Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi
Minä vuonna oot syntyny?
1980
Kamalasti vanahoja ihmissiä! 🙊
Meen kolmekymppisestä, vaikka tunnen itteni vanhaksi.
Jaa mikä logiikka tässänäin?
Tässä keskusteluketjussa ei ole logiikkaa. Korkeintaan sumeaa logiikkaa.
No en epäile.
Oon edelleen kiinnostunu, vaikka saatoin tänään vaikuttaa jäiseltä kun kävin siellä. Menin vaan vähän tilttiin kun ei olla vähään aikaan nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi
Minä vuonna oot syntyny?
1980
Kamalasti vanahoja ihmissiä! 🙊
Äläs nyt, me ollaan parasta vuosikymmentä.
Jep. Alamäki on jo alkanu.
Asennekysymys
Siitä lähretää.
Vierailija kirjoitti:
Se, että olen epävarma kaikesta ei liity palstaan vaan ihan todellisessa elämässä tapahtuneisiin asioihin.
Tämä taisi tulla hämmentäjän näppäimistöltä. Sillä jos olet se sama henkilö kuin eilen. Niin otit nokkiisi täällä siitä eilen kun joku kirjoitti jotain ja vuodatit lähes saman tekstin kuin nyt. Sitten jatkoit muualla asian purkua. Niin ja on typerää jotenkin ajatella, etteikö tämä olisi todellisessa elämässä tapahtuvaa vuorovaikutusta ihmisten kanssa. Tämä voi olla ja on jatkumoa joskus netin ulkopuolella olevalle elämälle.
Vierailija kirjoitti:
Oon edelleen kiinnostunu, vaikka saatoin tänään vaikuttaa jäiseltä kun kävin siellä. Menin vaan vähän tilttiin kun ei olla vähään aikaan nähty.
Noi sun läpät saa mun aivot heti
Tilttaamaan
Kuka opetti sut silmää tolleen
Vinkkaamaan
Kun sä räpyttelet ripsii mun äly menee
Kipsiin en virtaa saa
Buuttaa mut tai alan ti ti ti ti tilttamaan
Woo-oo-o, ti ti ti ti tilttaamaan
Sivusta
En voisi koskaan ajatella sinusta negatiivisia asioita. Vain kaikkea kaunista, lämpöistä ja pehmeää. Sinulla on sellainen outo vaikutus mieleeni. Rauhoittava ja lämmin.
Vaikka et olekaan minun
Teen nyt sen johtopäätöksen, että mokasin koko jutun lopullisesti. Et tunne minua kohtaan enää mitään, et ole edes hieman kiinnostunut, et mitään. Tuskin enää edes ajattelet minua ollenkaan nyt kun olen ollut pari viikkoa poissa silmistä. Tämä ei välttämättä ole totta, mutta elämässä on vain yksi suunta ja se on eteenpäin.
Oon monta kertaa miettiny järjellä, millaista yhteiselo kaivatun kanssa mahdollisesti olisi. Se paletti ei vaan vois toimii,vaikka kuinka pyöritän eri skenaarioita,harmi😕
Aika moni katsoo sun perää(n) kun lähdet töistä. Nopeet lähdöt on toki näyttäviä.
Miksi vilkuilet mutta et sano mitään? En usko, että olet kiinnostunut, en minäkään ole. Kavereita voidaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Nähtäispä ensi viikolla.
Pane töpinäksi. Päivät kuluu hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon monta kertaa miettiny järjellä, millaista yhteiselo kaivatun kanssa mahdollisesti olisi. Se paletti ei vaan vois toimii,vaikka kuinka pyöritän eri skenaarioita,harmi😕
Klassinen aivoni sanovat näin niin onhan sen oltava näin. Tässä estät omilla ajatuksilla todellisuudessa todellisuuden luomat mahdollisuudet🙃
Jos ajatellaan toisinpäin niin 😕 voi tullakin🙂
Vierailija kirjoitti:
Miksi vilkuilet mutta et sano mitään? En usko, että olet kiinnostunut, en minäkään ole. Kavereita voidaan olla.
Miksi sinä vilkuilet mutta et sano mitään? Uskoa voi mitä haluaa. Joo, kiitos voidaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vilkuilee, koska on kiinnostunut. Ja tuskin pelkästään kaveruudesta.
Onko pettäjän tie tosiaan niin tuskaisa kuin laulussa lauletaan? Entä jos nauttii tuskan aiheuttamisesta petetylle osapuolelle. Ihanan jännää toimia selän takana.
Nainen