Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Hyvää huomenta kaikille. Tiedättekös mikä päivä tänään on?
Tänään on Suomen luonnon päivä. Sen johdosta suosittelenkin kaikille tänään ulos astumista luonnon keskelle. Itsekin lähden tästä kohta ulos.
Ottakaa energiaa varastoon itsellenne ja muillekin hetkestä siellä luonnon keskellä. Olkaa yhtä luonnon kanssa.
Unohtakaa kaikki kiireet ja obligaatiot. Aika ei pysähdy ikinä. Aika pysähtyy vain kun kello ranteessa pysähtyy. Silloinkaan se ei itseasiassa oikeastaan pysähdy. Vain havaintomme ajasta pysähtyy.
T. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M***aaa, tuu antaan mulle suklaapatukka :D
Myöhästyit, söin viimeisen suklaapatukan eilen illalla ja uutta en lähde ostamaan. T : Mirva
No katso vielä, oisko laukkuun yks jäänyt! T. Jomppe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on onnellisuus? Onko se hekumallinen suhde? Hyvä toimeentulo? Arvostus työssä? Kaunis koti? Hyvinvoivat läheiset? Terve ja toimiva keho? Mielenrauha? Harva saa kaiken.
Mielenrauha, hyvä parisuhde (ei tarkoita samaa kuin hekumallinen parisuhde), terveys, kaunis koti
Samaa mieltä, paljon lähtee tuosta mielenrauhasta se onnellisuus. Kun illalla voi nukahtaa ilman stressiä ja murheita ja pääosin asiat on kunnossa, niin sitä voi hyvin ja kokee asiat positiivisemmin joka taas tekee onnelliseksi.
sivu
Minulta suhde vie kaiken tuon. Nykyisin valvon aina perjantain ja lauantain välisen yön. Luultavasti ahdistaa jo valmiiksi lauantainen kaupassa käynti miehen kanssa. Hänestä kaikki on 💩💩 heti herättyä ja kaupassa kontrollointia mitä sieltä voi ostaa. Joku kiva ruoka on v..tu mitä 💩💩 jne. Kontrolloi sitä mitä muut syö, mutta itse hän käy arkisin joka päivä hienoissa ravintoloissa lounailla syömässä itsensä ähkyyn, joten ei ole edes nälkä kotona. Huokailuja, silmien pyöritystä ja nykyään uutena vilkaisee minua välillä sivuun ja alkaa puistella päätään ja huokaisee. Olen varmaan niin kuvottava ja vääränlainen.
Sanoisin, että onnellisuus on jotain mitä tiedän olevan. Sitä se on ajoittain. Se on ne hetket kun saan olla yksin. Ei siihen tarvitse ketään muuta kuin itsensä ja itselle mieleinen tekeminen tai vain oleminen rauhassa. Uskon, että voi olla onnellinen toisen ihmisen kanssa, mutta se onni ei ole mieheni kanssa. Kaikkea ja kaikkia väheksyvän narsistin kanssa ei voi olla onnellinen. Näitä ihmisiä voi kuulua muutenkin elämään. Kuinka vältellä joutuvansa narsistin kynsiin, jos läheisiin kuuluu sellaisia tai olet työpaikalla narsistin hampaissa? Kivastakin työstä katoaa into ja onnellisuus, jos siihen kuuluu jotain pahaa.
Hienoa ,että kuitenkin olet löytänyt vastauksesi, se on onnellisuutesi alku ja olet aivan oikeassa.
Kaunista ,rauhallista syksyä sinulle.
Olen, mutta se on vaatinut asioiden miettimistä. Niin helposti turtuu siihen mitä on. Istuu sohvalla ja kuuntelee vain sitä pahaa. Aivot oppivat kaiken pahan keskellä sen pahan. Ei tiedä sen paremmasta. Asioiden toisen laidan huomaa, kun nostaa perseen penkistä ja tekee niitä itselle hyviä asioita. Voi olla muutakin kuin tämä.
Hieno sää! Lähetkö mun kaa lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on onnellisuus? Onko se hekumallinen suhde? Hyvä toimeentulo? Arvostus työssä? Kaunis koti? Hyvinvoivat läheiset? Terve ja toimiva keho? Mielenrauha? Harva saa kaiken.
Mielenrauha, hyvä parisuhde (ei tarkoita samaa kuin hekumallinen parisuhde), terveys, kaunis koti
Samaa mieltä, paljon lähtee tuosta mielenrauhasta se onnellisuus. Kun illalla voi nukahtaa ilman stressiä ja murheita ja pääosin asiat on kunnossa, niin sitä voi hyvin ja kokee asiat positiivisemmin joka taas tekee onnelliseksi.
sivu
Minulta suhde vie kaiken tuon. Nykyisin valvon aina perjantain ja lauantain välisen yön. Luultavasti ahdistaa jo valmiiksi lauantainen kaupassa käynti miehen kanssa. Hänestä kaikki on 💩💩 heti herättyä ja kaupassa kontrollointia mitä sieltä voi ostaa. Joku kiva ruoka on v..tu mitä 💩💩 jne. Kontrolloi sitä mitä muut syö, mutta itse hän käy arkisin joka päivä hienoissa ravintoloissa lounailla syömässä itsensä ähkyyn, joten ei ole edes nälkä kotona. Huokailuja, silmien pyöritystä ja nykyään uutena vilkaisee minua välillä sivuun ja alkaa puistella päätään ja huokaisee. Olen varmaan niin kuvottava ja vääränlainen.
Sanoisin, että onnellisuus on jotain mitä tiedän olevan. Sitä se on ajoittain. Se on ne hetket kun saan olla yksin. Ei siihen tarvitse ketään muuta kuin itsensä ja itselle mieleinen tekeminen tai vain oleminen rauhassa. Uskon, että voi olla onnellinen toisen ihmisen kanssa, mutta se onni ei ole mieheni kanssa. Kaikkea ja kaikkia väheksyvän narsistin kanssa ei voi olla onnellinen. Näitä ihmisiä voi kuulua muutenkin elämään. Kuinka vältellä joutuvansa narsistin kynsiin, jos läheisiin kuuluu sellaisia tai olet työpaikalla narsistin hampaissa? Kivastakin työstä katoaa into ja onnellisuus, jos siihen kuuluu jotain pahaa.
Hienoa ,että kuitenkin olet löytänyt vastauksesi, se on onnellisuutesi alku ja olet aivan oikeassa.
Kaunista ,rauhallista syksyä sinulle.
Olen, mutta se on vaatinut asioiden miettimistä. Niin helposti turtuu siihen mitä on. Istuu sohvalla ja kuuntelee vain sitä pahaa. Aivot oppivat kaiken pahan keskellä sen pahan. Ei tiedä sen paremmasta. Asioiden toisen laidan huomaa, kun nostaa perseen penkistä ja tekee niitä itselle hyviä asioita. Voi olla muutakin kuin tämä.
Siinäpä se, ne tekee jotka osaa ja uskaltaa heittäytyä.Tärkeää on myös oikeasti jättää se kaikki 💩taakseen ja keskittyä hyvään huomiseen ja onnellisuuteen...tänään on hyvä aloittaa...😊
Täältä vastarannalla sinne jonnekin sumun keskelle kaivatulleni aamuterveiset lähetän. Toivottavasti työt ei paina päälle vaan voit ottaa ihan rennosti ja nauttia viikonlopusta.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun ajattelee kaivattua ja sit miettii onnellisena miten ihana se on.😌
Vierailija kirjoitti:
Minne mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne mennään?
Metsään
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tietää penikseni koon?
Kyllä, se on t ä r k e ä tieto.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantaipäivää pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka
Hyvää lauantaita risuleualle.
Terv. pikkuvaalea. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut vanhaksi kun vapaapäivinäni herään jo klo 7!!!!
Etkä oo! Sä vaan heräät kaipaan mua! 👍
Kaivattu metsään menevi
Siellä minua halailevi
Mistä tässä kaikessa on kyse? Mikset pidä yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan parasta, jos olisi sellainen yhteys että voisi soittaa toiselle ja pyytää lenkille. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ikävä, pari unetonta yötä
Mulla myös aika monta huonoilla unilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan parasta, jos olisi sellainen yhteys että voisi soittaa toiselle ja pyytää lenkille. -sivusta
Mä joskus yritin laittaa viestillä. Sain vastaukseksi tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää huomenta ja
mukavaa päivää 💕
Pienet lämpöiset halaukset ja monta pitkää suukkoa viikonloppuun. 💕
🤗🤗🤗🤗😚😚😚😚
Kiitos. Pieni ikävä sua 🤗😘💕
Kiitos. Hyvää huomenta ja
mukavaa päivää 💕
Pienet lämpöiset halaukset ja monta pitkää suukkoa viikonloppuun. 💕
🤗🤗🤗🤗😚😚😚😚