Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
2161/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana T. 🧡

Vierailija
2162/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi sisaruksista on syntynyt just tossa härän ja kaksosten merkin vaihtuessa, näyttäs olevan vahvasti kumpiakin ominaisuuksia. Olipa totta tahi ei mutta kuitenkin. Myös yksi älykkäimmistä ihmisistä jonka tiedän. Kaksoslapsi jonka tunnen taas ei kestä hetkeäkään tylsyyttä, erittäin itsekäs myös käytöksessään ajoittain, tosin hällä ilmeisesti adhd tai jotain vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan lenkkeilijää oli minkä kokoinen hyvänsä. 💖

Paino vaihtelee?

Ei aina niin paljon, se tasaantuu ja vartalon malli jää pysyväksi.

Kyllä voi lenkkeillä runsaampikin ja oikein loistavasti. Ei se ole laihojen harrastus.

Jep, esim mun kaivattu on tosi urheilullinen ja harrastaa varmaan kaikkia ulkoilmaurheilulajeja kaiket vapaa-aikansa, mutta silti on melko pyöreä. Itse taas olen täysin passiivinen sohvaperuna-lukutoukka, ja aina ollut hyvin hoikka. Myös syömiseni ovat huomattavasti epäterveellisemmät kuin hänellä.

Ulkoinen olemus ei välttämättä todellakaan kerro ihmisestä mitään.

Sivusta

Minusta taas ei oikein uskota, että käyn pitkillä lenkeillä, koska olen hyvinkin isokokoinen. Tosin en juokse, mutta kokoni ei siihen syynä. Ajoittain taas en voi liikkua paljoa mitään. Esimerkiksi tänä aamuna heti sängystä noustua huomasin kivuliaan ongelman ja olen sitten vaan köntännyt sisätiloissa eteenpäin. Ihmiset olettaa minun olevan aina tuo heikosti liikkuva köntys. Ei voi mitään, jos yön aikana on joku/jotkut nivelet menneet vähän huonoon asentoon ja herätessä kipu sen mukainen. Sivusta eri. 

Onko sinulla terveysongelmia muuten? Hoikkien harrastus se juokseminen, se on fysiologista. Kävely on kaikille oikein hyvä tai kevyt hölkkä jos ei ole terveysongelmia esteenä tai rasitteena. Liikkua voi monin tavoin jos kykenee.

Hän eri.

Se, kenelle tuo vastattiin, voi kertoa, että pyöreä kaivattuni myös juoksee..

Vierailija
2164/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana T. 🧡

tuure vai?

Vierailija
2165/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana T. 🧡

tuure vai?

Toni. 🥰

Vierailija
2166/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino vaihtelee?

Kyllä voi lenkkeillä runsaampikin ja oikein loistavasti. Ei se ole laihojen harrastus.

Jep, esim mun kaivattu on tosi urheilullinen ja harrastaa varmaan kaikkia ulkoilmaurheilulajeja kaiket vapaa-aikansa, mutta silti on melko pyöreä. Itse taas olen täysin passiivinen sohvaperuna-lukutoukka, ja aina ollut hyvin hoikka. Myös syömiseni ovat huomattavasti epäterveellisemmät kuin hänellä.

Sivusta

Minusta taas ei oikein uskota, että käyn pitkillä lenkeillä, koska olen hyvinkin isokokoinen. Tosin en juokse, mutta kokoni ei siihen syynä. Ajoittain taas en voi liikkua paljoa mitään. Esimerkiksi tänä aamuna heti sängystä noustua huomasin kivuliaan ongelman ja olen sitten vaan köntännyt sisätiloissa eteenpäin. Ihmiset olettaa minun olevan aina tuo heikosti liikkuva köntys. Ei voi mitään, jos yön aikana on joku/jotkut nivelet menneet vähän huonoon asentoon ja herätessä kipu sen mukainen. Sivusta eri. 

Mun kaivattu kävelee hitaasti ja varmasti, mut on oikeesti hyvinkin nopea, jos sille päälle sattuu.

T. Erikaappari

Vierailija
2167/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopeista tulikin mieleen ravustusajan alku. Yksi rapu ei sitten millään tule luokseni, joten pitänee pyydystää talteen. Tiedän että rapu elää kotikuntani itäosissa. Sinne siis viritän pyydykseni.

Olen täällä jo odottamassa sakset ojossa🦂🦂🦂. En tiedä kaivattuni merkkiä, mutta voisi olla vaaka😂 jos yhtään asiaa voi päätellä käyttäytymisestä. Pyydystä odotellessa *paikassa K*

Vierailija
2168/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

My old friend.

🤗

Vierailija
2169/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun kaipaajalle kysymys: mikä tekisi sinusta paremman kumppanin hänelle kuin hänen nykyisensä on?

Kaivattuni ei ole varattu mutta minä olen. Vastaan siis tästä asetelmasta: kaivattu tuskin olisi parempi/ huonompi kumppani kuin nykyinenkään. Mahtavia tyyppejä molemmat. En yhtään tiedä, miksi sydämeni alkoi jumittaa kaivatussa. Rakastan myös puolisoani.

Vierailija
2170/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisten silmiesi katse viipyilee ajatuksissani. Nautin näkemästäni. Soulmate kuuluu taustalla...tässä hetkessä.

Vierailija
2171/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeliini😍

Kuka? t. Toiveikas

Vierailija
2172/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipuun kaihoisat päiväterveiset kaivatulle

Vierailija
2173/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatun kaipaajalle kysymys: mikä tekisi sinusta paremman kumppanin hänelle kuin hänen nykyisensä on?

Olisi enemmän hellyyttä, seksiä, läheisyyttä ja henkistä yhteyttä. Tämä villi veikkaus.

Aina alussa juu.

Vierailija
2174/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihaine kuin perseesee ammuttu karhu!

Vierailija
2175/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍑🔫🐻

Vierailija
2176/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois pitäny pussata kun ekan kerran näin, oispahan sekin homma hoidettu. Ovet lukkoon ja hommiin. Lappu ei saa häiritä. Tosin ehkä oisin saanu syytteen ahdistelusta.

Vierailija
2177/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opeliini😍

Kuka? t. Toiveikas

Opel-kuski 🥰

Vierailija
2178/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino vaihtelee?

Sivusta

Onko sinulla terveysongelmia muuten? Hoikkien harrastus se juokseminen, se on fysiologista. Kävely on kaikille oikein hyvä tai kevyt hölkkä jos ei ole terveysongelmia esteenä tai rasitteena. Liikkua voi monin tavoin jos kykenee.

Hän eri.

Se, kenelle tuo vastattiin, voi kertoa, että pyöreä kaivattuni myös juoksee..

Huijaa sua. Varmaan ei juokse.

Kulläpä nyt vain juoksee. Yksi harrastamistaan lajeista sisältää juoksemista.

Vierailija
2179/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä kävellessä ajattelen sinua.

Näen puiston penkin, kuvittelen meidät siihen istumaan ja juttelemaan.

Joen ylittävällä sillalla haaveilen meistä siinä seisoskelemassa, halaamassa, ehkä myös suukottelemassa.

Näen pieniä kauniita keltaisia kukkia, ajattelen sua vielä enemmän. 💕

Kenelle tämä?

Mun unelmieni naiselle.

Mikä hänessä tekee sun unelmien naisen?

Vierailija
2180/25856 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin suuria silmiä 🤗

Ketju on lukittu.