Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
22041/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Hyvää huomenta ja

mukavaa päivää 💕

Pienet lämpöiset halaukset ja monta pitkää suukkoa viikonloppuun. 💕

🤗🤗🤗🤗😚😚😚😚

Vierailija
22042/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaikille. Tiedättekös mikä päivä tänään on?

Tänään on Suomen luonnon päivä. Sen johdosta suosittelenkin kaikille tänään ulos astumista luonnon keskelle. Itsekin lähden tästä kohta ulos.

Ottakaa energiaa varastoon itsellenne ja muillekin hetkestä siellä luonnon keskellä. Olkaa yhtä luonnon kanssa.

Unohtakaa kaikki kiireet ja obligaatiot. Aika ei pysähdy ikinä. Aika pysähtyy vain kun kello ranteessa pysähtyy. Silloinkaan se ei itseasiassa oikeastaan pysähdy. Vain havaintomme ajasta pysähtyy.

T. T

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22043/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M***aaa, tuu antaan mulle suklaapatukka :D

Myöhästyit, söin viimeisen suklaapatukan eilen illalla ja uutta en lähde ostamaan. T : Mirva

No katso vielä, oisko laukkuun yks jäänyt! T. Jomppe

Vierailija
22044/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on onnellisuus? Onko se hekumallinen suhde? Hyvä toimeentulo? Arvostus työssä? Kaunis koti? Hyvinvoivat läheiset? Terve ja toimiva keho? Mielenrauha? Harva saa kaiken.

Mielenrauha, hyvä parisuhde (ei tarkoita samaa kuin hekumallinen parisuhde), terveys, kaunis koti

Samaa mieltä, paljon lähtee tuosta mielenrauhasta se onnellisuus. Kun illalla voi nukahtaa ilman stressiä ja murheita ja pääosin asiat on kunnossa, niin sitä voi hyvin ja kokee asiat positiivisemmin joka taas tekee onnelliseksi.

sivu

Minulta suhde vie kaiken tuon. Nykyisin valvon aina perjantain ja lauantain välisen yön. Luultavasti ahdistaa jo valmiiksi lauantainen kaupassa käynti miehen kanssa. Hänestä kaikki on 💩💩 heti herättyä ja kaupassa kontrollointia mitä sieltä voi ostaa. Joku kiva ruoka on v..tu mitä 💩💩 jne. Kontrolloi sitä mitä muut syö, mutta itse hän käy arkisin joka päivä hienoissa ravintoloissa lounailla syömässä itsensä ähkyyn, joten ei ole edes nälkä kotona. Huokailuja, silmien pyöritystä ja nykyään uutena vilkaisee minua välillä sivuun ja alkaa puistella päätään ja huokaisee. Olen varmaan niin kuvottava ja vääränlainen. 

Sanoisin, että onnellisuus on jotain mitä tiedän olevan. Sitä se on ajoittain. Se on ne hetket kun saan olla yksin. Ei siihen tarvitse ketään muuta kuin itsensä ja itselle mieleinen tekeminen tai vain oleminen rauhassa. Uskon, että voi olla onnellinen toisen ihmisen kanssa, mutta se onni ei ole mieheni kanssa. Kaikkea ja kaikkia väheksyvän narsistin kanssa ei voi olla onnellinen. Näitä ihmisiä voi kuulua muutenkin elämään. Kuinka vältellä joutuvansa narsistin kynsiin, jos läheisiin kuuluu sellaisia tai olet työpaikalla narsistin hampaissa? Kivastakin työstä katoaa into ja onnellisuus, jos siihen kuuluu jotain pahaa. 

Hienoa ,että kuitenkin olet löytänyt vastauksesi, se on onnellisuutesi alku ja olet aivan oikeassa.

Kaunista ,rauhallista syksyä sinulle.

Olen, mutta se on vaatinut asioiden miettimistä. Niin helposti turtuu siihen mitä on. Istuu sohvalla ja kuuntelee vain sitä pahaa. Aivot oppivat kaiken pahan keskellä sen pahan. Ei tiedä sen paremmasta. Asioiden toisen laidan huomaa, kun nostaa perseen penkistä ja tekee niitä itselle hyviä asioita. Voi olla muutakin kuin tämä. 

Vierailija
22045/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno sää! Lähetkö mun kaa lenkille?

Vierailija
22046/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on onnellisuus? Onko se hekumallinen suhde? Hyvä toimeentulo? Arvostus työssä? Kaunis koti? Hyvinvoivat läheiset? Terve ja toimiva keho? Mielenrauha? Harva saa kaiken.

Mielenrauha, hyvä parisuhde (ei tarkoita samaa kuin hekumallinen parisuhde), terveys, kaunis koti

Samaa mieltä, paljon lähtee tuosta mielenrauhasta se onnellisuus. Kun illalla voi nukahtaa ilman stressiä ja murheita ja pääosin asiat on kunnossa, niin sitä voi hyvin ja kokee asiat positiivisemmin joka taas tekee onnelliseksi.

sivu

Minulta suhde vie kaiken tuon. Nykyisin valvon aina perjantain ja lauantain välisen yön. Luultavasti ahdistaa jo valmiiksi lauantainen kaupassa käynti miehen kanssa. Hänestä kaikki on 💩💩 heti herättyä ja kaupassa kontrollointia mitä sieltä voi ostaa. Joku kiva ruoka on v..tu mitä 💩💩 jne. Kontrolloi sitä mitä muut syö, mutta itse hän käy arkisin joka päivä hienoissa ravintoloissa lounailla syömässä itsensä ähkyyn, joten ei ole edes nälkä kotona. Huokailuja, silmien pyöritystä ja nykyään uutena vilkaisee minua välillä sivuun ja alkaa puistella päätään ja huokaisee. Olen varmaan niin kuvottava ja vääränlainen. 

Sanoisin, että onnellisuus on jotain mitä tiedän olevan. Sitä se on ajoittain. Se on ne hetket kun saan olla yksin. Ei siihen tarvitse ketään muuta kuin itsensä ja itselle mieleinen tekeminen tai vain oleminen rauhassa. Uskon, että voi olla onnellinen toisen ihmisen kanssa, mutta se onni ei ole mieheni kanssa. Kaikkea ja kaikkia väheksyvän narsistin kanssa ei voi olla onnellinen. Näitä ihmisiä voi kuulua muutenkin elämään. Kuinka vältellä joutuvansa narsistin kynsiin, jos läheisiin kuuluu sellaisia tai olet työpaikalla narsistin hampaissa? Kivastakin työstä katoaa into ja onnellisuus, jos siihen kuuluu jotain pahaa. 

Hienoa ,että kuitenkin olet löytänyt vastauksesi, se on onnellisuutesi alku ja olet aivan oikeassa.

Kaunista ,rauhallista syksyä sinulle.

Olen, mutta se on vaatinut asioiden miettimistä. Niin helposti turtuu siihen mitä on. Istuu sohvalla ja kuuntelee vain sitä pahaa. Aivot oppivat kaiken pahan keskellä sen pahan. Ei tiedä sen paremmasta. Asioiden toisen laidan huomaa, kun nostaa perseen penkistä ja tekee niitä itselle hyviä asioita. Voi olla muutakin kuin tämä. 

Siinäpä se, ne tekee jotka osaa ja uskaltaa heittäytyä.Tärkeää on myös oikeasti jättää se kaikki 💩taakseen ja keskittyä hyvään huomiseen ja onnellisuuteen...tänään on hyvä aloittaa...😊

Vierailija
22047/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vastarannalla sinne jonnekin sumun keskelle kaivatulleni aamuterveiset lähetän. Toivottavasti työt ei paina päälle vaan voit ottaa ihan rennosti ja nauttia viikonlopusta.

Vierailija
22048/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä kun ajattelee kaivattua ja sit miettii onnellisena miten ihana se on.😌

Vierailija
22049/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne mennään?

Vierailija
22050/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne mennään?

Metsään

Vierailija
22051/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tietää penikseni koon?

Kyllä, se on t ä r k e ä tieto.

Vierailija
22052/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää lauantaipäivää pikkuvaalealle 🤗

Terv. risuleuka

Hyvää lauantaita risuleualle.

Terv. pikkuvaalea. 🤗

Vierailija
22053/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut vanhaksi kun vapaapäivinäni herään jo klo 7!!!!

Etkä oo! Sä vaan heräät kaipaan mua! 👍

Vierailija
22054/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu metsään menevi

Siellä minua halailevi

Vierailija
22055/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, pari unetonta yötä

22056/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä kaikessa on kyse? Mikset pidä yhteyttä?

Vierailija
22057/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan parasta, jos olisi sellainen yhteys että voisi soittaa toiselle ja pyytää lenkille. -sivusta

22058/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä, pari unetonta yötä

Mulla myös aika monta huonoilla unilla.

Vierailija
22059/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan parasta, jos olisi sellainen yhteys että voisi soittaa toiselle ja pyytää lenkille. -sivusta

Mä joskus yritin laittaa viestillä. Sain vastaukseksi tekosyitä.

Vierailija
22060/25856 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Hyvää huomenta ja

mukavaa päivää 💕

Pienet lämpöiset halaukset ja monta pitkää suukkoa viikonloppuun. 💕

🤗🤗🤗🤗😚😚😚😚