Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Olisit vissiin halunnut patukkaa?
Totta.
Kovat on paineet sua ajatellessa. Tämmöinen kiltimpikin taipuu tuhmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vissiin halunnut patukkaa?
Tupla tai kaksi.
Kulta, anna tulla aivan lähellesi
Joo, ei jaksa. Yritän vähentään täällä oloa näin syksyn tullessa. Tämä vie liikaa aikaa normaali elämästä ja kuluttaa voimia.
Kaipaan kyllä edelleen, mut vähemmän täällä, ajatuksissani enemmän.
Aamu- ja hyvän yön toivotukset laitan kuitenkin,
ehkä montakin.
Ehkäpä joskus nähdäänkin, kaivattuni kanssa jossain tai sitten ei. Aika näyttää.
Sellaista tämä elämä on.
Sattumuksia täynnä.
Ne on vaan otettava vastaan ja hyväksyttävä, vaikka välillä voi sattuakin kipeästi, muutoin ei voi elää täyttä elämää.🤔
Vierailija kirjoitti:
Kovat on paineet sua ajatellessa. Tämmöinen kiltimpikin taipuu tuhmaksi.
Täälläkin tuhmia ajatuksia mielessä, kaipaamaani miestä ajatellessa 👄
Lähetän lämpimiä terveisiä kaipaamalleni miehelle!
💌
Meistä ei tule ikinä mitään. Tai ollaanhan me jo - etärakastavaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä säikähdä, me kyllä tiedettiin heti kelle ne viestit oli tarkoitettu. Sille ollaankin nyt porukalla naureskeltu aamupäivällä. 🤭 Ei vain taida oikea henkilö olla niitä lukemassa. Kerrotaan kuitenkin terveiset eteenpäin. 🤣
Kannattaa harhojen takia kääntyä psykiatrin puoleen. Täällä ei ole ollut mitään niin tunnistettavaa että voisi olettaa jonkun tietyn kirjoittamaksi. Monilla on samanlaisia tilanteita menneillään. Itsekin voin samaistua moneen ja monia viestejä voi luulla itseni kirjoittamaksi. Täällä kaikilla on vastuu itsestään mitä omii. Tuo on ehkä kaikkein sairaalloisin harha että kuvitellaan että joku tuttu kirjoittaa jollekin naapurille, puolisolle, työkaverille jne. Silloin kannattaa sulkea palsta hetkeksi ja keskittyä oikeaan elämään. Syytätte täällä ihmisiä jotka eivät ole ollenkaan osallisia asiaan.
Minä taas olen harhaillut sellaista, että eräs nainen kuvittelee minun olevan ihastunut mieheensä ja kirjoittelevan hänelle täällä. Ajoittain sitten v...tuilee siitä minulle tässä ketjussa hyvinkin tunnistettavasti. Tunnen tuon naisen ja miehen, mutta ei se mies ole mun makuun millään tavoin. Vaikka sinkkuna tahtoisi tutustua niin en haluisi tutustua häneen. Pidän hyvinkin mahdollisena, että on tunnistanut minut eräistä tosielämän asioista, joita olen kirjoittanut ja olettanut näistä kaivattuni olevan hänen miehensä. Mun kaivattu on kyllä aivan erilainen kuin hänen köllykkänsä, jonka saa mielihyvin pitää itsellään. Eiköhän tämä ole jo paha harha? Eipä siinä, ei kaikkea kannata niin tosissaan ottaa.
Tuollainen harha on voinut sille vaimollekin helposti muodostua, jos tapaat hänen miestään esim. töiden merkeissä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies olisi turhamainen kahden sormuksen kantajana, jos naistakaan ei pidetä turhamaisena, vaikka olisi kuinka komeat timantit?
Liika turhamaisuus ei ole kenenkään kohdalla hyvä, tarkoittaa sitä, että ihminen keskittyy liikaa vääriin asioihin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt tunteen purkaus vai oot päättänyt niin? Just tän takia inhoan tätä ketjua.
Tiedän, ettei tule. Hän on naimisissa eikä ole eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sen verran paksusti sormuksia vasemmassa nimettömässä, että sitoumus on ankara. Olet paikkasi valinnut.
Mitä jos vain keskittyisi elämään omaa elämää. Muiden valinnoista ei voi tietää, kuvitella vain.
Mitä jos keskittyisi omaan kaipaukseensa? Jos miehellä on kaksi sormusta 20-vuotisen liiton kunniaksi, kyllä se jotakin tarkoittaa.
Ei kai miehet käytä kahta sormusta? En oo ikinä nähny Suomessa ainakaan, vähän kun ois kaksi vaimoa.
Minäpä olen nähnyt. T. Ap
Ok, siis vihkisormuksen kanssa? Mikä siihen on syynä?
Sitä pitää kysyä häneltä itseltään. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin jo pienen hetken, että tämä oli kaipaamaltani mieheltä...
Aamulla kumpikin liikkeellä - piti vähän levätä ja kotityöt odotti. Tässä kuitenkin suukkoja päivän piristykseksi 🎨
Vierailija kirjoitti:
G
Mitä viikonloppusuunnitelmia sinulla on?
Mökkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
G
Haaveilua ja kaivatun stalkkausta telepaattisesti.
Minäpä olen nähnyt. T. Ap[/quote]
Missä muka? Mene nyt äkkiä sen luokse, se on odottanut sua jo pidempään, kuin sinä häntä.... Muista se!
Vierailija kirjoitti:
G
Liikuntaa, lepoa, marjastus/sienestys ja jotain pieniä kotijuttuja. Tehdä vähän suunnitelmia syksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Venetsialaisia viettämässä mökillä. Kesän loppuja nähtävästi sopivan lämpimässä ja sateettomassa säässä. Plus rakkautta ja romantiikkaa.
Liisa <3
MM