Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Siirryn seuraavaan
Hyvä, ettet vaan jumita yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Olisit vissiin halunnut patukkaa?
Kyllähän pieni välipala aina piristää. Varsinkin, jos nälkä on ehtinyt yltyä lähes sietämättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehen kontrollia, naisesta tulee liian hulvaton.
Tänään olikin aamun uutisissa, että 33.7 % naisista kohtaa parisuhteessa väkivaltaa mitä kontrollointikin on.
Läimäytys mamman pyllylle ei ole ketään vahingoittanut, mutta ne jotka on jäänyt ilman..
Semmoinen ilman lupaa kähmijå sieltä jonka mielestä on ok, kajota toisen ihmisen koskemattomuuteen.
Naisen vartalo luotiin miehelle. Ei kahta sanaa ..
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua keski-ikäiselle naiselle 💕.[/quote
Keski-ikä on hyvä ikä siinä missä kaikki muutkin iät. Tunnen monta, jotka eivät eläneet niin pitkään että olisivat saaneet nauttia keski-ikään kuuluvista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset saunasta - kaivatulle pusujen kera.
Sähkösaunasta, puusaunasta vai peräti savusaunasta?
Kaivattu tietää
Siinä tapauksessa veikkaan savusaunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Mitä viikonloppusuunnitelmia sinulla on?
Itsemurhe(/a).ei-yksiössä ihan liian yksin ahdistumista. Luultavasti lisäksi palstalla roikkumista. Harhan perään itkemistä. Kaipaamassa kosketusta, arjen jakamista, pieniä ilon aiheita. Lääkkeiden, jotka eivät tunnu edes auttavan syömistä.
Toivottavasti sinulla kyselyn tekijä on paremmat suunnitelmat. Palstalla roikkumista varmaan sinullakin kuitenkin?
En mitään erityistä, ulkoilua, kaupoilla aioin käydä ja toki palstallakin käyn purkamassa ikävääni. Ehkä käyn kastamassa talviturkin, ennenkuin vesi on liian kylmää 🙂. Myös eräät illanistujaiset olisi tiedossa, vaikka mieluiten olisin vain yksikseni nyt.
En tiedä oletko luonnossa viihtyvä, mutta esim. ulkoilu voisi nyt piristää sun mieltä. Onko sinulla kavereita tai jotain läheistä, jolle voisit soittaa? Oletko kaivatun kanssa sellaisissa väleissä, että voisit laittaa vaikka viestiä?
Pitäisi ajaa varmaan tunti ellei enemmänkin, että olisi sellaista luontoa, mikä piristäisi. Viimeksi kun yritin tällä alueella nauttia luonnosta, niin valkoposkihanhet alkoivat riehumaan ympärillä, muutenkaan tämän alueen luonto ei vastaa sielunmaisemaani. Ei ole ketään. Kaivatulle viestin laittaminen on veitsen vääntämistä haavassa, harha rakastetuksi tulemisesta otti häneltä ulkonäön. Eli oikeastaan kaivattuani ei ole olemassakaan.
Kiitos kuitenkin. Se että pysähdyit viestiini ja vastamaan siihen on todella paljon. Toivottavasti sinulla on läheisiä, jotka välittävät sinusta kuten sinä välität muista.
Sivusta kollektiivista palstamyötätuntoa sinulle.
Täältä myös. Ja virtuaalihalaus
Vierailija kirjoitti:
En ole kiintynyt miehiin koiraa kummemmin. Sanat on sanoja.
Vitsi, vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua pikkuvaalealle. Ajattelen sua 🤗
Terv. risuleukaMitä sä ajattelet pikkuvaaleasta?
Olis kiva jutella hänen kanssaan, tuntea paremmin. Ajattelen miten kiva, kun olen saanut ihastua häneen, vaikka onkin yksipuolista.
Näettekö usein pikkuvaalean kanssa?
Se on harmi, että ei olla enää yhteyksissä 😔 jotenkin kaikki nämä jutut haluaisin jakaa sun kanssa. Joka päivä haluaisin laittaa jotain, mutta en voi. Tuntuu pahalta.
Oot siis hylännyt mut. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Se on harmi, että ei olla enää yhteyksissä 😔 jotenkin kaikki nämä jutut haluaisin jakaa sun kanssa. Joka päivä haluaisin laittaa jotain, mutta en voi. Tuntuu pahalta.
Oliko teillä pitkä suhde?
G: syy miksi et ota yhteyttä kaivattuusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään suhdetta ikinä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa mulle enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiintynyt miehiin koiraa kummemmin. Sanat on sanoja.
Minä taas kiinnyn koiriin paljon enemmän, kun miehiin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kolahti niin kovaa...mutta siinä kielteisessä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään suhdetta ikinä ollut.
No mikä sitten estää ottamasta häneen yhteyttä? Olette kai kuitenkin vielä ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
On se vaan kumma, että niin kauan voi elää harhoissa.
No elätkö harhoissa?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen on varattu.
Tämä toimii! Suosittelen kokeilemaan :)
Mä odotan vaan minkälaista se on maanantaina töissä 🤔