Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on onnellisuus? Onko se hekumallinen suhde? Hyvä toimeentulo? Arvostus työssä? Kaunis koti? Hyvinvoivat läheiset? Terve ja toimiva keho? Mielenrauha? Harva saa kaiken.
Mielenrauha, hyvä parisuhde (ei tarkoita samaa kuin hekumallinen parisuhde), terveys, kaunis koti
Samaa mieltä, paljon lähtee tuosta mielenrauhasta se onnellisuus. Kun illalla voi nukahtaa ilman stressiä ja murheita ja pääosin asiat on kunnossa, niin sitä voi hyvin ja kokee asiat positiivisemmin joka taas tekee onnelliseksi.
sivu
Olen tullut vanhaksi kun vapaapäivinäni herään jo klo 7!!!!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Viikonloppu käynnistyi sua ajatellen, ihana nainen. Kivaa lauantaita sulle!
Huomenta ihana mies! Kivaa päivää sulle myös.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvä valinta elää uskollisena, mutta yksinäisenä suhteessa.
Jaahas. Mun mieskö se taas täällä kirjoittelee mulle elämänohjeita. Itseään tämä uskollisuus ja yksinäisyys ei tietty koske.
Vierailija kirjoitti:
M***aaa, tuu antaan mulle suklaapatukka :D
Myöhästyit, söin viimeisen suklaapatukan eilen illalla ja uutta en lähde ostamaan. T : Mirva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Mun mieskö se taas täällä kirjoittelee mulle elämänohjeita. Itseään tämä uskollisuus ja yksinäisyys ei tietty koske.
Hohoijaa, lauantaiaamun ajattelija se vain taitaa miettiä mille/ketä alkaisi. Sivuhaukotus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohoijaa, lauantaiaamun ajattelija se vain taitaa miettiä mille/ketä alkaisi. Sivuhaukotus
Mä voisin kanssa alkaa miettiä samaa. Se vaan, että taidan lähteä sitten kokonaan, en vaan puolittain. Suhteessa pitää olla samat säännöt molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kanssa alkaa miettiä samaa. Se vaan, että taidan lähteä sitten kokonaan, en vaan puolittain. Suhteessa pitää olla samat säännöt molemmille.
Eihän kukaan halua jatkuvasti tuntea yksinäisyyttä, oli suhteessa tai ei. Selvää, ettei olisi hyvä valinta pysyä suhteessa, johon on ratkaisuyrityksistä huolimatta tyytymätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on onnellisuus? Onko se hekumallinen suhde? Hyvä toimeentulo? Arvostus työssä? Kaunis koti? Hyvinvoivat läheiset? Terve ja toimiva keho? Mielenrauha? Harva saa kaiken.
Mielenrauha, hyvä parisuhde (ei tarkoita samaa kuin hekumallinen parisuhde), terveys, kaunis koti
Samaa mieltä, paljon lähtee tuosta mielenrauhasta se onnellisuus. Kun illalla voi nukahtaa ilman stressiä ja murheita ja pääosin asiat on kunnossa, niin sitä voi hyvin ja kokee asiat positiivisemmin joka taas tekee onnelliseksi.
sivu
Minulta suhde vie kaiken tuon. Nykyisin valvon aina perjantain ja lauantain välisen yön. Luultavasti ahdistaa jo valmiiksi lauantainen kaupassa käynti miehen kanssa. Hänestä kaikki on 💩💩 heti herättyä ja kaupassa kontrollointia mitä sieltä voi ostaa. Joku kiva ruoka on v..tu mitä 💩💩 jne. Kontrolloi sitä mitä muut syö, mutta itse hän käy arkisin joka päivä hienoissa ravintoloissa lounailla syömässä itsensä ähkyyn, joten ei ole edes nälkä kotona. Huokailuja, silmien pyöritystä ja nykyään uutena vilkaisee minua välillä sivuun ja alkaa puistella päätään ja huokaisee. Olen varmaan niin kuvottava ja vääränlainen.
Sanoisin, että onnellisuus on jotain mitä tiedän olevan. Sitä se on ajoittain. Se on ne hetket kun saan olla yksin. Ei siihen tarvitse ketään muuta kuin itsensä ja itselle mieleinen tekeminen tai vain oleminen rauhassa. Uskon, että voi olla onnellinen toisen ihmisen kanssa, mutta se onni ei ole mieheni kanssa. Kaikkea ja kaikkia väheksyvän narsistin kanssa ei voi olla onnellinen. Näitä ihmisiä voi kuulua muutenkin elämään. Kuinka vältellä joutuvansa narsistin kynsiin, jos läheisiin kuuluu sellaisia tai olet työpaikalla narsistin hampaissa? Kivastakin työstä katoaa into ja onnellisuus, jos siihen kuuluu jotain pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi saadakaan? Opettakaa lapsille että he saavat kaiken ja heistä ei tule koskaan onnellisia. Opettaja 👍
Onnellisuus on hyvää oloa, turvallisuudentunnetta itsessä sekä rauhaa. Kaikki onnellisuus on ihmisessä, häiritseekö sitä jokin? Ulkopuolinen voi lisätä onnelisuutta mutta ei se ole koskaan niin pysyvää kuin sisäinen. Lopeta siis vaatiminen sekä onnellisuutesi ulkoistaminen. Kivaa päivää! Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivu
Minulta suhde vie kaiken tuon. Nykyisin valvon aina perjantain ja lauantain välisen yön. Luultavasti ahdistaa jo valmiiksi lauantainen kaupassa käynti miehen kanssa. Hänestä kaikki on 💩💩 heti herättyä ja kaupassa kontrollointia mitä sieltä voi ostaa. Joku kiva ruoka on v..tu mitä 💩💩 jne. Kontrolloi sitä mitä muut syö, mutta itse hän käy arkisin joka päivä hienoissa ravintoloissa lounailla syömässä itsensä ähkyyn, joten ei ole edes nälkä kotona. Huokailuja, silmien pyöritystä ja nykyään uutena vilkaisee minua välillä sivuun ja alkaa puistella päätään ja huokaisee. Olen varmaan niin kuvottava ja vääränlainen.
Sanoisin, että onnellisuus on jotain mitä tiedän olevan. Sitä se on ajoittain. Se on ne hetket kun saan olla yksin. Ei siihen tarvitse ketään muuta kuin itsensä ja itselle mieleinen tekeminen tai vain oleminen rauhassa. Uskon, että voi olla onnellinen toisen ihmisen kanssa, mutta se onni ei ole mieheni kanssa. Kaikkea ja kaikkia väheksyvän narsistin kanssa ei voi olla onnellinen. Näitä ihmisiä voi kuulua muutenkin elämään. Kuinka vältellä joutuvansa narsistin kynsiin, jos läheisiin kuuluu sellaisia tai olet työpaikalla narsistin hampaissa? Kivastakin työstä katoaa into ja onnellisuus, jos siihen kuuluu jotain pahaa.
Hienoa ,että kuitenkin olet löytänyt vastauksesi, se on onnellisuutesi alku ja olet aivan oikeassa.
Kaunista ,rauhallista syksyä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kepeät raajat.
Kenellä on ja kenellä ei. Minun kaivatullani on paksut jalat, käsivarret ja keskivartalo on tasapaksu. Ei ole vyötäröä näkyvissä. Hän on silti muodokas kaunis nainen. Joitakin naisia lievä ylipaino vain kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäistä naista ei enää lisääntymisvietti ohjaa.
Siksi geneettinen alfauros vaihtaa säännöllisesti nuorempaan.
Siinäpä, ei vähennä kenenkään onnea.
sivu
Olet aina niin kohtelias ja huomaavainen mies 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kepeät raajat.
Kenellä on ja kenellä ei. Minun kaivatullani on paksut jalat, käsivarret ja keskivartalo on tasapaksu. Ei ole vyötäröä näkyvissä. Hän on silti muodokas kaunis nainen. Joitakin naisia lievä ylipaino vain kaunistaa.
Miten tasapaksu pötkylä voi olla muodokas? Miellän muodokkaaksi sellaisen, jolla nimenomaan selkeästi erottuu vyötärö, mutta lantio on leveä jne. Miehillä taas esim. leveät hartiat, treenatut reidet/pakarat ja kapea vyötärö.
Vaikutat ahdistelijalta. Jos et omaa tilannetajua etkä ymmärrä ettei sua kaivata, saat syyttää siitä omaa tyhmää päätäsi.