeni)ksi miettimään. Jos sinä olet ollut erossa aloitteellinen, niin sinun tulee ottaa ensimmäinen askel myös lähemmäksi. Se toinen ei sitä tule tekemään, vaikka miettisi sinua päivät ja yöt. Kirjoita. Pyydä anteeksi ja kerro suoraan, mitä ajattelit. Kirjoita tuo sama hänelle selkein sanoin, mutta älä painosta äläkä aseta odotuksia. Jos juna meni jo, niin ei auta kuin hyväksyä se. Älä kuitenkaan syytä liikaa itseäsi. Se on tämä suomalainen kiusaamiskulttuuri, joka saa ihmisen pelkäämään näissä tilanteissa. Meidän pitää vain uskaltaa ja muuttaa tämä kulttuuri.
Se pelko, että oon se epätoivoinen ihastuja vie voiton. Ja koska tiedän, että jos jatkan nykyisessä työssäni, niin saattaa olla pieni mahdollisuus, että nähdään vielä. En halua olla niiden ihmisen edessä mitenkään naurunalainen.
Tietääkö työpaikalla siis muutkin teidän suhteesta?
Ei meillä mitään suhdetta ole ollut, mut muuten oon varmasti aika läpinäkyvä ollut.
Ymmärsin jotain väärin, kun puhuit erosta niin ajattelin että teillä on ollut suhde.
Sen takia laitoin "ero".
Tai siis minä laitoin. Sinähän liityit keskusteluun sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisko vaihtunut pariinkin kertaan...
Etkö pysy laskuissa mukana?
Tykkään susta varmasti ikuisesti, vaikka et samoin tunnekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä laittaisit tekstariin hänelle?
Unelmissani: Jos nähtäisiin vielä haluaisin nähdä sut alasti. Ihailisin sun vartaloa pitkään ihan vain katsellen ja haluaisin kuulla susta yön aikana kaiken mahdollisen mitä voi tietää.. mistä pidit lapsena, mitä halusit olla isona, mistä unelmoit nyt, mitä et ole koskaan tehnyt.. Me sovittaisiin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Odotin turhaan.
Joo, kun et sitten mua halunnutkaan.
Sä olet mun lempi papparainen.
ota varovasti mut
oon aiemmin tippunut
mut sitä sun ei pidä tietää
älä nyt
säikähdyksellä selvinnyt (nyt)
En näe sinua enää. Suru kiipeää pintaan, kun mietin sitä. Aavistelin sitä jo aiemmin, mutta työnsin sen pois tajunnastani, pois käsittelystä. Olisin niin halunnut saada päätöksen sinun kanssasi. Ajatuksissani olit aina siinä rinnalla lopulta, loppuvaiheessa. Kohtaamassa minut ja kohtaamassa sinut, silmästä silmään, jälleen kerran.
Tiedän kaikki ne syyt, joiden vuoksi juuri sinä tulit minulle niin tärkeäksi ajatukseksi. Syyt, joiden vuoksi juuri sinä kuljit päässäni vierelläni. Kukaan muu ei voi ottaa paikkaasi.
Jään kaipaamaan. Tuntuu siltä kuin jotain suurta olisi ikuisesti jäänyt kesken. Ikiajoiksi.
Anna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin turhaan.
Joo, kun et sitten mua halunnutkaan.
Ei saa, jos ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen sinut, epäilen kaikkea ja olen varma, ettet taatusti ole koskaan kaivannut.
Mulla on ollut aika lailla samat ajatukset.
Miksi? Sinähän tiedät irl, että kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa sitten.
Sama täällä
alle uusi asunto
freesi startti kato
on tässä kohtaa ainut vaihtoehto<3